به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

پخش عصاره زعفران سوینچ به رستوران ها

پخش عصاره زعفران سوینچ

پخش عصاره زعفران سوینچ به رستوران ها به طور گسترده ای در سطح کشور انجام می شود و این صنف از مشاغل به عنوان مشتریان ثابت این محصول در نظر گرفته می شوند.

عصاره زعفران به دلیل اینکه مایع می باشد و همه خاصیت های زعفران اصل را داراست، به راحتی در غذا حل می شود و باعث خوش طعم شدن غذا می گردد.
بر خلاف روش های دردسرسازی که در پودر کردن و دم کردن زعفران وجود دارد، مصرف این محصول بسیار ساده و کاربردی می باشد و نیاز به آمادگی از قبل را ندارد.

پخش عصاره زعفران سوینچ

کاربرد عصاره زعفران سوینچ

به دلیل قیمت بالای زعفران تولید کنندگان فرآورده های این طلای سرخ به فکر تولید عصاره زعفران افتادند تا بتوانند علاوه بر رفع نیاز های مردم، محصولی با کیفیت و به صرفه را به آنان ارائه دهند.
این کالای با کیفیت و مرغوب در اکثر غذاهای ایرانی به عنوان طعم دهنده و برای تزیین غذا به کار برده می شود.
همچنین در تولید انواع بستنی، نقل و نبات نیز به کار می رود و همه رستوران ها و مراکز طبخ غذا از این عصاره مرغوب نهایت استفاده را می برند و طعم غذای خود را لذت بخش و به یاد ماندنی می کنند.

پخش عصاره زعفران سوینچ

پخش عصاره زعفران سوینچ به رستوران ها

عصاره زعفران سوینچ به دلیل کیفیت بالا و فوق العاده ای که دارد به عنوان پر فروشترین محصولات مورد استفاده رستوران ها قرار گرفته است.
مدیران رستوران ها برای اینکه کیفیت و طعم غذای خود را بالا برده و مشتریان خود را افزایش دهند به دنبال ادویه و چاشنی غذایی هستند که رنگ و طعم خوبی به غذای آن ها ببخشد و در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد.
عصاره زعفران سوینچ با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب توانسته است پاسخگوی نیاز ها و سلایق آن ها باشد.

پخش عصاره زعفران سوینچ

قیمت عصاره زعفران سوینچ

عصاره زعفران سوینچ به عنوان یک چاشنی برای غذا های ایرانی در همه آشپزخانه ها و رستوران ها به کار برده می شود و کیفیت بالای این محصول موجب رضایتمندی و فروش بی نظیر آن است.
قیمت این عصاره نسبت به حجم سفارش مشتریا متفاوت است و برای خریداران عمده که میزان سفارش بالایی دارند، بسیار مناسب و طرح های تخفیفی ویژه ای در نظر گرفته شده است.
با توجه به رقابت بسیار بالای برند های تولیدی این محصول شرکت سوینچ توانسته است به کمک سایت های اینترنتی و نمایندگان فعال خود، فروش بالایی در بازار داشته باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه