به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

مرکز فروش پودر زعفران با کیفیت مناسب

مرکز فروش پودر زعفران

برای اطلاعات بیشتر درمورد مرکز فروش پودر زعفران با کیفیت می توانید به به درگاه های اینترنتی و نمایندگی های معتبر فروش پودر زعفران مراجعه کنید.

خرید بدون واسطه پودر زعفران در کشور

خرید پودر زعفران بدون واسطه و مستقیم از کشاورزان که با نهایت مراقبت و عرضه بهترین کیفیت محصول خود را پرورش داده و به عرصه فروش رسانده اند. بهترین گزینه جهت اطمینان از کیفیت و درجه یک بودن و سودآوری بالا با حذف واسطه ها می باشد.

زیرا صرفه جویی بالایی در هزینه های مصرفی به عمل خواهد آمد. همچنین زعفران با کیفیت به دست مشتری خواهد رسید. خرید بدون واسطه پودر زعفران در کشور را می توانید از سایت های اینترنتی معتبر فروش زعفران مستقیم به صورت فله یا پاکت در انواع مختلف آن را انجام دهید.

عمده فروشی پودر زعفران در مشهد

عمده فروشی پودر زعفران در مشهد وجود دارد. مشهد قطب اصلی فروش زعفران خراسان و پایتخت طلای سرخ ایران می باشد. مشهد همه ساله و هر روزه با استقبال پرشور گردشگران ایرانی و خارجی  مواجه است و به عنوان قطب زیارتی و پایتخت معنوی ایران، فروش سوغاتی محبوبیت زیادی دارد.

زعفران که سوغاتی اصیل مشهد می باشد به طور عمده نیز به فروش می رسد. اما چه زعفرانی می تواند مرغوب و با کیفیت باشد و رضایت مشتری را جلب کند. بهتر است هر خریداری قبل از خرید اطلاعاتی راجع به محصول درخواستی خود کسب نماید تا بتواند در خرید جنی با کیفیت موفق باشد.

خریداران محترم می توانند با جست و جو در اینترنت و سایت های معتبر از مراکز فروش عمده زعفران اعلا در مشهد آگاه شوند و با تماس تلفنی یا سفارش اینترنتی محصول مرغوب زعفران با کیفیت را تحویل بگیرند. همچنین می توانند به صورت حضوری به این مراکز فروش مراجعه کنند.

پودر زعفران خراسان معروف ترین نمونه زعفران ایرانی می باشد. به علت منطقه جغرافیایی و شرایط آب و هوایی نیمه خشک و خشک بیش از 92 درصد کاشت زعفران آیران را به خود اختصاص می دهد.

طرز تهیه پودر زعفران با استفاده از آسیاب می باشد. برخی در تهیه پودر زعفران فقط از زعفران خالص را در آسیاب می اندازند و بعد از آسیاب شدن در ظرف های پلاستیکی جهت فروش یا استفاده خود بکار می برند. برخی نیز در تهیه پودر زعفران در هنگام آسیاب اندکی پودر قند به آن اضافه می کنند که خالص بودن و مرغوبیت زعفران را کاهش می دهد.

فروش پودر زعفران با پاکت های جدید

پودر زعفران همان زعفران آسیاب می باشد. پودر زعفران به علت عدم تشخیص کلاله بزرگ و ناسالم از سالم پودر شده و قیمت کمتری نسبت به دیگر زعفران ها دارد. از پودر زعفران در جاهای مختلفی از جمله رستوران ها، قنادی ها در تهیه شیرینی، دسرها، شکلات، کیک ها، مورد مصرف در هتل ها و سایر مصارف غذایی استفاده می شود.

باید توجه داشت پودر زعفران اصل را با برند عالی خریداری فرمایید. زیرا مشخص می کند که در تهیه پودر زعفران از زعفران با کلاله های قرمز رنگ استفاده گردیده است. پودر زعفران به طور تقلبی نیز توسط برخی دست فروشان به فروش می رسد.

در تهیه این نوع زعفران از رنگ های مصنوعی سرطانزا، چربی و غیره استفاده گردیده که از لحاظ سلامتی استفاده از این نوع زعفران ضربه مهلکی می تواند به جان مصرف کنندگان این نوع زعفران بزند.

فروش زعفران باکیفیت

پودر زعفران را می توانید با برند های متفاوت از جمله قائنات، سحر خیز، نوین زعفران، هاتی کارا، رویال، برتر، مهنام، زرپر، شهنواز، بهرامن، خشکپاک، مصطفوی، متفرقه، گلیران، زرین زعفران، نیک منش، ارگانیک، تروند، نگین، اورنگ، تواضع، الماس تهیه کنید.

زعفران اصل و اعلا با پاکت های جدید در فروشگاه ها و نمایندگی عرضه زعفران به فروش می رسد. زعفران فروشی انواع مختلفی دارد و هر کدام کیفیت مهتص به خود را دارا می باشد. انواع زعفران که شما با مراجعه به فروشگاه ها تهیه می کنید شاید فقط قصد شما خرید زعفران باشد و برایتان مهم نباشد که کدام نوع و چه بخشی از زعفران را خریداری نموده اید.

فروش بخش های مختلف زعفران

در این جا ما به شما عزیزان از فروش بخش های مختلف زعفران و آگاهی از کیفیت آن ها به شما اطلاعات مختصری می دهیم:

انواع زعفران شامل:

  • دسته یا دخترپیچ
  • سرگل یا ممتاز
  • پوشال
  • نگین

هر کدام از این انواع زعفران توضیحات مختص به خود را دارد. به عنوان نمونه انواع زعفران نگین بهترین نوع زعفران می باشد. زعفران نگین از لحاظ کیفیت و مرغوبیت نمره الف را به خود اختصاص داده است. بخش مهم صادرات به کشور های دیگر از این نوع یعنی زعفران نگین می باشد.

زعفران نگین تمام درشت و همه از رشته های قرمز و سرخ رنگ بدون هیچ خامه (سفیدی) و چسبندگی و سرخوردگی می باشد. زعفران سرگل نیز تفاوت بسیار اندکی با نگین دارد. أین تفاوت در این است که نوع سرگل اندکی شکسته و نامرتب تر می باشد. زعفران پوشال در انتهای رشته آن اندکی سفیدی و زردی به چشم میخورد.

این نوع از زعفران ها هر کدام قیمت های خاص خود را دارند و در پاکت های شکیل که در حفظ مرغوبیت زعفران تأثیر فراوان دارد عرضه می شوند.

پودر ریشه زعفران نیز استفاده های متنوعی دارد. از پودر زعفران در تهیه دمنوش و شربت استفاده می شود. فرقش با رشته قرمز رنگ به علت کروسین(عامل رنگ قرمز زعفران) پایین می باشد. ضد افسردگی و شادی آور است و معده را تقویت می کند.

عرضه کننده انواع پودر زعفران درجه یک

پخش پودر عصاره زعفران درجه یک توسط شرکت های تهیه و تولید صورت می گیرد. پودر عصاره زعفران از بتاکاروتن روغن حلال تشکیل می شود. این محصول همان خواص و مزایا و کاربردهای زعفران خشک را دارد. پودر زعفران در انواع غذاها استفاده می شود.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر توان خرید زعفران گران قیمت را ندارید می توانید عصاره زعفران را با خیال راحت تهیه کنید. همچنین از خواص مشابه زعفران خشک بهره مند می شوید. عصاره زعفران طعم و رنگ و بوی دلپذیری به غذای شما می دهد.

فروشگاه پودر زعفران در اوزان مختلف

پودر زعفران ارزان در اوزان کمتر و با ویژگی و کیفیت مناسب خود در سایر فروشگاه های ادویه فروشی یا سایت های مجازی فروش زعفران به فروش می رسد.

جهت آگاهی از میزان فروش وزن های زعفران و قیمت آن که در پاکت های فروش گرمی، یک گرمی، دو گرمی، سه گرمی، و فروش مثقالی، یک مثقالی، دو مثقالی، فله ای و کیلویی در سایت آنلاین و به روز قیمت های زعفران آگاهی کسب نمایید.

فروش پودر و عصاره زعفران در اصفهان

سایت پودر زعفران و مرکز فروش و عصاره در اصفهان را می توانید با سرچ و جست و جو در سایت های فروش زعفران ملاحظه فرمایید. اصفهان نیز به علت اقلیم خشک و نیمه خشک که دارد بهترین و مرغوب ترین نوع زعفران را به میزان کمتر از خراسان رضوی و جنوبی به بازار عرضه می کند.

فروش پودر زعفران

مرکز فروش پودر زعفران با تنوع و کیفیت بالا

مرکز فروش پودر زعفران معتبر باید بتواند باکیفیت‌ترین محصولات را در تنوع بالا عرضه نماید. توجه به نیاز و سلیقه مشتری، نشانه محترم شدن وی می‌باشد.

پودر زعفران جزء فرآورده‌های پرمصرف بوده که در بسته‌بندی‌های متنوع و همچنین در درجه‌های کیفی متفاوت در بازار موجود است. این محصول را می‌توان در قیمت‌های مختلف مشاهده نمود که این اختلاف قیمت تحت تاثیر کیفیت آن می‌باشد.

زعفران پودرشده گاهی کلاله خالص بوده که همان زعفران اصل است. طبعا در این حالت، فرآورده از ارزش بالایی برخوردار بوده و قیمت بیشتری دارد.

اما گاها تولیدکنندگان برای تهیه این محصول از تمام قسمت گل زعفران استفاده می‌نمایند. تمام قسمت‌های گیاه زعفران دارای عطر دلنشینی هستند، اما رشته‌های آن تنها عضو حاوی رنگدانه می‌باشند.

بسته‌بندی نقش بسزایی در میزان فروش فرآورده‌های زعفرانی دارد. یکی از ملاک‌های انتخاب کالای صادراتی، توجه به ظرف بسته‌بندی آن است.

از جمله ظروف مناسب در بسته‌بندی پودر زعفران می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خاتم در حجم‌های متفاوت
  • ظروف فلزی فیروزه‌ای
  • ظروف فلزی ترمه دو طرفه
  • باکس مقوایی
  • پاکت مقوایی
  • ظروف شبه کریستال

هر کدام از این ظروف قیمت‌های مختلفی دارند که سرمایه‌گذار بر اساس هدف عرضه، آن را انتخاب می‌کند. استاندارد بودن ظرف، سبب ماندگاری بیشتر آن می‌گردد.

اهمیت نگهداری از پودر زعفران همانند رشته‌های خشک است. با وجود رطوبت در پودر زعفران عطر آن می شود. بهترین روش حفظ این فرآورده، قراردادن آن در جای خشک و خنک، مانند کابینت‌های چوبی می‌باشد.

تازگی و تمیزی پودر زعفران در مرکز فروش ما

برای خرید پودر زعفران تازه و تمیز، مرکز فروش ما آماده ارائه باکیفیت‌ترین نمونه‌ها می‌باشد. مشتریان عمده می‌توانند با ارتباط با کارشناسان ما، اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند.

خرید زعفران و فرآورده‌های آن حساسیت بالایی را می‌طلبد چراکه تشخیص نمونه‌های اصل آن کاری دشوار است. گروهی از متقاضیان اطلاعات کافی در مورد طلای‌سرخ ندارند در نتیجه به فروشنده اعتماد می‌کنند.

فروشندگان فعال در زمینه عرضه محصولات گیاهی، باید بتوانند تمامی مشخصات و خصوصیات محصولات خود را بیان کنند. آشنایی با خواص زعفران می‌تواند در میزان خرید‌و‌فروش آن تأثیر زیادی داشته باشد.

بزرگترین مرکز فروش پودر زعفران به تمامی نقاط کشور ارسال کالا دارد و به‌صورت آنلاین خدمت‌رسانی می‌کند. فروش اینترنتی سبب ایجاد ارتباط سریع بین مشتری و فروشنده می‌شود.

زعفران یکی از اقلام صادراتی بوده که تجار آن را به‌صورت‌ فله‌ای و بسته‌بندی‌شده به پنج قاره جهان صادر می‌کنند. اسپانیا و امارات بزرگترین واردکنندگان طلای‌سرخ ایرانی محسوب می‌شوند.

اسپانیا دارای صنعت بسته‌بندی پیشرفته‌ای بوده، لذا بیشتر طالب زعفران فله‌ای است. این کشور متأسفانه زعفران ایرانی را به‌نام خود بسته‌بندی‌ می‌کند.

امارات یکی از کشور‌های عربی بوده که در همسایگی ایران قرار دارد. این کشور با خیلی از ‌کشور‌های جهان روابط تجاری دارد. در واقع تجار اماراتی، زعفران را در حجم‌های بالا خریداری می‌نمایند و سپس از صادرات آن سود کلانی کسب می‌کنند.

پودر زعفران نیز همان خواص طلای‌سرخ را با خود به‌همراه دهد. این موضوع سبب افزایش تقاضا برای عرضه آن در سطح کشور شده است. خرید این محصول در پایین ترین درجه کیفی، بر رنگ‌دهنده‌های شیمیایی ارجحیت دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه