به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

معاملات گسترده اسانس زعفران مشهد

معاملات گسترده اسانس زعفران مشهد

اسانس زعفران مشهد از جمله کالا هایی می باشد که معاملات خرید و فروش آن به صورت گسترده صورت می گیرد. این محصول یکی از فرآورده های پر مصرف زعفرانی می باشد.

اسانس زعفران چیست؟

معاملات گسترده اسانس زعفران مشهد

طعم دهنده یا به اصطلاحی اسانس از عصاره گیاهان و همچنین مواد خوراکی معطر تهیه می شود. اسانس ها معمولا به دو صورت پودری و مایع موجود می باشند که عموما برای پخت کیک و شیرینی استفاده می شوند.

در زمان تولید اسانس به آن ها روغن های فرار اضافه می کنند که دلیل این امر از بین نرفتن عطر و طعم اسانس در زمان پخت و یا در مجاورت هوا می باشد. از گروهی از اسانس ها می توان در پخت غذا نیز استفاده کرد.

اسانس زعفران مشهد یک نمونه از طعم دهنده های بی نظیر می باشد که دارای طرفداران بسیاری است. از این محصول بیشتر در صنایع غذایی لبنی، کیک و کلوچه استفاده می شود که البته از نوع غیر خوراکی آن نیز در صنایع بهداشت و دارو و همچنین فرش بهره می گیرند.

اسانس زعفران مشهد از بهترین زعفران استان های خراسان رضوی و جنوبی تهیه شده است که در جهان همتا ندارند. برای زعفران القابی همانند؛ طلای سرخ، گل سلامتی و ادویه آفتاب عنوان می شود که دلایل این نامگذاری قیمت بالا و تأثیر درمان بخشی آن است.

امروزه استفاده از گیاهان دارویی بسیار رواج پیدا کرده است. خوشبختانه ایران در زمینه پرورش این گیاهان در جهان از جایگاه خوبی برخوردار می باشد. در واقع سرمایه گذاری بر روی گسترش این امر می تواند برای افزایش صادرات این گیاهان و تأثیر آن بر ارزش افزوده بخش کشاورزی مؤثر باشد.

معاملات گسترده اسانس زعفران مشهد

زعفران گیاهی می باشد که از آن قطره خوراکی و همچنین کپسول هایی برای درمان خیلی از امراض علی الخصوص افسردگی و آلزایمر تهیه شده است. ایران با وجود اراضی حاصلخیز و مستعد و همچنین آب و هوای مناسب به تنهایی بالغ بر ۹۰ درصد زعفران جهان را تهیه می کند که بخش اعظم آن صادر می گردد.

خراسان رضوی یکی از تولید کننده های اصلی زعفران است که در آن کارخانه ها و شرکت های بسیاری برای بسته بندی و تولید فرآورده های مقرون به صرفه برای مشتری بنا گردیده است. اسانس زعفران مشهد تنها یک نمونه از چندین کالای تولید شده در این استان می باشد که توانسته در بازار های خارج از کشور نیز برای خود جا باز کند و بر اقتصاد کشور تأثیر مثبت و بسزایی گذارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه