به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پرفروش ترین رنگ زعفران مایع

رنگ زعفران مایع با قیمت عالی

رنگ زعفران مایع در اوزان یک لیتری و نیم لیتری، جنس بطری: پت پلاستیکی، با برندهای های معروف شرکتی، امکان تخفیف قیمت برای سفارش عمده.

عصاره زعفران گلبان و سرخ گل یکی از پرفروش ترین رنگ زعفران در کشور به حساب می آیند. این دو شرکت در کنار شرایط خوب برای مشتریان، محصولات باکیفیتی نیز تولید می کنند. مشتریان فرانیز از برند سرخ گل چند سالی به صورت مداوم خرید می کنند.

قیمت رنگ زعفران مایع چقدر است؟

شرکت های تولیدی در بستر اینترنت قیمت خود را علنی می کنند. شرکت ها امر تعیین قیمت را بر عهده توزیع کنندگان گذاشتند. با وجود اینکه در محصولات قیمت تولید و قیمت مصرف کننده رنگ زعفران مایع درج می شود. اما شرکت گلبان، قیمت رنگ زعفران خود را اعلام کرده است. این شرکت نیز همانند بسیاری از تولیدی ها، عصاره زعفران را در سه حجم یک لیتری، نیم لیتری و ۲۵۰ سی سی عرضه می کند. برخی از تولیدکنندگان رنگ زعفران این کالا را به سایر کشور ها صادر می کنند. شرکت بزرگ سی سیب از جمله این شرکت ها به حساب می آید.

رنگ زعفران مایع سی سیب صادراتی

قیمت رنگ زعفران مایع با برند sisib نسبت به سایر برندهای موجود در بازار کمی بالاتر است. این برند تمامی مجوزات لازم را اخذ نموده است. مدت ماندگاری رنگ زعفران سی سیب ۱۸ ماه می باشد. این شرکت مدت ماندگاری را تضمین می کند. برخی از برندها در بازار ایران، پشتیبانی خوبی ندارند. آنان به هیچ وجه مسئله مرجوعی را قبول نمی کنند. این کار آنان، نارضایتی مشتری را در پی دارد. رنگ های زعفرانی در مراسماتی همانند محرم و رمضان و البته هیات ها کاربرد فراوانی دارد. در این روزها استفاده از مایع زعفران و فرآورده های جانبی آن شایع می شود.

کالای اسپری زعفران نیز همین حالت را دارد. برخی از هیئت ها برای تزیین برنج خود، از اسپری زعفران استفاده می کنند. اسپری زعفران نیازی به تکان دادن ندارد. خیلی راحت برنج را تزیین می کند.

 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه