به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

مرکز عصاره زعفران پودری در تهران

مرکز خرید عصاره زعفران پودری و مایع در تهران بزرگ

مرکز عصاره زعفران پودری در تهران به صورت گسترده فعالیت می کند. فروشندگان در این مرکز با مشتریان ارتباط مستقیمی دارند.

خرید از بزرگترین مرکز عصاره زعفران پودری

مشتریان عمده می‌توانند با خرید از بزرگترین مرکز عصاره زعفران پودری به محصولی اصل دست یابند. این فروشگاه‌ بزرگ تمام برندهای تولیدکننده معتبر را در سایت خود عرضه می‌کند.

عصاره زعفران به دو حالت مایع و پودری در بازار موجود است که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد. این محصول از غلظت بالایی برخوردار بوده و می‌توان با مصرف آن، تمام خواص زعفران را دریافت نمود.

ایران در زمینه تولید فرآورده‌های زعفرانی موفق عمل کرده است و دلیل این موضوع را می‌توان کیفیت زعفران آن دانست. زردبند برترین برند تولیدکننده عصاره و اسانس در خاورمیانه بوده که از جدیدترین دستگاه‌ها و روش‌ها در خط تولید استفاده می‌کند.

تهران پایتخت ایران بوده که بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش را در خود جای داده است. از آن‌جا که این شهر بیشترین میزان از جمعیت را دارد لذا تقاضا برای عرضه کالا در آن بالاتر می‌باشد.

فروشگاه‌های این شهر از برترین کارخانجات کشور، اجناس موردنیاز خود را خریداری می‌نمایند. طبعا مشتریان انتظار دارند که هنگام مراجعه برای خرید تمام اجناس و برندها برای آن‌ها مهیا باشد.

زعفران؛ معجزه‌ای برای تقویت حافظه

متاسفانه در عصر کنونی شاهد افزایش آلزایمر و پارکینسون در سطح جهان هستیم. یکی از دلایل این موضوع را می‌توان تغذیه ناسالم دانست.

یکی از خواص اعجاب‌انگیز زعفران، تقویت حافظه و نقش آن در پیشگیری و درمان آلزایمر می‌باشد. تأثیر این گیاه به‌حدی بوده که می‌توان در طول یک دوره مشخص تغییرات آن را بر افزایش هوش کاملا مشاهده کرد.

مصرف فرآورده‌های زعفرانی مانند عصاره زعفران پودری نیز همان تأثیر را بر روی سلامت جسم و روح دارد.

پژوهشگران و دانشمندان مقالات بسیاری در مورد تأثیرات این گیاه بر اعصاب و حافظه منتشر نموده‌اند. در ذیل به چند مورد از این موارد می‌پردازیم؛

  • آرامبخش بودن: استشمام عطر زعفران باعث آرامش اعصاب می‌شود.
  • تقویت تمرکز: مصرف زعفران باعث افزایش توجه و تمرکز و درنتیجه بهبود فرآیند یادگیری می‌شود.
  • مسکن بیماری‌های اعصاب: استفاده از زعفران در طول روز باعث تسکین بیماری‌های روان می‌شود. دلیل این امر وجود ترکیباتی مانند کروستین، پاراسمین و سینئول است.
  • کاهش عوارض تشنج و صرع
  • تقویت هوش: وجود عناصر مفیدی مانند کلسیم و فسفر در ترکیب زعفران سبب تقویت حافظه می‌شود.

آیا عصاره زعفران پودری برای صادرات مناسب است؟

تجار برای انتخاب کالا‌های صادراتی دقت بالایی به‌خرج می‌دهند. دلیل این امر رضایت مشتری در کشور مقصد و کسب سود بالا می‌باشد.

عصاره زعفران پودری یک گزینه بسیار مناسب برای صادرات بوده چراکه برگرفته از زعفران درجه یک است. بازرگانان این فرآورده را به چندین کشور آسیایی و اروپایی صادر می‌کنند.

یک کالای صادراتی باید دارای مشخصه‌های لازم برای این منظور باشد. کیفیت کالا در درجه اول از نظر حائز اهمیت بودن قرار دارد. بسته‌بندی يکی ديگر از عوامل مؤثر بوده که از نظر برخی از مشتریان بسیار مهم است.

لذا تاجر باتوجه به نیاز و فرهنگ غذایی کشور مقصد اقدام به ارسال محصول می‌نماید. زعفران در آشپزی برخی از کشورهای آسیایی جایگاه ویژه‌ای دارد.

بهترین نوع زعفران، سوپرنگین بوده که از نظر ظاهر و میزان رنگدهی در بالاترین سطح قرار دارد. طبعا قیمت این نمونه نسبت به انواع دیگر بالاتر است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه