به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

مرکز اصلی عرضه اسانس زعفران ژیوادان

مرکز اصلی عرضه اسانس زعفران ژیوادان

مرکز اصلی عرضه اسانس زعفران ژیوادان کجاست؟ چگونه می توان حجم عمده از این محصول را در ایران و به صورت تضمینی خریداری نمود؟

اسانس ها از گیاهان مختلف به دست آمده اند و در بازار عرضه می شوند. این محلول مخلوطی از مواد متفاوت با ترکیبات شیمیایی مختلف بوده که بو و عطر قوی داشته و با نام عطرمایه نیز شناخته می شود.

عصاره های پودری در مجاورت هوا تبخیر می شوند از این رو به آن ها روغن های فرار، روغن استری و روغن معطر اضافه می کنند که به آن ها اسانس های روغنی نیز می گویند. منظور از فرار بودن آن نیز خاصیتی  است که سبب می شود این مواد به سرعت به مولکول های گاز تبدیل شده و به طور لفظی از بین بروند.

انواع اسانس های موجود چیست

انواع اسانس های موجود چیست

اسانس ها به دو دسته اسانس خوراکی و اسانس شیمیایی یا اسانس عطر و اسانس غیر خوراکی تقسیم می شوند و طبیعتا اسانس عطر با خوراکی متفاوت است و مواد تشکیل دهنده ی آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

یرخی اسانس ها به عنوان خوشبو کننده حمام و فضا استفاده می شوند.  اسانس ها تداعی گر عطر و رایحه ی انواع محصولات در صنایع مختلف به ویژگی صنایع غذایی بوده و عطر و طعم میوه ها پرتقال، توت فرنگی، لیمو، بلوبری، مغزهای گردو، پسته، بادام و همینطور دانه ها ی هل، قهوه و کاپوچینو را دارا هستند.

می توان گفت اسانس زعفران در بازار تنوع زیادی دارد. این کالا به همین دلیل جزء افزودنی های پرطرفدار است.

معرفی اسانس زعفران ژیوادان

معرفی محلول زعفران ژیوادان

زعفران یکی از گیاهان ارزشمند و مفیدی است که به طور معمول یکی از اجزای اصلی آشپزی های ایرانی به حساب می آید. زعفران در انواع مختلفی چون پودری و اسانس موجود می باشد که اسانس زعفران به مراتب عطر و طعم بهتری داشته و همچنین ماندگاری بهتری دارد. در ضمن نسبت به پودر آن قیمت کمتری را داراست. شرکت های مختلفی در زمینه تولید فرآورده های زعفرانی تلاش می کنند که یکی از آن ها ژیوادان می باشد. اسانس زعفران ژیوادان بسیار محبوب بوده و می توان همین حالا از طریق این سایت آن را سفارش داد.

چرا اسانس زعفران ژیوادان استفاده کنیم

چرا مایع زعفران استفاده کنیم

کاربرد اسانس غالبا برای طعم دار کردن و معطر کردن محصولات غذایی است. به طور کلی امروزه اسانس ها یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین افزودنی های خوراکی، بهداشتی، دارویی، آرایشی و… هستند و کمتر محصولی را می توان یافت که در ترکیبات آن اسانس به کار نرفته باشد.

مرکز اصلی عرضه اسانس زعفران ژیوادان

بسیاری از فرآورده های زعفرانی و خوراکی که بو و طعم مطبوع دارند، حاوی اسانس می باشند. اسانس زعفران ژیوادان یکی از موفق ترین ها در این زمینه می باشد.

این اسانس ها از زعفران اصل تولید می شوند. مراحل ساخت این محصول مطابق استانداردهای روز دنیا می باشد. بنابراین مردم آن را به راحتی خرید می کنند. از نمونه های دیگر اسانس های خوراکی و طبیعی می توان به انواع آب میوه که با طعم های مختلف اشاره نمود که در بازار موجود است.

مرکز اصلی عرضه اسانس زعفران ژیوادان

همان طور که ذکر شد، اسانس های زعفرانی جنبه خوراکی دارند. این محصول طعم خاصی به کیک ها و دسرها می دهد. پس با خرید اسانس زعفران ژیوادان از سایت های معتبر فرانیز می توانید خیلی زود به محصولی دست یابید که از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. همچنین می تواند نیاز شما را به طعم دهی و رنگ بخشی غذایتان به طور کامل رفع نماید.

فروش اسانس زعفران ژیوادان در ایران

اسانس زعفران ژیوادان محصولی خارجی بوده که در ایران طرفداران زیادی دارد. این محصول از طریق مراکز فروش معتبر، به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد.

کارشناسان اسانس زعفران را از قسمت گل آن تهیه می کنند‌. در فرآیند تولید این فرآورده، به آن روغن فرار اضافه می شود. عطر و بوی زعفران با وجود این روغن در هنگام پخت حفظ می گردد.

شرکت ها اسانس زعفران را به دو شکل مایع و پودری تولید می کنند. هر کدام از این دو گونه، کاربرد های خود را دارند. از این فرآورده در تولید کیک و شیرینی استفاده زیادی می شود.

از اسانس علاوه بر آشپزی در صنعت نیز استفاده می شود. در حال حاضر متخصصین کرم ها و لوسیون های بسیاری را از این محصول تولید نموده اند. از آنجا که فرآورده های زعفرانی سالم هستند لذا دارای طرفداران بسیاری می باشند.

فروش محلول زعفران ژیوادان در ایران

درجه کیفی اسانس زعفران ژیوادان

اسانس زعفران ژیوادان از درجه کیفی بالایی برخوردار است. هنگام استفاده از این فرآورده، می توان عطر بی نظیر آن را به خوبی حس کرد. رمز موفقیت این شرکت، انتخاب زعفران مرغوب می باشد.

ژیوادان یکی از بزرگترین تولید کنندگان عطر و اسانس در جهان است‌. نمایندگی فروش محصولات این شرکت، در تمام کشور ها وجود دارد.

اسانس ها همواره یکی از پرفروش ترین فرآورده ها می باشند. یک قناد موفق با انتخاب بهترین برند، می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند. با وجود برند های داخلی و خارجی فراوان، انتخاب دشوار خواهد بود.

امروزه سایت های فروش خرید را راحت کرده اند. متقاضی با مراجعه به این سایت ها، مشخصات محصولات مشابه را مقایسه می کند. با این روش خریدی به صرفه و مطلوب صورت می پذیرد.

درجه کیفی افشانه زعفران

تجارت جهانی زعفران ایران

کیفیت بی همتای زعفران ایرانی، آن را به یک کالای لوکس صادراتی تبدیل کرده است. طلای سرخ ایرانی بخش اعظم نیاز جهانی را برطرف می نماید.

بیشترین حجم از زعفرانی که در جهان معامله می شود مربوط به ایران است. این ادویه گرانقدر به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می گردد. تجار بهترین نمونه های زعفران را برای این منظور خریداری می نمایند.

یک تاجر موفق اصول و ضوابطی را برای انتخاب زعفران در نظر می گیرد. از جمله این اصول می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • سالم بودن کلاله ها: زعفرانی که برای صادرات انتخاب می شود باید علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر خوبی نیز داشته باشد. رشته های شکسته باعث کاهش قیمت نهایی می شوند.
  • عدم وجود سفیدی در زعفران: زعفران صادراتی باید عاری از وجود خامه باشد. در واقع تجار باید کلاله خالص را خریداری نمایند.
  • درجه کیفی بالا: کارشناسان میزان کیفیت محصول را در آزمایشگاه می سنجد. قبل از خرید، باید این موضوع را بررسی نمود.
  • ضخامت کلاله: ضخامت رشته ها نشان دهنده کیفیت زعفران می باشد.

تجارت جهانی زعفران ایران

تجار زعفران را به دو طریق بسته بندی شده و فله ای صادر می کنند. نوع بسته بندی مربوط به اوزان پایین است.

فروش عمده اسانس زعفران 

اسانس زعفران ژیوادان به صورت آنلاین و در حجم عمده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. از جمله مشتریان این فرآورده می توان به شرکت های پخش، رستوران ها، هتل ها و فروشگاه ها اشاره نمود.

فروشگاه ها اسانس را در حجم عمده خریداری می نمایند و آن را به صورت جزئی به فروش می رسانند. یکی از راه های خرید این محصول برای مصارف خانگی، مراجعه به فروشگاه است.

این محصول بی نظیر از بسته بندی مناسبی برخوردار است. شاید یکی از دلایل فروش بالای آن در سراسر جهان، همین موضوع باشد. ظاهر ظروف بسته بندی، باید مورد پسند مصرف کننده قرار گیرد.

بسته بندی مناسب سبب ماندگاری بهتر محصولات می شود. خیلی از مشتریان به زیبایی ظرف اهمیت زیادی می دهند. پس طراحی ظروف باید با دقت بالایی انجام گیرد.

فروش محلول زعفران به صورت عمده

تولید اسانس زعفران در ایران

 اسانس زعفران در ایران با بالا ترین کیفیت تولید می شود. این فرآورده به روش تقطیر از گل زعفران و با اصول علمی تهیه می گردد. اسانس های گیاهی یکی از سالم ترین محصولات مصرفی به حساب می آیند.

اسانس زعفران ژیوادان محصول فرانسه بوده و در داخل کشور به فروش می رسد. در بازار تمام کشور ها، می توان شاهد حضور برند های مختلف جهانی بود‌. دلیل این امر، احترام به سلیقه تمام مشتریان می باشد.

فرآورده های زعفرانی تولید داخل، در رقابت بالایی با نمونه های خارجی هستند. بهترین زعفران دنیا مربوط به خراسان است.

تأثیر مستقیم فضای مجازی بر میزان معاملات

در سال های اخیر، آمار میزان استفاده از تلفن های هوشمند پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد. استفاده از تلفن های هوشمند، سبب افزایش کاربران فضای مجازی شده است. قاعدتا معاملات در این فضا نیز فزونی می یابد.

هر گونه تبلیغ در فضای مجازی، می تواند کاربر را ترغیب به خرید نماید. در واقع درصد بالایی از معاملات در این فضا صورت می گیرد.

تبلیغات سهم بسزایی در میزان فروش یک محصول دارد. خیلی از افراد آگاهی لازم را در مورد خواص زعفران ندارند. تبلیغات مؤثر سبب آگاهی مردم از مشخصه های گل سلامتی می شود.

تأثیر مستقیم فضای مجازی بر میزان معاملات

گروهی از مراکز فروش به دو طریق حضوری و آنلاین، محصولات خود را عرضه می کنند. اگر تبلیغات مطابق با کیفیت واقعی محصول صورت گیرد، اعتماد مشتری جلب می گردد.

در خرید عمده آنلاین، باید نمونه ای از محصول برای متقاضی ارسال گردد. بدون شک عرضه محصول با کیفیت به مشتری، خود بزرگترین تبلیغ محسوب می گردد.

عرضه اسانس زعفران ژیوادان برای هتل های پنج ستاره

هتل های پنج ستاره از مشتریان اصلی اسانس زعفران ژیوادان هستند. عرضه این فرآورده با بهترین کیفیت ممکن از طریق سایت های فروش انجام می گیرد.

هتل ها برای پذیرایی از مهمانان خود، بهترین مواد را خریداری می نمایند. انتخاب محصولات سالم باعث پخت بهترین غذا ها خواهد شد. زعفران و فرآورده های آن از جمله مواد ثابت در آشپزخانه های این اماکن هستند.

عرضه اسانس زعفران ژیوادان برای هتل های پنج ستاره

هر ساله مسافران بسیاری از سراسر جهان به عنوان توریست وارد ایران می شوند. این افراد در کنار سیاحت، مایلند با محصولات تولیدی ایران نیز آشنا گردند.

شهر تربت حیدریه یکی از شهر های پر بازدید ایران است. این شهر در فصل برداشت گل ها، پذیرای مسافران بسیاری می باشد. در موزه بزرگ واقع در تربت حیدریه می توان تمام مراحل کشاورزی زعفران را به طور نمادین مشاهده کرد.

سود حاصل از سود بالای فروش فرآورده‌های زعفرانی در بازارهای بین المللی

صادرات زعفران همواره برای کشور ارزآوری زیادی به همراه داشته است. مناطق زیادی در این زمینه فعالیت دارند و روزانه بر تعداد علاقمندان این حوزه افزوده می‌شود. البته نکته حائز اهمیت حساس بودن این تجارت است.

تمام تجار ایرانی موفق به طور کاملاً حساب‌شده‌ای عمل می‌کنند. ایران تنها تولیدکننده زعفران در دنیا نیست. کشورهایی مانند افغانستان، هند و اسپانیا نیز در این حوزه فعالیت دارند.

کشوری مانند اسپانیا زعفران تولید نمی‌کند. اسپانیا زعفران و فرآورده‌های آن را از دیگر کشورها با قیمت پایین خریداری می‌کند. محصولات خریداری‌شده در نهایت با قیمت‌های بالایی به کشورهای اروپایی فروخته می‌شوند.

همین استراتژی توانست اسپانیا را به یک مدعی در این زمینه تبدیل کند. برخی دیگر از کشورها مانند افغانستان و هند تولید کننده زعفران به شمار می‌روند. تولیدات این کشورها از نظر کیفی مانند ایران نیست.

کیفیت تولیدات داخلی حرف اول را در سراسر دنیا می‌زند. انواع اسانس های زعفرانی هم صادر می شوند. اسانس زعفران ژیوادان یک نمونه بسیار با کیفیت است.

افغانستان، هند و سایر مناطق همواره درحال رقابت با ایران هستند. از این‌رو تاجران ایرانی به‌طور روزمره عملکرد خود را بهبود می‌بخشند. یکی از اصلی‌ترین وظایف آن‌ها بازاریابی دقیق است.

بازاریابی اصولی تاثیر مهمی در شناسایی نیاز مشتریان دارد. اطلاعات حاصل به داخل کشور منتقل می‌شود. کشاورزان و تولیدکنندگان فرآورده‌های زعفرانی به این اطلاعات توجه می‌کنند.

به‌ این‌ ترتیب تمام محصولات صادرشده مطابق‌با نیاز مشتریان خارجی خواهند بود. یکی از راه‌های عرضه جدیدترین تولیدات، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

نمایشگاه‌های زیادی همه ساله در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شوند. خریداران از سراسر دنیا در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند. چنین مکان‌هایی برای شناسایی مشتریان واقعی بسیار کمک‌کننده هستند.

فرایند صادرات زعفران نسبتاً طولانی و پیچیده است. تنها محصولات مرغوب مانند اسانس زعفران ژیوادان توانایی رقابت با سایر تولیدات را دارند.

تنوع بی نظیر فرآورده‌های زعفرانی در فروشگاه‌های سراسر کشور

استفاده از زعفران به‌عنوان یک ادویه ارزشمند همواره در ایران مرسوم بوده است. در گذشته تنها سرگل زعفران مورداستفاده قرار می‌گرفت.

به‌مرور زمان کشاورزان و تولیدکنندگان متوجه اهمیت و خواص سایر قسمت‌های این گیاه شدند. ازاین‌رو کم‌کم تولید فرآورده‌های زعفرانی رواج پیدا کرد. امروزه تنوع این محصولات بسیار زیاد است.

اسانس زعفران ژیوادان نمونه ای از یک محصول مرغوب می‌باشد. مشتریان مطابق با نیاز خود از انواع اسانس‌ها استفاده می‌کنند. پودر و رنگ عصاره زعفران از دیگر انواع فرآورده‌ها هستند.

 زعفران به روش سنتی بعد از دم کشیدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. زعفران دم‌ کشیده‌ شده دارای عطر، رنگ و طعم بی‌نظیری است. این خواص پس‌از افزودن به غذا‌ها به آن‌ها منتقل می‌شوند.

دم کشیدن زعفران نیازمند وقت کافی است. در عصر حاضر بسیاری از خانم‌های خانه‌دار زمان کافی برای این کار را ندارند. انواع فرآورده‌های زعفرانی به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طریقه مصرف همه آنها بسیار آسان است. اسانس زعفران ژیوادان به آسانی قابل استفاده خواهد بود. همچنین پودر زعفران نیازی برای دم کشیدن ندارد. نحوه مصرف همه فرآورده‌ها روی بسته‌بندی آن‌ها قید شده است.

جشنواره‌های فروش در مناسبت‌های خاصی برگزار می‌شوند. قیمت محصولات در این رویدادها بسیار مناسب است. بسیاری از مردم کل مایحتاج خود را در این  جشنواره‌ها تهیه می‌کنند.

 پرورش زعفران درجه‌یک در استان‌های گرمسیری

زعفران یکی از محصولات کشاورزی ایران می‌باشد. این گیاه ارزشمند همواره درطول تاریخ موردتوجه کشاورزان بوده است. پرورش عمده این گیاه در استان‌های گرمسیری کشور انجام می‌شود.

استان‌هایی مانند است خراسان و اصفهان تمام شرایط لازم برای پرورش آن را دارند. استان‌های شمالی و جنوبی مانند گیلان، گلستان و هرمزگان شرایط فاقد شرایط لازم می‌باشند. 

گیاه به‌طور متناوب دوره‌های رشد و استراحت خود را سپری می‌کند. شرایط آب‌و‌هوای مناطق گرمسیری کاملاً منطبق‌با این دوره‌های رشد و استراحت هستند. پیاز زعفران دربرابر گرمای طاقت‌فرسا کاملاً حساس است.

همچنین این گیاه در سرمای شدید  خیلی زود از بین می‌رود. باران‌های سیل‌آسا نیز از دیگر عوامل تخریب این گل به‌شمار می‌رود. محصولات برداشتی برای تولید فرآورده‌های مختلف مثل اسانس زعفران ژیوادان استفاده می‌شوند.

یکی دیگر از شرایط لازم برای پرورش زعفران مهارت کشاورزان است. اغلب کشاورزان این استان‌ها باتجربه و موفق می‌باشند. افراد تازه‌کار نیز در تلاش برای کسب تجربه از افراد با تجربه‌تر هستند.

مهندسین جهاد کشاورزی این نواحی نقش فعالی در بهبود کیفیت محصولات دارند. همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در تلاش برای ارتقاء مرغوبیت محصولات پرورش‌یافته هستند.

مرغوب ترین زعفران ها برای تولید اسانس زعفران ژیوادان استفاده می‌شوند. این استان‌ها در فصل برداشت زعفران پذیرای مهمان‌های زیادی هستند.

مزارع زعفران در فصل برداشت بسیار زیبا می‌باشند. تعداد زیادی از گردشگران برای خرید به این مناطق سفر می‌کنند. برخی دیگر از افراد تنها برای بازدید می‌روند.

فروش فرآورده‌های زعفرانی توسط مجموعه فرانیز

این بازرگانی بهترین سایت فروشگاهی عرضه‌کننده زعفران و فرآورده‌های آن است. یکی از ویژگی‌های متمایز این مجموعه تنوع محصولات آن است.

این شرکت با تمام برندهای معتبر مثل ژیوادان قرارداد همکاری دارد. اسانس زعفران ژیوادان یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش سایت است. این تنوع بی‌نظیر به خریداران حق انتخاب می‌دهد.

آن‌ها امکان مقایسه محصولات مختلف را دارند. پس‌از بررسی ویژگی‌ها و قیمت کالاها فرآیند نهایی‌کردن خرید انجام می‌شود. نهایی‌کردن خرید ازطریق پرداخت فاکتور سبد خرید انجام می‌شود.

برخی از مشتریان فاقد اطلاعات لازم در زمینه زعفران و فرآورده‌های آن است. برخی‌از آن‌ها در زمینه خواص و کاربردهای فرآورده‌های زعفرانی اطلاعات درستی ندارند.

برخی دیگر نیز به خاطر تنوع برند‌های بازار دچار تردید می‌شوند. بهترین راهکار در این زمینه کمک‌گرفتن از یک فرد متخصص است. مجموعه فرانیز امکان دریافت مشاوره رایگان را برای تمام خریداران فراهم کرده است.

این مشاوره برای خرید‌های کلی و جزئی انجام می‌شود. کاربران سایت اطلاعات تماس خود را در سایت وارد می‌کنند. کارشناسان فروش پس‌از مدت کوتاهی با آن‌ها تماس می‌گیرند.

پس از ردوبدل کردن اطلاعات لازم خریداران برای انتخاب محصولات راهنمایی می‌شوند. امکان خرید اسانس زعفران ژیوادان و سایر محصولات در تمام ساعات شبانه‌روز وجود دارد.

کاربران هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای دسترسی‌ به بخش‌های مختلف وب‌سایت ندارند. به این ترتیب افراد پرمشغله دغدغه زمان را نخواهند داشت. کلیه محصولات پس از بررسی‌های نهایی به آدرس مشتریان ارسال می‌شوند.

این روش دریافت انواع کالاها مانند اسانس زعفران ژیوادان در صرفه‌جویی وقت خریداران موثر است. خریداران دیگر در ترافیک‌های شهرهای شلوغ معطل نمی‌شوند که بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه