به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

مرکز تولید عصاره زعفران مایع در کشور

بزرگترین مرکز تولید مایع زعفران در کشور

مرکز تولید عصاره زعفران مایع، با حفظ خواص، رنگ و عطر آن، اقدام به عرضه فرآورده‌های زعفرانی نموده است. این مرکز، بوسیله سایت اینترنتی و نمایندگان فروش خود در تهران و شهرستان‌ها، عصاره زعفران مایع را بدون واسطه و با مناسب‌ترین قیمت به مردم ایران ارائه می‌دهد.

برترین وارد کننده عصاره زعفران در بازار ایران

بی راه نیست که زعفران را با نام «طلای سرخ» معرفی کرده‌اند و آن را مانند طلا، با واحد «مثقال» و «گرم» می‌سنجند.

ایران به خاطر دارا بودن شرایط اقلیمی و آب و هوای مناسب، جهت پرورش و تولید زعفران، رتبه یک بهترین زعفران دنیا را به خود،  اختصاص داده‌است.

از اینرو، شرکت‌های تولیدی محصولات غذایی ایران، در تهیه فرآورده‌های زعفران با کیفیت، بسیار موفق عمل کرده‌اند، تا جایی که نظر بازارهای خارجی را به خود جلب نمود‌اند.

کیفیت زعفران ایرانی در دنیا مثال زدنی است، بر این اساس بسیاری از کشورهای اروپایی خواستار واردات زعفران و فرآورده‌های زعفرانی هستند.

در ایران نیز، شرکت‌های فراوانی در زمینه صادرات و واردات عصاره زعفران و همچنین تولید عصاره زعفران صادراتی، فعالیت دارند. این محصول گرانبها، به دلیل داشتن خواص گیاهی و دارویی و رنگ و عطر بی نظیر، در دنیا طرفداران بسیاری دارد.

مرکزتولید عصاره زعفران صادراتی

زعفران، گیاهی غنی از خواص دارویی، نشاط آور و فرح‌بخش است. در دورانی که انسان‌ها با داشتن مشغله‌های فراوان از یکدیگر دور افتاده‌اند، استرس و افسردگی رواج یافته، طبیان سنتی، مصرف زعفران را توصیه می‌کنند.

اما از آنجا که زعفران گیاهی گران قیمت محسوب می‌شود، تهیه و مصرف آن برای همگان مقدور نمی‌باشد.

کارشناسان شرکت‌های تولیدکننده محصولات غذایی، با تهیه فراورده‌های زعفرانی، با حفظ رنگ و عطر و خواص زعفران، خدمت بزرگی به عموم مردم کرده‌اند.

مرکز تولید عصاره زعفران مدعی است این کالا از مرغوب‌ترین زعفران‌ ایران تهیه می‌شود. بدین ترتیب، خواص ناب زعفران را با خود به همراه دارند.

از انواع عصاره زعفران که در شکل و طرح متفاوت به بازار عرضه می‌شوند، تعدادی به قرار زیر می‌باشند:

  • آب زعفران
  • اسپری زعفران
  • پودر زعفران
  • افشره زعفران
  • اسانس زعفران
  • عصاره مایع زعفران

فروشگاه زعفران ایرانی درجه یک

زعفران ایرانی در دنیا نام مطرح شده و معتبری است.در بسیاری از نقاط ایران زعفران برداشت می‌شود. اما کیفیت انواع زعفران ایرانی با هم متفاوتند، برای مثال زعفرانی که در خراسان کشت می‌شود از لحاظ رنگ و عطر با زعفران نقاط دیگر تفاوت‌هایی دارد.

شرکت‌ و مزکز تولید عصاره زعفران، با خرید زعفران درجه یک از کشاورزان، با فرایندهای مکانیزه، آن‌ها را بسته‌بندی و به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌کنند.

این بسته‌بندی‌ها در طرح های جذاب و وزن‌های مختلف، انجام می‌شود. برای دسترسی عموم مردم به زعفران درجه یک، فروشگاه‌هایی راه‌اندازی شده‌اند که، انواع زعفران مرغوب و فراورده‌های آن را در بسته‌بندی های متنوع ارائه می‌نمایند. افراد با خرید از این فروشگاه ها، که نقش نمایندگی فروش مستقیم را دارند، به اصالت کالای خود اطمینان دارند.

بهترین مایع زعفران ایرانی

لیست قیمت اصلی زعفران در بازار بورس جهانی

زعفران را در همه جای دنیا با نام ایران می‌شناسند. از دیرباز، از گران بها ترین هدایا و سوغات‌ها محسوب می‌شود. بخاطر طبع گرم و خواص فرح‌بخش و ضد افسردگی و داشتن رایحه و رنگ خوشایند در تهیه انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌جات استفاده می‌شود.

تولید کنندگان انواع فراورده های زعفران را در بسته‌بندی‌های جذاب با طرح‌های متفاوت، موفق به جلب اعتماد مشتریان خارجی شده‌اند.

مرکز تولید عصاره زعفران، با کمک متخصصان فن، موفق شده‌اند، انواع آب زعفران را با حفظ کیفیت تهیه و به بازار داخل و خارج از کشور عرضه کنند.

قیمت زعفران، طی امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیشتری داشته است. شاید از دلایل قیمت زعفران، روی آوردن کشورهای همسایه به خرید زعفران ایرانی باشد. ناگفته نماند، نوسانات نرخ ارز و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، بر افزایش قیمت زعفران اثر فراوانی داشته است.

برای اطلاع از قیمت اصلی زعفران در بازار ایران و لیست قیمت اصلی زعفران در بازار بورس جهانی، می‌توان به سایت‌های اینترنتی مرتبط مراجعه کرد و از تحلیل و تفسیر کارشناسان بورس در زمینه زعفران اطلاعات مفیدی را بدست آورد.

کارخانه آب زعفران و مرکز بزرگ تولید عصاره در کشور

همچنان که مطلعید، زعفران گیاهی با خواص دارویی و خوش رنگ و بو و گران قیمت محسوب می‌شود. شرکت‌های تولیدکننده، با فرآوری زعفران محصولات مختلفی را به بازار ارائه کرده‌اند که، در بالا به انواع آن اشاره شد. از جمله این فراورده‌ها آب زعفران است. اب زعفران با همان خاصیت‌های ناب زعفران و با همان عطر و بو، اما قیمت مناسب‌تری نسبت به زعفران، به بازار عرضه می‌شود. بدین ترتیب خریدار آب زعفران ایرانی، می‌تواند از خواص زعفران با صرف هزینه کمتری بهره‌مند شود.

بسیاری از تولیدکنندگان زعفران و فرآورده‌های آن، با تولیدات مرغوب و با کیفیت در کشور فعال هستند. این شرکت‌ها در زمینه جذب مشتری خارجی نیز، موفق عمل کرده‌اند. همچنین، فعالان در زمینه زعفران، با صداقت در کار خود، کسب اعتماد خریدار زعفران و اخذ مهرهای تایید از سازمان‌های ملی و بین المللی بر اعتبار خود افزوده‌اند.

این شرکت‌ها با ایجاد مراکز فروش در شهرهای مختلف و فعالیت مستمر در اینترنت، محصولات خود را معرفی کرده و بفروش می‌رسانند. خرید آب زعفران ایرانی، در حجم بالا، باکیفیت مطلوب، از سایت فروشگاهی آنلاین  این شرکت‌ها، امکان پذیر است.در این روش خرید، فروشنده با اعمال تخفیف بر روی قیمت‌ها، خریدار را ترغیب به خرید به روش اینترنتی می‌کند.

همین‌طور فروش عصاره زعفران خالص، در این فروشگاه‌ها انجام می‌گردد. غالباً، فروشنده در خریدهای عمده، قیمت کمتری را برای خریدار در نظر می‌گیرد.

در خرید از مراکز فروش حضوری و غیرحضوری معتبر، عملاً نقش واسطه‌ها از بین می‌رود و سود حاصل از خرید، مستقیم به خریدار و فروشنده می‌رسد.

نمایندگی آب زعفران در اصفهان

در سال‌های گذشته، به بسته‌بندی زعفران اهمیت چندانی داده نمی‌شد، اما امروزه، شرکت‌های تولیدکننده، زعفران را بصورت بسته‌بندی های متنوع و جذاب با وزن‌های متفاوت به بازار عرضه می‌کنند، تا افراد با هزینه‌های مختلف، توانایی خرید زعفران را داشته‌باشند.  همچنین گاهی افراد برای خرید سوغات و یا هدیه، از زعفران استفاده‌ می‌کنند. پس شایسته است‌ در تولید و بسته بندی، نهایت دقت و خلاقیت بعمل آید.

نحوه عرضه محصولات، به بازاریابی داخلی و خارجی و جذب خریدار بیشتر، کمک شایانی داشته‌است.

همچنین مرکز تولید عصاره زعفران با معرفی محصولات در سایت‌های اینترنتی، خود را در دامنه گسترده‌تری نسبت به نمایندگی های فروش حضوری، معرفی می‌کنند.

از جمله تولید کنندگان فراورده های زعفران، در اصفهان نمایندگی‌هاب فعال دارند. تولیدکنندگان، توزیع عصاره زعفران مایع و آب زعفران را در اصفهان و اکثر شهرهای ایران را به کمک نمایندگی‌ها و مراکز فروش انجام می‌دهند.

فروشگاه زعفران اصل و فرآورده‌های زعفرانی، در اصفهان، با معرفی و تبلیغ و فروش محصولات درجه یک و مرغوب ایرانی فعالیت می‌کند. در این مراکز خرید عمده محصولات، با قیمت مناسب، انجام می‌گیرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه