به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پرفروش‌ترین مایع زعفران در ایران

پرفروش‌ترین مایع زعفران

با افتخار می‌توان اظهار داشت که پرفروش‌ترین مایع زعفران در ایران در دسته زعفران شناخته می‌شود. این موفقیت ناشی از کیفیت برتر و استانداردهای ارتفاعی است که در تولید این مایع رعایت می‌شود. مصرف‌کنندگان و شرکت‌های پخش، به دلیل سهولت استفاده و تاثیرگذاری آن، این محصول را ترجیح می‌دهند.

مایع زعفرانی هنری تازه در دل خوراکی‌های شما

اگر به‌دنبال تغییر سبک آشپزی خود هستید می‌توانید از مایع زعفرانی کمک بگیرید. این محصول سب ایجاد هنری تازه در دل خوراکی‌ های شما می‌گردد.

آشپزی را می‌توان یک کار روزمره برای تأمین نیاز گرسنگی تعبیر کرد که یک هنر تلقی می‌گردد. دانش شناخت انواع مواد غذایی و کاربرد آن‌ ها سبب می‌شود تا آشپز به یک هنرمند تبدیل شود.

تفاوت فرهنگ‌ها و اقلیت‌های قومی مختلف در سراسر جهان سبب شده تا شاهد پخت غذاهای متنوع باشیم. این تنوع را می‌توان در شهرهای یک کشور نیز مشاهده نمود.

طبعا هر آشپزی به دنبال یافتن بهترین مواد اولیه است تا بتواند خوراکی خوش طعم پخت نماید. بی‌شک هر چه مواد مصرفی سالم‌تر باشند غذای آماده‌ شده دلچسب‌تر خواهد بود.

مایع زعفرانی یک محصول متفاوت و چند منظوره که در سبد خرید آشپزان حرفه‌ای جایگاه خود را تثبیت کرده است. عطر، طعم و رنگ بی‌ نظیری که این عصاره به غذا می‌بخشد قابل مقایسه با هیچ فرآورده‌ای نیست.

امروزه فضای مجازی سبب شده تا آشپزان با جدیدترین ترفندها برای پخت بهتر غذاهای خود آشنا شوند. در این فضا می‌توان به‌ راحتی از اخبار روز مطلع شد و همگام با برنامه جهانی پیشرفت کرد.

پرفروش‌ ترین مایع زعفران در داخل کشور، محصولی خواهد بود که تمام خصوصیات یک کالای مرغوب را داشته باشد. در حال حاضر می‌توان به چندین برند پرفروش از جمله سی‌سیب، زردبند، آترینا و سرخ گل اشاره نمود.

این محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود توانسته‌ اند اعتماد مشتریان را جلب نمایند. بی‌شک مخاطب با وجود شرایط اقتصادی بحرانی به‌دنبال انجام خریدی به‌ صرفه خواهد بود.

قیمت بالای زعفران سبب شده تا خیلی از افراد توان خرید آن را نداشته باشند. وجود چنین فرآورده‌های ارزشمندی در بازار داخلی، می‌تواند نیاز مشتریان به وجود زعفران را برطرف نماید.

لحظاتی زرین با پرفروش‌ترین مایع زعفران

وجود پرفروش‌ترین مایع زعفران در هر آشپزخانه‌ای باعث لحظاتی زرین و به‌یاد ماندنی می شود. طبعا هر آشپز خوش‌ سلیقه‌ای سفره خود را با این رنگ طلایی جلا خواهد بخشید.

متاسفانه آمار افراد مبتلا به اختلال افسردگی در سطح جهان افزایش چشمگیری داشته است. این بیماری سبب بروز احساس غم و اندوه و در سنین مختلف روی می دهد.

افسردگی دارای علائم مختلفی بوده که در افراد با درجه‌های مختلف، متفاوت است. پزشکان برای درمان این بیماری داروهای مختلفی را تجویز می‌کنند که خیلی از آن‌ها سبب چاقی مفرط می‌شوند.

با وجود عوارض جانبی زیاد داروهای شیمیایی، خیلی از افراد از خوردن آن‌ها امتناع می کنند. خوشبختانه در طی سال‌های اخیر داروسازان توانسته‌اند از زعفران، قطره‌ها و کپسول‌هایی را تولید نمایند که تأثیر زیادی بر روند بهبود این اختلال دارند.

یکی از جنبه‌های فروش فرآورده‌های زعفرانی تولید داروی گیاهی می‌باشد. البته این محصول را می‌توان به‌صورت روزانه و در کنار غذاهای مختلف مصرف نمود و از آن لذت برد.

یکی از خواص اعجاب‌ انگیز زعفران تأثیر بر بهبود خلق‌ و‌ خو می‌باشد. در واقع مصرف این محصول گیاهی سبب القای حس سرزندگی و شادابی به مصرف‌کننده می‌گردد.

پس با این حساب استفاده از مایع زعفران در مهمانی‌ها، سبب خلق لحظاتی به یاد ماندنی خواهد شد. روحیه انسان تأثیر زیادی بر روند سلامتی و طول عمر افراد دارد. در واقع روح شاداب سبب داشتن بدنی سالم می‌گردد.

پلو یکی از غذاهای اصلی ایرانیان بوده که در کنار دیگر خوراک‌ها سرو می‌شود. تزئین پلو سبب می‌شود تا غذای شما بیشتر خود را نشان دهد. استفاده از عصاره زعفران و شابلون‌های زیبا می‌تواند شما را به یک بانوی خوش‌سلیقه‌ تبدیل نماید.

این محصول گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌ گذاری بوده چرا که دامنه مصرف بالایی دارد. از مخاطبان مایه زعفران می‌توان به، خانوار، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها، کترینگ‌ها و قنادی‌ها اشاره نمود.

فروشگاه آنلاین مایع زعفران با بهترین قیمت

فروشگاه آنلاین مایع زعفران آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان عمده از سراسر کشور می‌باشد. این مرکز اجناس خود را با بهترین قیمت ممکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

اینترنت تحولی شگرف در بازار معاملات به وجود آورد. میزان این دگرگونی به‌حدی بالا بوده که امروزه در برخی از کشورها، روش خرید آنلاین رتبه اول را در بازار خرید‌و‌فروش دارد.

معامله آنلاین مربوط به محصولات خاصی نبوده بلکه کالاهای مختلفی را شامل می‌گردد. با این شیوه از فروش تمام مشتریان از حقوق ثابتی برای خرید برخوردار هستند.

در حال حاضر می‌توان پرفروش‌ترین مایع زعفران را به‌صورت آنلاین  مشاهده نمود و برای خرید آن اقدام نمود. یکی از بزرگترین مزایای خرید عصاره زعفران از سایت‌های معتبر، امکان مشاهده نظر کاربران است.

مصرف‌ کننده می‌تواند پس از خرید نظر خود را در قسمت پایین صفحه ثبت نماید تا مشتری قبل از ثبت سفارش آن را مطالعه نماید. از دیگر مزایای خرید آنلاین می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • خرید راحت، بدون محدودیت زمانی: متقاضی می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌ روز و بدون اتلاف وقت، حجم دلخواه از محصول موردنیاز را سفارش دهد.
  • انجام معاملات به‌صرفه: برخی از مراکز فروش مانند شرکت‌های بازرگانی، محصول را به‌طور مستقیم از کارخانه به مشتری تحویل می‌دهند.
  • تنوع بالا: در خرید حضوری برای مشاهده محصولات بیشتر باید زمان زیادی را صرف کرد. اما در شیوه اینترنتی می‌توان با صرف زمان کوتاه، محصولات متنوعی را مشاهده نمود.

افزایش میزان تقاضا از سوی بازار برای مایع زعفرانی سبب شد تا سرمایه‌ گذاران به فکر راه‌ اندازی کارخانجات در این زمینه باشند. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی به فعالیت مشغولند و توانسته‌اند به‌ خوبی پیشرفت کنند.

با تنوع برندها مشتری قبل از خرید دچار سردرگمی می شود. برای انتخاب بهترین برند می‌توانید قبل از سفارش با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

انواع رنگ زعفرانی در حجم‌های مختلف

فروش ویژه مایع زعفران مخصوص شرکت‌های پخش

شرکت‌های پخش همانطور که از نامشان پیداست مسئول توزیع محصولات در سطح کشور هستند. ما برای این دسته از متقاضیان، تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم.

شرکت‌های پخش به‌صورت مویرگی در سراسر شهرها فعالیت دارند. این مراکز بسیار گسترده‌اند و محصولات متنوعی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

در بازار پخش مواد غذایی دو نوع سیستم کاری وجود دارد. در روش اول؛ تولید کننده محصول خود را در اختیار یک یا چند عمده فروش قرار می‌دهد. این افراد در سطح شهر محصول را بین خرده‌ فروشان تقسیم می‌کنند.

روش دوم که نوین‌تر بوده همین شیوه مویرگی است که با حذف واسطه‌ها محصول به‌ طور مستقیم به‌دست مشتری می‌رسد.

این مراکز برندهای متنوع از یک کالا را عرضه می‌کنند تا هر کس بر حسب سلیقه و نیاز خود خرید کند. عصاره زعفران یکی از محصولات از سوی این شرکت‌ها می‌باشد.

پرفروش‌ترین مایع زعفران مرغوب را می‌توان از این شرکت‌ها خریداری نمود. زعفران مایع به‌ قدری پرطرفدار بوده که می‌توان آن را در بیشتر فروشگاه‌های معتبر مشاهده کرد.

زعفران دارای ترکیبات مختلفی می‌باشد. از این محصول به‌عنوان طلای سرخ یاد می شود. این ادویه نقش بسزایی در عملکرد بهتر مغز و تقویت حافظه دارد.

طبع زعفران گرم است و مصرف آن می‌تواند سردی حاصل از مصرف‌ برخی خوراکی‌ها را تسهیل بخشد. طبع سرد سبب بروز عارضه‌های مختلفی مانند؛ چاقی، درد در مفاصل، تنبلی و احساس خستگی می‌شود.

بیشتر غذاهای موجود در لیست روزانه ما دارای طبع سرد هستند لذا باید از مواد مناسب در کنار آن‌ها استفاده نمود. خوشبختانه تنوع فرآورده‌های زعفرانی به‌حدی بالا بوده که می‌توان به راحتی از آن‌ها بهره برد.

کارخانجات از زعفران در تولید فرآورده‌هایی مانند؛ دمنوش، چای زعفرانی، مایع زعفران، انواع تنقلات زعفرانی، اسپری، شربت و غیره استفاده می‌کنند.

انواع رنگ زعفرانی در حجم‌های مختلف

مخاطبان مایع زعفران گروه‌های مختلفی هستند. نیاز مشتریان باهم فرق دارد و میزان مصرف در هر کدام متفاوت است. خوشبختانه رنگ زعفران در حجم‌ها و نمونه‌های مختلف در سایت ما موجود می‌باشد.

طبعا مصرف‌ کنندگان خانگی حجم‌های کمتر را انتخاب می‌کنند تا بتوانند محصول را به‌صورت تازه و قبل از تاریخ انقضاء مصرف کنند. در حالی که اصناف پرمصرف خرید خود را در اوزان بالاتر انجام می‌دهند.

این فرآورده همانند دیگر مواد غذایی دارای درجه‌های کیفی متفاوتی است که طبعا قیمت‌های متفاوتی دارد. برخی از نمونه‌ها از غلظت خیلی بالایی برخوردار هستند و برگرفته از زعفران خالص هستند.

در برخی انواع دیگر محصول رقیق‌تر است. چون از تمام گل زعفران برای تولید آن استفاده شده است. مشتری بهتر است قبل از اقدام برای خرید از تمام مشخصات محصول آگاه شود.

زعفران مایع را می‌توان در حجم‌های یک لیتری، نیم لیتری و ۲۵۰ سی‌سی خریداری نمود. قیمت هر کدام از این نمونه‌ها، در خرید جزئی و عمده متفاوت خواهد بود. مشتریان عمده می‌توانند از خرید‌و‌فروش این فرآورده سود خوبی را نصیب شوند.

زنگ زعفران به دو حالت مایع و پودری موجود است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. نوع مایع چون آماده مصرف بوده، متقاضیان بیشتری دارد. پرفروش‌ترین مایع زعفران در ایران، نوع باکیفیت آن می‌باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است.

ظروف مورد استفاده برای بسته‌بندی زعفران مایع معمولا بطری‌های پت و شیشه‌ای می‌باشند. طبعا نوع شیشه‌ای مرغوب‌تر بوده و ظاهری زیباتر دارد.

نوع بسته‌بندی تأثیر بسزایی در میزان فروش یک کالا خواهد داشت چراکه ظاهر محصول در نگاه اول باعث جذب مشتری می‌شود. شرکت‌های تولیدکننده ظروف بسته‌بندی با همکاری طراحان خبره و با استفاده از دستگاه‌های مدرن توانسته‌اند محصولات باکیفیتی را روانه بازار نمایند.

طبعا استفاده از چنین ظروفی می‌تواند سبب تجارت آن کالا گردد. یکی از خصوصیات اصلی اجناس صادراتی، داشتن ظاهری شیک و لوکس می‌باشد.

سود فروش عصاره زعفران

سود فروش عصاره زعفران

سود فروش از عصاره زعفران زمانی می‌تواند به بالاترین حد ممکن برسد که بتوان بازار هدف را به‌خوبی انتخاب کرد. در واقع قبل از عرضه محصول در یک منطقه، باید میزان عرضه و تقاضا را در سال‌‌های قبل سنجید.

میزان مصرف زعفران و فرآورده‌های آن در برخی از نقاط بسیار بالا و در برخی مناطق پایین‌تر است. البته این موضوع بستگی به موقعیت جغرافیایی و طبیعت آن منطقه نیز دارد.

به‌عنوان مثال؛ شمال کشور دارای آب و هوایی خاص و بکر است که سالانه مسافران بسیاری را به‌سوی خود جذب می‌کند. با توجه به این موضوع بر تعداد رستوران‌ها و هتل‌های شهرهای شمالی اضافه شده است.

در چنین شرایطی می‌توان این منطقه را به‌عنوان بازاری مناسب برای عرضه محصولات زعفرانی انتخاب نمود. همچنین با توجه به وجود بارش‌های تابستانه در شمال تا کشت زعفران در این منطقه با مشکل مواجه شده است.

پیاز زعفران در تابستان به استراحت کامل نیاز دارد و نباید آن را آبیاری نمود. پس زمانی شما می‌توانید از یک معامله سود مناسبی را کسب نمایید که منطقه مناسبی را برای عرضه انتخاب کنید.

همچنین باید از بین برندهای مختلف، پرفروش‌ترین مایع زعفران را انتخاب کنید. این امر در گرو گرفتن آمار فروش برندهای مختلف خواهد بود.

عصاره در لغت با کلماتی مانند آب، افشره، شهد و چکیده معنا می‌شود. این محصول از طریق فشردن، تقطیر و یا جوشاندن به کمک یک حلال بدست می‌آید. این حلال در برخی نمونه‌ها آب و در برخی دیگر الکل می‌باشد.

عصاره خالص شفابخش است. چرا که تمام خواص و ترکیبات یک گیاه را در خود جای داده است. مصرف روزانه چنین محصولاتی می‌تواند از بروز امراض مختلف جلوگیری کند.

بهترین مایع زعفران کدام است؟

بهترین مایع زعفران کدام است؟ این سوالی است که خیلی از مخاطبان هنگام خرید از ما می‌پرسند. بی‌شک بهترین نمونه، محصولی خواهد بود که از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و درجه غلظت بالاتری دارد.

اما قیمت بالا در برخی از نمونه‌ها، امکان خرید را برای گروهی از مشتریان غیر ممکن می‌کند. به‌همین خاطر باید به این دسته از متقاضیان محصولاتی را معرفی کرد که در کنار قیمت مناسب، کیفیت مطلوبی نیز داشته باشند.

شرکت‌های تولیدکننده زعفران مایع در داخل کشور از بهترین نمونه زعفران جهان استفاده می‌کنند. طلای‌ سرخ ایرانی در دنیا بی‌همتا بوده و مشتقات حاصل از آن نیز باکیفیت هستند.

مایع زعفران ایرانی دارای رنگی طلایی و درخشان‌کننده است که می‌توان آن را به‌عنوان جایگزینی برای زعفران انتخاب کرد. قیمت این فرآورده نسبت به کلاله خشک بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

مصرف کنندگان خانگی می‌توانند حجم نیم‌ لیتری را برای مصرف چند ماه خود خریداری نمایند. زعفران مایع نیازی به ترکیب شدن در آب ندارد و موارد مصرف مختلفی دارد.

یکی از جنبه‌های مصرفی این فرآورده، استفاده در قنادی است. کیک و شیرینی جزء خوراکی‌های محبوب در سراسر دنیا هستند. از آن‌جا که میزان گلوکز موجود در این محصولات بالا است خیلی از کارشناسان تغذیه مصرف آن را محدود می‌کنند.

اما قنادان می‌توانند با اضافه کردن مواد مفید از میزان ضرر آن‌ها بکاهند. مایع زعفران با خواص بالای خود می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد. شیرینی زعفرانی یکی از انواع بسیار پرطرفدار است. وجود زعفران در ترکیبات شیرینی زعفرانی، خیلی آسوده مصرف می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه