به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

نمایندگی اسپری زعفران زرپاش در کشور

اسپری زعفران زرپاش

نمایندگی اسپری زعفران زرپاش در کشور بسیار زیاد است، برای خرید می توانید به این نمایندگی ها مراجعه کنید، و از نزدیک انواع بسته بندی زعفران را مشاهده کنید و اندازه مورد نظر را خریداری کنید.
خرید از نمایندگی ها بسیار به صرفه است زیرا واسطه ای در میان نیست و قیمت اصل را با تخفیف می توانید تهیه کنید.
خریداران بازاری هنگام مراجعه به چنین مراکزی حتما متوجه عطر پیچیده در فضای آنجا را متوجه شده اند، زعفران اصل دارای عطر بسیار خاص و آرام بخشی است.

آیا اسپری زعفران به صرفه است؟

دیگر نیازی به طی کردن تهیه زعفران مانند سائیدن و دم کردن نیست، حتی برخی مواقع پیش می آید که زعفرانی را که دم کرده اید اضافه آید، با استفاده از اسپری زعفران به هر اندازه ای که هر زمان نیاز داشته باشید می توانید بر روی غذای خود بپاشید و تزئین کنید.
با این روش هزینه استفاده از زعفران کم تر است و از لحاظ بهداشتی بسیار بهتر است.

اسپری زعفران زرپاش

نحوه استفاده از اسپری های زعفران

قبل از استفاده نیازی به تکان دادن ندارد، اسپری را به صورت مورب در بالای ۵ سانتی متری ظرف غذا گرفته و با خلاقیت خود غذای مورد نظر را تزئین کنید.
توجه داشته باشید پس از هر بار مصرف اسپری را تمیز کنید و حتما در محلی خنک نگهداری شود.

اسپری زعفران زرپاش

اندازه اسپری زعفران

اگر به صورت خشک و مصارف خانگی بخواهید زعفران خریداری کنید مشاهده می کنید که در هنگام خرید، فروشنده از شما سوال می کند چند گرم یا چند مثقال زعفران لازم دارید؟
زیرا اندازه زعفران ها در بازار متفاوت است و هر اندازه ای بر حسب گرم محاسبه می شود که مقدار ناچیزی می شود.
اما اندازه های اسپری زعفران زرپاش به صورت ۱۱۰ گرمی و ۸۰ گرمی است که بسیار به صرفه است و چندین و چند مرتبه می توان راحت از آن استفاده کرد.

اسپری زعفران زرپاش

مشخصات اسپری زعفران زرپاش

بسیاری سعی دارند با نام زرپاش، زعفران تقلبی خود را به خریداران بفروشند.
توجه کنید برای حل این مشکل برند زرپاش تمامی محصولات اسپری زعفران خود را در قوطی هایی استوانه ای از جنس آلومینیوم با بر چسب برند معتبر زرپاش به همراه توضیحاتی از جمله پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، پروانه ساخت از اداره کل نظارت بر مواد غذایی و بسیاری از نکات ریز دیگری را بر روی اسپری ذکر کرده است، که اسپری های تقلبی این موارد را ندارند.

نمایندگی اسپری زعفران زرپاش

در طی چندین سال سابقه درخشان، زرپاش شاهد رشد بزرگ خود به سوی پیشرفت را مشاهده می کند و برای فعالیت بیشتر خود و راحتی خرید مشتریان خود در سراسر کشور نمایندگی هایی را تاسیس کرده اند، برای خرید به نمایندگی در شهر خود مراجعه کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه