به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

مرکز خرید عصاره زعفران در اصفهان

تقریبا همه افراد با زعفران و خواص آن آشنایی دارند. این گیاه بومی ایران از دیرباز هم برای مصارف دارویی هم به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده در غذاها مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه با کمک دستگاه های صنعتی عصاره زعفران گرفته می شود که باعث راحتی مصرف کننده شده است. مرکز خرید عصاره زعفران در شهر اصفهان به عرضه عمده این محصول می پردازد.

مرکز خرید عصاره زعفران در اصفهان

خرید عصاره زعفران در کشور

خرید عصاره زعفران در کشورطی دهه های اخیر اکثر برندهای معتبر اقدام به تولید و عرضه عصاره زعفران کرده اند. در این بین با توجه به استقبال خوبی که از عصاره زعفران بهرامن شده است، بسیاری از مراکز فروش سعی دارند این کالا را در سبد فروشگاهی خود داشته باشند. جهت خرید این محصول به صورت عمده می توانید به نمایندگی بهرامن در سراسر کشور و یا سایت فروش زعفران مراجعه نمایید.

شرکت عصاره زعفران زردبند یکی دیگر از مراکز تولید عصاره زعفران است که از محبوبیت خوبی برخوردار است و با تلاش جهت عرضه محصول با کیفیت بالا به بازار کشور رضایت عموم مردم را جلب کرده است. همچنین برای همکاری و اعطای نمایندگی به فروشگاه های معتبر شرایط بسیار خوبی در نظر گرفته است.

خریدار زعفران و فرآورده های آن در پایتخت

خریدار زعفران و فرآورده های آن در پایتختتهران، پایتخت ایران همواره مرکز تجارت های بزرگ می باشد. اکثر معاملات زعفران و فرآورده های آن بویژه تجارت عصاره زعفران نیز در این شهر رقم می خورد. اگر در زمینه صادرات عصاره زعفران فعالیت دارید و یا صاحب فروشگاه زعفران هستید و برای تکمیل اجناس فروشگاهتان قصد خرید عمده دارید توصیه می شود با شرکت های پخش عمده در پایتخت ارتباط برقرار کنید و به این ترتیب از زحمت مراجعه به شهرهای مختلف و مذاکره با فروشندگان مختلف بی نیاز شوید.

فروشندگان انواع عصاره زعفران

فروشندگان انواع عصاره زعفرانبر اساس روش تهیه عصاره زعفران، انواع مختلف این محصول از جمله عصاره زعفران مایع و پودر فشرده شده زعفران در بازار موجود است. همچنین با توجه به میزان مصرف مشتریهای مختلف بسته بندی های متفاوتی طراحی شده است.
برای مثال یک آشپزخانه بزرگ که هرروز مقادیر زیادی غذا تهیه می کند به حجم بیشتری عصاره زعفران احتیاج پیدا می کند. اما برای مصارف خانگی مقدار مورد نیاز کمتر می باشد و حتی ممکن است بین دفعات استفاده زعفران فاصله زمانی طولانی قرار بگیرد، لذا بسته بندی های کوچکتر مناسب تر می باشد. بدین منظور خرید عصاره زعفران ۸ عددی توصیه می شود.

فروشندگان زعفران همواره سعی می کنند تنوع خواسته مشتریان مختلف را در نظر بگیرند به همین خاطر انواع عصاره زعفران با بسته بندی های مختلف و همچنین برندهای متفاوت را تهیه کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند.

تولیدی عصاره زعفران خراسان

تولیدی عصاره زعفران خراسانخراسان مرکز شناخته شده کشت زعفران است و به تبع تولید عصاره زعفران در این استان بیشتر از سایر مناطق انجام می شود. این استان با داشتن بیشترین سرانه کشت زعفران و صادرات آن به دیگر نقاط جهان به رونق اقتصادی کشور کمک زیادی می کند. شهر قائن با داشتن آب و هوای مساعد و داشتن یکی از مرغوب ترین انواع زعفران در دنیا شناخته شده است.

همچنین عصاره زعفران به دست آمده از زعفران درجه یک قائن منحصر به فرد بوده و توسط تولیدی عصاره زعفران خراسان به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. برای سفارش این محصول بر اساس نیاز و اندازه بسته بندی به نمایندگی های معتبر فروش زعفران خراسان در سراسر کشور مراجعه نمایید.

صادرات زعفران و عصاره آن به کشور‌ های اروپایی

صادرات زعفران و عصاره آن به کشور‌ های اروپاییزعفران یکی از محصولات اصیل پارسی است که همواره در کنار نام ایران جای دارد. توجه زیادی که این روزها به زعفران شده است، کشاورزان زیادی را در جای جای کشورمان به تولید این محصول ترغیب کرده است. زعفران از زمانهای گذشته عمدتا به صورت سرنگین به دیگر کشورها صادر می شد اما امروزه گرایش به سمت عصاره آن بیشتر شده و سهم قابل توجهی از تجارت زعفران ایران در جهان به صورت عصاره زعفران انجام می شود.

عصاره زعفران از چند جهت برای ارسال به کشورهای اروپایی اهمیت دارد؛ یکی به خاطر فشرده شدن و یا گرفتن عصاره نیاز به فضای کمتر می باشد در واقع چکیده مفید زعفران صادر می شود.
دوم حفظ شکل ظاهری آن مطلوب تر است سرنگین و یا دیگر شکلهای زعفران طی جریانات مربوط به حمل و نقل مثل بارگیری، حرکات وسایل نقلیه و غیره ممکن است دچار ضربه شده و خورد شود و شکل مطلوب اولیه را از دست بدهد، اما عصاره مایع و یا پودر فشرده شده زعفران دستخوش تغییر نمی شود و درون بسته بندی های شیک ارسال می گردد.

به علاوه عصاره زعفران به خاطر راحتی مصرف و درصد خلوص بالا، به صرفه تر بوده و به آسانی قابل استفاده است. این محصول در کشورهای خارجی هم برای مصارف غذایی و هم برای تولیدات دارویی به کار گرفته می شود.

مرکز فروش عصاره زعفران صادراتی در مشهد

مرکز فروش عصاره زعفران صادراتی در مشهدزعفران صادراتی باید دارای ویژگی های خاصی باشد و طیفی از استانداردهای کشور هدف را دارا باشد. زعفران برای عبور از گمرک از نظر بار میکروبی مورد بررسی قرار می گیرد و همچنین از نظر صحت مشخصات روی محصول و اعتبار شرکت صادر کننده باید تایید شود. عصاره زعفران نیز برای صادرات و فروش در بازار کشورهای دیگر آزمایش می شود. 
تامین استاندارهای بهداشتی و غذایی در کشورهای توسعه یافته اهمیت بالایی دارد. به همین خاطر عصاره زعفران از نظر غلظت و خلوص محصول بخصوص اگر برای مصارف دارویی مورد استفاده قرار بگیرد با دقت زیاد مورد آزمایش قرار می گیرد.

علاوه بر مواردی که اشاره شد باید به این نکته توجه داشت که قوانین بهداشتی و گمرکی در کشورهای مختلف فرق می کند. لذا قبل از اقدام به صادرات این محصول لازم است به طور مفصل و به دقت کلیه این قوانین مطالعه شود و براساس آن نسبت به ارسال طلای سرخ اقدام شود.
صادرات عصاره زعفران به یک کشور برای بار اول سختی ها و موانع خاص خودش را دارد اما به مرور و تداوم یک مسیر تجاری کلیه زیر و بم گمرکی و تجاری آن کشور برای تاجر مشخص می شود و به قول معروف کارش روی غلطک می افتد. در این شرایط نیز هر از چندگاهی لازم است به مرور قوانین مربوطه پرداخته شود تا در صورتی که دچار تغییراتی شده باشد از آن آگاهی یافت.

بهترین زعفران و عصاره زعفران ویژه صادرات را می توان در نمایندگی فروش زعفران مشهد جست و جو کرد. در این مرکز فروش عمده علاوه بر اینکه بالاترین سطح استانداردهای جهانی تامین شده است، مشاوره اختصاصی مربوط به شرایط تجارت زعفران در کشورهای مختلف نیز ارائه می گردد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه