به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

کارخانه عصاره زعفران نشاط در تهران

کارخانه عصاره زعفران نشاط اصلی

کارخانه عصاره زعفران نشاط در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت خوبی دارد. این کارخانه به کمک شرکت های پخش محصولات خود را در بازار کشور توزیع می کند.

تولید باکیفیت‌ترین عصاره زعفران در ایران

کشور ایران به‌عنوان برترین تولیدکننده زعفران در جهان، توانسته باکیفیت‌ترین فرآورده‌ها را نیز تولید نماید. کارخانه عصاره زعفران نشاط واقع در استان تهران یکی از موفق‌ترین مراکز تولید در این زمينه می‌باشد.

ملاک انتخاب محصول مرغوب، کیفیت و نوع بسته‌بندی آن می‌باشد. در واقع تولید‌کننده برای جلب رضایت مشتریان خود باید از برترین مواد و تکنولوژی روز بهره گیرد. عصاره زعفران جزء محصولات پرمصرف در آشپزخانه‌های ایرانی بوده لذا باید سلامت آن برای مصرف‌کننده تضمین گردد. کارشناسان فعال در کارخانجات، محصول را قبل از ارائه به بازار در آزمایشگاه بررسی می‌کنند تا از صحت آن اطمینان یابند.

مشتری قبل از خرید محصولات غذایی باید به شماره پروانه بهداشت و علامت استاندارد آن‌ها توجه نماید. همچنین انتخاب نوع ظرف بسته‌بندی تأثیر بسزایی در میزان ماندگاری و فروش کالا خواهد داشت.

خرید مستقیم از کارخانه عصاره زعفران نشاط

گروهی از مشتریان عمده تمایل دارند تا به‌طور مستقیم از کارخانه عصاره زعفران نشاط خرید خود را انجام دهند. این گروه از متقاضیان می‌توانند با کارشناسان فروش ارتباط گرفته و به‌راحتی سفارش خود را ثبت نمایند. مراکز فروش موفق باید بتوانند با روش‌های نوین بر میزان عرضه خود بیافزایند. یکی از این راه‌ها جلب اعتماد مشتری برای خرید می‌باشد.

فروشنده ابتدا باید شخصیت مشتری را بررسی کرده و متوجه شود که جزء دسته بصری، شنیداری و یا لمسی است. گروه بصری فقط به دیدن محصول اتکا می‌کنند، گروه شنیداری زودتر متقاعد می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با ذکر مشخصات محصول قانع نمود.

اما گروه لمسی باید محصول را از نزدیک مشاهده و لمس نموده و به‌خوبی مورد بررسی قرار دهند. کارشناس فروش باید بتواند این موضوع را به‌خوبی تحلیل نماید و سپس نظر مشتری را به‌ محصول خود جلب کند.

پخش مایع زعفران درجه یک

فروشنده عصاره زعفران باید معیارهای مشتری برای خرید را به‌خوبی بسنجد و بهترین محصول را به وی عرضه نماید. این کار به‌راحتی و با پرسیدن چند سوال می‌تواند صورت پذیرد. در کارخانه نشاط کادر تولید و فروش تمام تلاش خود را برای عرضه بهترین فرآورده‌ها انجام می‌دهند.

 تخفیف ویژه خرید از کارخانه عصاره

متقاضیان عمده می‌توانند با خرید از کارخانه عصاره زعفران نشاط از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند. هرچه حجم سفارشی بیشتر باشد طبعا قیمت کالا پائین‌تر خواهد بود. این کارخانه در تهران واقع بوده و مشتریان دیگر استان‌ها می‌توانند به‌صورت آنلاین خرید خود را ثبت نمایند. محصولات این کارخانه بسیار باکیفیت هستند و گزینه‌ای مناسب برای صادرات می‌باشند.

شرکت نشاط عصاره زعفران  را در سه حجم 250 سی سی،نیم‌ لیتری و یک لیتری تولید می‌نماید. مصرف‌کننده خانگی می‌توانند حجم نیم لیتری را برای مصرف چند ماه خود خریداری نمایند.

هر دو حجم موجود برای هتل‌ها، رستوران‌ها، کترینگ‌ها، آشپزخانه‌ها و کلا مکان‌های پرمصرف مناسب می‌باشند. این فرآورده زعفرانی کاربرد زیادی دارد و در پخت انواع غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جوجه کباب زعفرانی یکی از غذاهای محبوب در بین ایرانی‌ها می‌باشد که با عصاره زعفران طعم‌دار می‌شود. کافیست جوجه‌ها را به مدت چند ساعت در مایع زعفران بخوابانید و از میل‌کردن آن لذت ببرید. وجود چنین محصولات باکیفیت و سالم در برنامه روزانه افراد می‌تواند سلامت مصرف‌کننده را تضمین نماید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه