به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

مرکز تولید انواع آب زعفران

انواع آب زعفران با برند های معتبر تولیدکننده ایرانی را می توانید از مرکز تولید اصلی به صورت مستقیم و البته با قیمتی فوق العاده خریداری فرمایید.
زعفران، از محصولات غذایی مقوی است که دارای مصرف خوراکی می باشد. این محصول در بهترین مناطق ایران تولید می شود و به صورت کاملاً ارگانیک در بازار عرضه می گردد. زعفران را طی فرآیندی در کارخانه ها به آب زعفران یا عصاره تبدیل می کنند. آب زعفران همانند خود زعفران از مزایای بیشماری برخوردار می باشد.

خواص انواع آب زعفران

آب زعفران مانند زعفران دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید بوده است. همچنین گفته می شود که این محصول بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و بدون هیچ ماده افزودنی در کارخانه ها تولید می شود. از خواص بی اندازه آب زعفران می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • بهترین داروی اشتهاآور
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • داروی خواب بسیار آرام
  • جلوگیری و بهبود اسید معده
  • درمان و بهبود خارش پوست
  • کمک کننده گردش خون بهتر در بدن
  • درمان اختلالات معده و مثانه
  • کاهنده درد های ناشی از قاعدگی
  • برخورداری از خاصیت ضدسرطانی
  • مقابله با افسردگی و اضطراب
  •  پیشگیری از تومور های پوستی

انواع آب زعفران

آب زعفران در انواع و برند های مختلفی در بازار عرضه می شود. این محصول به عنوان یک چاشنی مرغوب و خوش طعم معرفی شده و در رستوران ها، مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. البته از برند های معتبر تولیدکننده انواع آب زعفران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب زعفران زرپاش
  • آب زعفران معراج
  • آب زعفران ملل
  • آب زعفران هاتی کارا
  • آب زعفران صدف
  • آب زعفران زرافشان
  • آب زعفران بهرامین

تولید آب زعفران

مرکز خرید انواع آب زعفران

آب زعفران، خوش طعم ترین چاشنی موجود در بازار است که بیش ترین میزان استفاده را در رستوران ها، مجالس مختلف، قنادی ها داشته است. این محصول بسیار لذیذ و صددرصد گیاهی و ارگانیک بوده و در مراکز خرید به صورت اینترنتی و حضوری به مشتری عرضه می شود.
خرید انواع آب زعفران به دو صورت عمده و جزئی بوده و اما با خرید عمده می توانید قیمت این محصول را کاهش دهید.

تولید انواع آب زعفران

ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع آب زعفران در جهان به شمار می رود و بهترین محصول را با قیمت عمده و باکیفیت مناسب در بازار به فروش می رساند.
زعفران در بخش های مختلفی از ایران تولید می شود و به کارخانه های تولیدکننده عصاره و آب زعفران ارسال می کنند. بعد از تولید آب زعفران، آن را در پاکت در بازار کشور به مشتریان عزیز عرضه می دارند.

آب زعفرانی، گنجینه‌ای از عناصر طبیعی

اگر به‌دنبال یافتن یک محصول طبیعی و سرشار از عناصر طبیعی هستید، پیشنهاد ما به شما، آب زعفران است. این محصول را می‌توان گنجینه‌ای از دل طبیعت معرفی کرد چراکه سلامتی را باخود به‌همراه دارد.

کارخانجات آب زعفران را از ترکیب پودر زعفران و آب تصفيه‌شده تولید می‌نمایند. عدم وجود رنگ‌دهنده‌های شیمیایی و مضر یکی از نکات مثبت در ساخت این فرآورده می‌باشد.

سلامتی انسان در نتیجه مصرف محصولات سالم به‌وجود می‌آید. زندگی مطلوب در گرو داشتن سلامت؛ سیستم تنفس، دستگاه گوارش، قلب، سیستم ایمنی و البته روان سالم است.

همه این موارد می‌توانند عمر طولانی و به‌دور از امراض آزاردهنده را در پی داشته باشند. متأسفانه در دنیای امروز باید با وسواس بالا به انتخاب مواد خوراکی پرداخت چراکه خیلی از آن‌ها مواد نگهدارنده مضر دارند.

زعفران یکی از محصولاتی بوده که مصرف آن می‌تواند در پیشگیری از خیلی از امراض مؤثر باشد. این محصول دارای ۱۵۰ ترکیب مؤثر بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به؛ آنتی‌اکسیدان‌ها، کاروتنوئیدها، کروسین و سافرانال اشاره نمود.

تقویت سیستم ایمنی بدن اولین گام در حفظ سلامت انسان است. زعفران دارای ویتامین c یا همان اسید اسکوربیک است که روند تولید گلبول‌های سفید را افزایش می‌بخشد. هرچه میزان این گلبول‌ها در بدن بالاتر باشد، سیستم ایمنی بدن مقاوم‌تر خواهد بود.

یکی دیگر از خواص زعفران افزایش گردش خون و در نتیجه بالا رفتن متابولیسم بدن است. این عوامل در کنار هم خون‌رسانی به قلب را تسهیل می‌کنند.

انواع آب زعفران باکیفیت تمامی این خواص را به‌همراه دارند. بهترین شکل استفاده از زعفران، نوع مایع آن می‌باشد. چراکه در چنین حالتی جذب مواد معدنی به بهترین شکل انجام می‌شود.

فرصت‌های شگفت‌انگیز در تولید آب زعفران

تولید حداکثری زعفران در داخل کشور، فرصت‌های شگفت‌انگیزی را برای تولید آب زعفران فراهم نمود. وجود این محصول سبب ترغیب سرمایه‌گذاران برای ساخت انواع فرآورده‌ها شد.

خوشبختانه در حال حاضر شمار مشتقات زعفرانی به‌حدی بالا بوده که مشتری می‌تواند به‌راحتی خرید کند. محصولات زعفرانی برگرفته از بهترین نمونه طلای‌سرخ در جهان هستند.

کارخانجات انواع آب زعفران را با دانش روز و با استفاده از دستگاه‌های مدرن تولید می‌کنند. این مراکز در انتخاب مواداولیه حساسیت بالایی به‌خرج می‌دهند.

کارایی بالای این فرآورده آن را به یک محصول پرفروش و محبوب تولید نموده است. رنگ طلایی و خیره‌کننده زعفران سبب شده تا از آن به‌عنوان یک ادویه مجلسی و لوکس یاد شود.

زعفران را می‌توان پرمصرف‌ترین رنگ‌دهنده در دنیای آشپزی و قنادی معرفی نمود. کیک و شیرینی زعفرانی یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌جات محسوب می‌شوند.

قنادان برای پخت کیک از بهترین نمونه آب زعفران استفاده می‌نمایند. عطر دلنشین و بی‌همتای طلای‌سرخ سبب شده که طعم این شیرینی با نمونه‌های دیگر بسیار متفاوت باشد.

در کارخانه تولید فرآورده‌های زعفرانی، کارشناسان قبل از خرید زعفران اولیه، نمونه‌ای از آن را تست می‌کنند. اگر میزان سافرانال و کروسین موجود در آن به‌اندازه استاندارد باشد، حجم عمده را خریداری می‌نمایند.

زعفران تولیدشده در برخی مناطق کشور از جمله خراسان جنوبی و رضوی بسیار باکیفیت می‌باشد. بخش اعظمی از کارخانجات تولیدکننده فرآورده در این منطقه بنا شده‌اند.

انواع آب زعفران

چشم‌انداز بازار انواع آب زعفران

چشم‌انداز بازار انواع آب زعفران نتیجه بسیار مطلوبی را به ما نشان می‌دهد. دلیل این امر را می‌توان در اعتماد مشتریان به کیفیت این فرآورده دانست.

آب زعفران همانند دیگر فرآورده‌ها، دارای درجه‌های کیفی متفاوتی است. برخی از آن‌ها از غلظت بیشتری برخوردار هستند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند.

با نگاهی به سایت‌های فروش می‌توان نرخ این فرآورده را در برندها و حجم‌های مختلف مشاهده نمود. همانطور که  در این صفحات مشخص است اختلاف قیمت بالایی بین فروش عمده و جزئی وجود دارد.

در این سایت‌ها نظرات کاربران و  در واقع مصرف‌کنندگان قرار داده شده تا متقاضی با اطمینان برای خرید اقدام کند. شاید بتوان یکی از بزرگترین مزایای خرید آنلاین را این موضوع دانست.

یکی از خاصیت‌های زعفران، کمک به سلامت پوست است. درصد بالایی از افراد جامعه دارای پوست چرب هستند که در مواردی آزاردهنده است. پوست‌های چرب بیشتر مستعد جوش و آکنه هستند که دلیل آن را می‌توان جذب آلاینده‌های موجود در هوا دانست.

ماسک زعفران به‌همراه ماست و آبلیمو یک ماسک بسیار مؤثر برای کمک به کنترل چربی پوست است. کافیست در هفته چند بار از این ماسک استفاده کنید تا از معجزه آن برخوردار شوید.

فروش زعفران و فرآورده‌های آن در جنبه‌های مختلفی انجام می‌گیرد. بیشترین میزان خرید از سوی آشپزان برای مصارف خانگی و مراکز طبخ غذا می‌باشد.

یک آشپز حاذق با انتخاب مواداولیه مرغوب، خوش‌طعم‌ترین خوراک‌ها را پخت می‌نماید. زعفران همواره دست راست این آشپزان بوده و جایگاه خود را در سبد خرید خانوار ثابت کرده است.

فروش این فرآورده علاوه بر بازار داخلی، در بازار آن‌سوی مرزها نیز پررونق است. صادراتی بودن این کالا نتیجه کیفیت بالای آن می‌باشد.

روش‌های تهیه آب زعفران در سراسر جهان

بهترین روش تهیه آب زعفران در جهان همان ترکیب پودر زعفران با آب است. این فرآورده خالص بوده و می‌توان از سلامت آن مطمئن بود.

عصاره زعفران دارای ظاهری مشابه با آب زعفران است اما غلظت آن بالاتر می‌باشد. تولید عصاره به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد که یکی از آن‌ها به روش سرد معروف است. در این حالت گل زعفران درون محفظه‌هایی با فشار گاز ازت قرار می‌گیرد.

زمانی که به محفظه نیتروژن اضافه می‌شود اکسیژن آن خارج شده و سبب اعمال فشار می‌شود. این فرآیند سبب گرفتن عصاره از گیاه زعفران می‌گردد.

انواع آب زعفران در ایران و کشورهای مختلف تولید می‌شود. در برخی از مناطق جهان، کارخانجات از دستگاه‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند که باعث سهولت در انجام عملیات می‌گردد.

صنعت بسته‌بندی در برخی از کشورها همانند اسپانیا بسیار پیشرفته بوده که سبب پرفروش بودن برندهای آن‌ها در جهان شده است.

تهیه زعفران مایع در منزل نیز امکان‌پذیر است که باید با فنون آن به‌خوبی آشنا بود. اولین گام در تولید این مایع، پودر کردن رشته‌ها می‌باشد.

اگر حجم رشته‌ها بالاست می‌توانید از دستگاه آسیاب قهوه استفاده نمایید. در غیر این صورت، بهتر است که با استفاده از هاون‌های سنگی عمل آسیاب را انجام دهید. اگر زعفران را به‌همان صورت کلاله دم کنید رنگ آزادشده خیلی کمرنگ خواهد بود.

بعد از این‌کار بهتر است آن را به‌وسیله مقدار مشخصی آب یا قطعه‌های یخ آماده کنید. ذوب شدن یخ زمان‌بر بوده اما رنگ حاصله زیباتر خواهد بود.

اگر میزان زعفران دم‌کرده بیشتر از نیاز مصرفی شما است، بهتر است مابقی را در فریزر نگهداری نمایید. ابتدا مایع زعفران را درون قالب‌های کوچک یخ ریخته و بعد از انجماد به ظرف دلخواه انتقال دهید.

زعفران خالص یا تقلبی، چگونه مطمئن شویم؟

یکی از دغدغه‌های مشتریان زعفران، خرید محصول اصل است. متأسفانه در حال حاضر زعفران تقلبی در بسته‌بندی با نام برندهای معتبر در بازار به‌وفور یافت می‌شود.

قبل از خرید این محصولات که معمولا فروشندگان آن‌ها افراد دست‌فروش هستند، به نوشته‌های روی جلد آن توجه کنید. حتما باید اطلاعاتی مانند؛ جرم محصول، نوع آن، آدرس و شماره تلفن کارخانه و همچنین شماره پروانه بهداشت داشته باشد.

اگر زعفران خریداری شده در هنگام پودر کردن دارای رشته‌های سفت و پلاستیکی بود محصول شما تقلبی است. رشته‌های اصل به‌خوبی و با چند بار حرکت هاون به‌خوبی آسیاب می‌شوند.

زعفران تقلبی هیچ رد رنگی بر روی دست شما و یا درون هاون برجای نمی‌گذارد. رنگ حاصله از این محصول قرمز و بسیار رقیق بوده و هیچ عطری ندارد.

متأسفانه افراد متقلب هنگام عرضه بر روی جلد بسته‌بندی عطر زعفران را اسپری می‌کنند که باعث وسوسه کردن مشتری برای خرید می‌شوند. توصیه ما به شما خرید از مراکز و فروشگاه‌های معتبر است.

عطر زعفران اصل به‌حدی قوی بوده که اگر آن را درون هر کابینتی قرار دهید، عطر آن درون آن می‌پیچد. اگر زعفران را در جای مناسب نگهداری نمایید، رایحه آن تا چند سال پابرجا می‌باشد.

برای تشخیص رشته‌های اصل از تقلبی روش‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود که به‌اختصار به چند مورد می‌پردازیم:

  1. آزمایش با آب سرد: زعفران اصل در آب سرد به‌آرامی رنگ پس می‌دهد اما تقلبی به‌سرعت ظرف را رنگی می‌کند.
  2. تشخیص از طریق طعم: یکی از مشخصه‌های اصلی زعفران اصل، طعم تلخ و گس آن است.
  3. استفاده از جوش‌ شیرین: با اضافه کردن جوش شیرین به آب این کار را انجام دهید. اگر رشته‌ها آب را زرد رنگ کردن زعفران اصل و اگر قرمز شد بدل است.

کارخانجات قبل از خرید زعفران برای تولید انواع آب زعفران آزمایشات متعددی انجام می‌دهند و سپس محصول را انتخاب می‌کنند.

انواع آب زعفران

نقش آب زعفران در طب سنتی ایرانی

طب سنتی قدمتی دیرینه دارد و درمان خود را برپایه گیاهان دارویی قرار داده است. در این علم جایی برای داروهای شیمیایی وجود ندارد. آب زعفران یکی از محصولات توصیه‌شده توسط پزشکان طب سنتی می‌باشد‌.

زعفران داری طبع گرم و خشک بوده و می‌تواند سردی بدن را تعدیل نماید. این محصول گیاهی ارزشمند در درمان و پیشگیری از امراض مختلفی همانند سرطان معده بسیار مؤثر است.

همچنین طبع گرم زعفران سبب تقویت حافظه شده و از بروز آلزایمر پیشگیری می‌نماید. این محصول هم‌اکنون به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در تولید داروهای گیاهی شناخته می‌شود.

قطره‌ها و شربت‌های متعددی از زعفران در عطاری‌ها و داروخانه‌ها موجود است که دارای مصارف گوناگون می‌باشند.

پزشکان سنتی مصرف زعفران را برای تمام گروه‌های سنی توصیه می‌کنند. منع مصرف این محصول تنها در موارد ذیل می ‌باشد:

  • بانوان در سه ماهه اول بارداری
  • افراد دارای مزاج گرم و خشک
  • افراد خیلی چاق به‌دلیل خاصیت اشتها آوری
  • افراد با تعریق کف دست بالا

مرکز تولید انواع آب زعفران توانسته‌ با ساخت محصول آماده‌به‌مصرف بر میزان استفاده از زعفران بیافزاید. این مرکز با توجه به نیاز مشتریان به عرضه محصولات نوین و پرکاربرد می‌پردازد.

نکات تهیه و نگهداری آب زعفران

آماده‌سازی انواع آب زعفران در کارخانه و منزل باید با دقت بالا و به‌صورت بهداشتی انجام گیرد. اگر خواهان برخورداری از بهترین رنگ و عطر حداکثری زعفران هستید، باید تمام نکات را به‌خوبی رعایت کنید‌.

کارشناسان در کارخانه بر روی عمل پودر کردن رشته‌ها، بسیار دقیق هستند. همچنین درجه حرارت آب و زمان قرنطینه کردن محلول، برای رنگدهی مهم است.

در کارخانه معمولا قرنطینه کردن ۵ ساعت طول می‌کشد تا رنگدانه‌ها به‌خوبی رنگ پس دهند. مایع حاصله بعد از آماده‌شدن به ظروف مناسب بسته‌بندی انتقال داده می‌شود.

ظروف بسته‌بندی متنوع بوده و در شرکت‌های مختلف، ممکن است متفاوت باشند.  پلی‌کرسیتال، کریستال و پلاستیکی از جمله ظروف پرکاربرد برای این منظور هستند.

تولیدکنندگان تمام مشخصات کالا را بر روی ظرف آن حک می‌کنند تا مشتری بتواند با دانش خرید نماید. یک نمونه از ظروف شیک و پرطرفدار، قوطی‌های اسپری دار هستند که به اسپری زعفران معروف هستند.

اسپری زعفرانی که حاوی آب زعفران بوده دارای قیمت بالاتری بوده و بسیار پرکاربرد است. استفاده از این فرآورده بسیار راحت بوده و جزء کالاهای زعفرانی لوکس محسوب می‌گردد.

رمز ماندگاری آب زعفران، نگهداری از آن در جای خنک و به‌دور از نور آفتاب است. این محصول را می‌توان درون کابینت و یا در یخچال نگهداری نمود.

هر کدام از این مراحل طرفداران خاص خود را دارند که استفاده از آب جوش قدمتی دیرینه دارد. اما پیشنهاد ویژه ما به شما، دم دادن مایع زعفران به‌وسیله گرمای غیرمستقیم بعد از استفاده از یخ است.

در چنین حالتی می‌توانید بهترین حالت زعفران مایع را تجربه کنید. زعفران مایع آماده‌شده را فقط برای چند روز در یخچال می‌توانید نگهداری کنید.

آب زعفران و عوارض جانبی ممکن

هر محصولی در کنار خواصی که دارد ممکن است در بعضی از افراد عوارضی برجای بگذارد. البته این موضوع بیشتر در پی استفاده نادرست پیش می‌آید. مصرف آب زعفران نیز در بعضی موارد همراه با مضراتی می‌باشد.

مصرف زعفران مانند خیلی از گیاهان دارویی باید بر اساس قاعده باشد. میزان ۳ الی ۵ گرم در ماه از سوی پزشکان طب سنتی توصیه می‌شود. از جمله مضرات مصرف بالای این محصول می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • سرگیجه و استفراغ
  • کاهش فشار خون
  • زردی پوست
  • سردرد
  • بی‌حالی و کاهش اشتها

برای برخورداری از خواص دارویی و مؤثر زعفران ، بهتر است که آن را به‌بهترین شیوه استفاده نمایید. فروش زعفران و انواع رنگ زعفران در برندهای مختلف از طریق عطاری‌ها انجام می‌گیرد‌.

عطاری‌ها از دیرباز جزء عرضه‌کنندگان محصولات سالم به جامعه بوده‌اند. این مراکز می‌توانند حجم عمده از فرآورده‌های زعفرانی را به‌صورت آنلاین و با بهترین شرایط ممکن خریداری نمایند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه