به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی

قطره زعفران باریج با استفاده از سایت فروشگاهی به دست مشتریان می رسد و پخش اینترنتی آن از همین فصل آغاز شده و یک کار صادراتی و درجه یک به حساب می آید.

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی

قطره زعفران باریج از زعفران، طلای سرخ، در یکی از بزرگترین شرکت های ایران بر پایه محصولات کاملا گیاهی و ارگانیک، بر اساس روش های علمی زیر نظر متخصصان این امر تولید و در اختیار همگان قرار گرفته است. قطره خوراکی زعفران دارای خواص ضد افسردگی، شادی آوری و پیشگیری از سرطان می باشد که همه ی این ها سبب شده تا قطره ی زعفران باریج، محصولی پر تقاضا و منحصر به فرد شود.

قطره زعفران باریج

زعفران از گیاهی با نام علمی Crocus sativus شناخته می شود و گیاهی است که با وجود خواص دارویی، عطر و طعم آن همیشه در هر خانه ی ایرانی وجود دارد. ایران در تولید زعفران در دنیا مقام اول را دارد و یکی از بزرگترین صادر کننده های زعفران در صادرات غیر نفتی می باشد.

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی

قطره زعفران باریج دارای طبعی گرم و خشک بوده و کلاله آن بخشی است که سرشار از املاح معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدان می باشد. این کلاله ها بیشتر از بقیه ی اندام های این گیاه مورد استفاده قرار می گیرد. گرچه همه ی بخش های زعفران حاوی انواع مواد مغذی و مفید بوده و این خود ارزش بالایی به زعفران می بخشد.

 از دیرباز از زعفران برای افزایش اشتها استفاده می کردند و بچه ها و یا افرادی که میلی به خوردن وعده های خود نداشتند را ترغیب می نمودند. به همین دلیل متخصصان تغذیه و تولید کنندگان مواد غذایی و خوراکی مجرب و کار آزموده با تولید قطره ی زعفران باریج تمامی خواص این گیاه ارزشمند را در یک محصول جمع آوری کرده اند و حال این کالا به معجونی شفا دهنده بدل گشته است.

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی

یک نکته قابل توجه درباره این محصول این است که با توجه به غلظت و خلوص بالای قطره زعفران باریج می توان آن را در انواع غذا، سالاد و یا نوشیدنی ها به عنوان طعم دهنده طبیعی استفاده کرد.

خواص استفاده از قطره خوراکی زعفران برای بدن

قطره ی زعفران باریج محصولی منحصر به فرد بر پایه ی زعفران بوده که به علت خواص دارویی و درمانی، در میان محصولات زعفرانی، بسیار پر تقاضا بوده و مصرف آن در کنار رژیم غذایی روزانه به شدت توصیه می شود. ابتدا خواص آن را به صورت موردی شرح داده و سپس برای هرکدام توضیحی مختصر خواهیم داد.

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی
  • کمک که بهبود افسردگی
  • پیشگیری و درمان سرطان
  • کمک به بهبود علائم سندرم پیش از قاعدگی”PMS” و درمان آن
  • بهبود بخشیدن به رنگ و رو و افزایش انرژی
  • تقویت کننده چشم و بینایی و همینطور پیشگیری از انواع بیماری های چشمی ژنتیکی و غیر ژنتیکی
  • رفع کننده گرفتگی قاعدگی و کاهش درد ناشی از آن
  • از بین برنده انواع عفونت ها
  • شادی آور

کروسین و سافرانال موجود در قطره زعفران از باز جذب دوپامین، نوراپی نفرین و سروتونین جلوگیری کرده و بدین تربیت خاصیت ضد افسردگی خود را اعمال می کند.

پخش اینترنتی قطره زعفران باریج صادراتی

سندرم پیش از قاعدگی دارای تقریبا 200 علامت هست که در خانم ها با علائم مختلف فیزیکی و رفتاری بروز می کند. از جمله شایع ترین علائم آن کج خلقی، تنش، اضطراب و افزایش حساسیت های عاطفی می باشد. کاهش میزان سروتونین منجر به افزایش علائم سندرم به ویژه افسردگی می شود. کروسین و سافرانال موجود در قطره خوراکی زعفران باریج از باز جذب سروتونین جلوگیری می کند و سبب کاهش علائم افسردگی و متقابلا سندروم می شود.

بیماری های سرطانی به علت سبک زندگی مدرن و امروزی، در حال افزایش است. بدین منظور پیشگیری از آن از مسائل حائز اهمیت است. که با مصرف قطره زعفران باریج می توان مسبب پیشگیری از بروز سرطان در بدن شد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه