به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

پخش زعفران عمده در کشورهای اروپایی

پخش زعفران عمده در کشورهای اروپایی

برای استفاده از خدمات پخش زعفران عمده در کشورهای اروپایی بدون دغدغه و گرفتاری، می توانید از مشاوران خبره عرضه و فروش این مجموعه بهره بگیرید. راهنمایی های کاربردی و حرفه ای، در این سایت داده می شود.

تفاوت بین پخش زعفران عمده و فله ای

پخش زعفران عمده در کشورهای اروپایی

گاهی ممکن است دو مقوله شباهت های زیادی به هم داشته باشند و نتوان بین آن ها تفاوت قائل شد. اما این به معنی یکی بودنشان نخواهد بود. مطمئنا وجه های اختلافی در میانشان وجود دارد که با کمی دقت و ریز بینی مشخص می گردد.

این تفاوت ها گاه کوچک و جزئی بوده اما اثراتی بزرگ و کلی را با خود به همراه دارند به طوری که دیگر نمی شود از آن ها غافل گشت. پس یک تاجر حرفه ای باید نسبت به همه زاویه ها و مباحث کاری اش اطلاعات لازم را داشته باشد و از همه اصطلاحات مرسوم در داد و ستد به سبک درست و معنای واقعی اش استفاده نماید.

پخش زعفران عمده در کشورهای اروپایی

از جمله موضوعات خاص در این حیطه، می توان به دو شاخه محصول عمده و فله اشاره نمود. برخی از افراد به اشتباه، یک معنا را بر این دو لفظ اطلاق می نمایند. گاهی هم هر دو را مترادف همدیگر می خوانند. اما معانی و کاربرد های این مورد ها کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و در دو بخش خاص به کار می روند.

پخش زعفران عمده زمانی به کار برده می شود که محصولی به صورت کلی عرضه شود. این محموله می تواند شامل کالا های پک شده و دارای برند باشد و یا به صورت خام و بدون بسته بندی نشان دار ارسال گردد.

اما پخش زعفران به صورت فله تنها شامل مواردی خواهد بود که کالا را به شکل گفته شده به فروش برسانید. یعنی محصول بدون هیچ نام و نشان تجاری بوده و همان گیاه اولیه برای بسته بندی و یا فرآورده سازی به خریداران عرضه گردد.

بهترین شیوه پخش زعفران عمده در خارج کشور

پخش زعفران عمده در کشورهای اروپایی

با توجه به معنای خاص در توزیع به شیوه عمده، لازم است در انتخاب خود دقت نمایید. درست است که محصول فله و بی نام و نشان، بیشتر مورد پسند خریداران اروپایی می باشد. اما در این صورت سود کمی برای تاجران حاصل خواهد شد.

وقتی برای تجارت خود از محصولات بسته بندی شده  دارای نام تجاری استفاده نمایید، علاوه بر اشاعه دادن برند های ایرانی در سایر بلاد، به ارزش افزوده و سود بالا تری نیز خواهید رسید. به همین علت در پخش زعفران عمده بهترین روش بهره وری از کالا های دارای پک و نشان است که می تواند ضامن موفقیت بیشتر شما گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه