به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

پخش عمده عصاره زعفران الیت در تهران

پخش عمده عصاره زعفران درجه یک

پخش عمده عصاره زعفران با برندهای الیت، زرد طلایی، سرخ گل و سی سیب توسط شرکت فرانیز انجام می شود.

رستوران های زیادی در سطح شهر تهران فعالیت می کنند. تهران شرایط خوبی برای تجارت دارد. شرکت های پخش عمده عصاره زعفران در این شهر حاشیه سود قابل قبولی دارند. آنان انواع برندهای مایع زعفران را توزیع می کنند. شرکت فرانیز شرایط خوبی را برای پخش کننده ها فراهم نموده است.

پخش عمده عصاره زعفران توسط فرانیز

شرکت فرانیز از جمله فعالان حوزه زعفران در کشور است. مدیران این شرکت با تلاش بی وقفه خود نام مجموعه را به تدریج برندسازی کرده اند. محصولات بی شماری از قبیل انواع شربت زعفرانی، اسپری زعفران، قطره و پودر زعفران در این مکان عرضع می گردد.

فرانیز برای شروع کار، شرایط سختی برای شرکت های پخش عمده زعفران ندارد. این شرکت ها می توانند در بدو امر، در حجم های پایین نیز سفارش دهند. مجموعه فرانیز با برند مشتری نیز همکاری لازم را دارد. مشتریان می توانند از قابلیت ظرفیت خالی مجموعه برای برخی از محصولات استفاده نمایند.

ظرفیت خالی زعفران برای شرکت های پخش

شرکت های تولید کننده معمولا در برهه های زمانی خاص، ظرفیت خالی دارند. بدان معنا که آنان خط تولید برخی از محصولاتشان آزاد است. مشتریان می توانند از این قابلیت و ظرفیت استفاده نمایند. در واقع یک معامله دو سر سود است. مشتری شاید سرمایه لازم را جهت خرید دستگاه نداشته باشد. از طرفی خاموشی دستگاه های کارخانه به نفع شرکت نیست.

پس مشتریان می توانند از این فرصت استفاده کنند. آنان برند خودشان را با استفاده از خط تولید کارخانه دار روانه بازار می کنند. فعالان زیادی، پخش عمده عصاره زعفران را برعهده دارند. با گذشت زمان این فعالان نیز از ظرفیت خالی تولیدی ها استفاده کامل را می کنند.

پخش عصاره زعفران خالص

این مسئله دو مزیت دارد: اول) تنوع مایع زعفران در بازار زیاد می شود و متناسب با سلایق مشتریان، این کالا به وفور یافت می شود. دوم) رقابت بوجود می آید و سبب افزایش کیفیت عصاره می گردد.

شرکت الیت پیشتاز در چاشنی های زعفرانی

این روزها مردم بیشتر دچار گرفتاری های روزمره شده اند. آنان فرصت و وقت کافی برای پخت غذا ندارند. از این رو شرکت الیت به فکر غذاهای آماده و نیمه آماده افتاد. این شرکت توانست پس از مدت اندکی ۸۰ درصد بازار این غذاها رو از آن خود کند. الیت در زمینه تولید چاشنی های زعفرانی نیز رونق گرفت. امروزه این چاشنی کاربردهای فراوانی دارند.

مجموعه فرانیز با عرضه انواع چاشنی های زعفران و همچنین پخش عمده عصاره زعفران در این بازار سهم زیادی پیدا کرد. این مجموعه اجناس خود را به شرط تضمین عرضه می کند. ضمن آنکه فرانیز، مرجوعیات مشتری را نیز قبول نموده و سعی در جبران آن دارد.

مرجوعیات مشتری چندین علت دارد. گاه وی آن را در جای گرمی نگه می دارد یا تحت تاثیر نور مستقیم خورشید است. گاهی نیز تولیدکنندگان عصاره زعفران مواد نگهدارنده در آن استفاده نمی کنند.

عصاره زعفران بخریم یا پودر زعفران

عصاره زعفران بهتره یا پودر زعفران؟

پاسخ سوال فوق کمی سخت به نظر می رسد. هر کدام از موارد فوق، کاربردهای مختص به خود را دارند. نمی شود به طور قطع پاسخ داد. عصاره زعفران به صورت مایع است. این کالا به راحتی به هر غذایی اضافه می شود. شرایط نگهداری آن نسبت به انواع پودر زعفران کمی سخت تر است. در عوض پودر زعفران بایستی با کمی آب ولرم ترکیب شود. سپس رفته رفته رنگ پس می دهد. اما شرایط نگهداری قوی تری نسبت به مایع زعفران دارد. بنابراین ماندگاری آن بیشتر است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه