به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان با کیفیت

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان باکیفیت، مرغوب ترین عصاره های زعفران را به بازار تجاری وارد می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
عصاره زعفران، ماده است فراوری شده از دل زعفران. این محصول را از زعفران به وجود آورده اند. عصاره زعفران در دو حالت اسپره ای و پودری موجود می باشند.
موارد کاربرد از عصاره زعفران کاملا به زعفران شباهت دارد، یعنی شما مصرف کننده عزیز می توانید عصاره زعفران را به راحتی جایگزین زعفران کنید.

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان

زعفران گلی است به رنگ طلایی، قیمت این محصول بسیار بالا می باشد و باید گفت که این گیاه هم رنگی طلایی دارد و هم قیمتی مشابه به طلا!
از گل زعفران، زعفران خوراکی تولید می شود. ایران در جهان از بزرگ ترین تولید کنندگان و پرورش دهندگان رعفران و گل زعفران می باشد.
شهر های زیادی در ایران زمین های زراعی خود را به کاشت زعفران اختصاص داده اند و از طریق این کاشت و برداشت اقتصادهای بزرگ جهان را در دست گرفته اند.
زعفران از خاصیت های سرشار بسیاری برخوردار است که می توان به مواردی چون:

  • روشن کننده پوست
  • از بین برنده جوش
  • درمان آکنه
  • درمان کننده ای قوی برای آفتاب سوختگی
  • از بین برنده ریزش مو

خاصیت های سرشار زعفران از زمان قدیم و کهن شناخته شده بوده است، و از زعفران در طب سنتی استفاده می کرده اند و این محصول با گذشت زمان پای خود را به طب مدرن نیز باز کرده است.

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان

تولیدات عصاره زعفران از دل زعفران

در بالا هم برای شما عزیزان بیان شد که زعفران از قیمت بالایی برخوردار است. و ایرانیان به مصرف زعفران در غذاهایشان بسیار علاقه مند هستند.
به دلیل قیمت بالای زعفران شاید بیشتر افراد توانایی تهیه آن را نداشته باشند، پس عصاره زعفران برای علاقه مندان زعفران بسیار مناسب می باشد.
خاصیت های عصاره زعفران کاملا مشابه زعفران اصل است و عصاره های زعفران در کنار خاصیت قابلیت های به خصوص زعفران که طعم دهی و رنگ دهی می باشد را نیز دارا می باشند.

سحرخیزران قدیمی ترین تولید کننده عصاره زعفران

سحرخیزان یکی از قدیمی ترین و همچنین بزرگ ترین تولید کننده عصاره های زعفران در ایران می باشد. این برند تمامی تکنولوژی های روز دنیا را تامین کرده اند که بتوانند مرغوب ترین عصاره های زعفران ایرانی را تامین و تولید کند.

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان

واردکننده عصاره زعفران سحرخیزان

تولید کننده عصاره زعفران سحرخیزان، پس از تولید عصاره های زعفران این محصول را بسته بندی های شیک و استاندارد و همچنین قیمتی مناسب وارد بازار تجاری داخلی کشور می کند.
این برند وارد کننده ای بزرگ است که با قرار داده های بسیار بزرگ و کلان عصاره های زعفران تولیدیش را به کشور های بزرگ جهان وارد می کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه