به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

لیست قیمت ۲ گرم زعفران اعلا

لیست قیمت ۲ گرم زعفران اعلا

محدوده قیمت ۲ گرم زعفران اعلا روزانه اطلاع رسانی می شود. در این لیست تمامی برند ها با وزن های مختلف قرار داده شده است. در ادامه محتوا با عوامل اثرگذار بر قیمت زعفران آشنا خواهید شد.

واحد های مربوط به بسته بندی زعفران

لیست قیمت ۲ گرم زعفران اعلا

این کالا را معمولا با واحد مثقال و گرم بسته بندی می کنند. هر مثقال در این بخش برابر با ۴.۶۰۸ گرم می باشد. با این حال واحد گرم در بین عموم شناخته تر و دقیق تر است و به همین دلیل بیشتر از این واحد در فروش های جزیی استفاده می شود.

قیمت ۲ گرم زعفران بسته به نوع بسته بندی و همچنین نوع محتوایش، متفاوت می باشد. چون ملاک قیمت گذاری محصول فوق، بر این دو مورد بنا شده است و هرچه ظاهر کار شکیل تر و محتویات داخش اعلا تر، نرخ تعیین شده نیز بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت ۲ گرم زعفران اعلا

گران ترین قیمت ۲ گرم زعفران مربوط به مدل های ویژه صادراتی و درجه یک بوده که معمولا با بسته بندی ظروف خاتم طراحی می شوند. این گونه به همراه کیفیت، فرهنگ را نیز منتقل می نمایند.

بخش عمده کشت این گیاه مربوط به شمال شرقی کشور می باشد اما علاوه بر این قسمت، در خیلی از نقاط دیگر ایران نیز این محصول را در سطح های پایین کشت می کنند. زعفران برداشت شده در بعضی مناطق می تواند نیاز بخش اعظمی از ساکنان آن محدوده را تأمین کرده و در زمینه جداسازی کلاله ایجاد اشتغال کند.

تفاوت قیمت زعفران فله و بسته بندی شده

لیست قیمت ۲ گرم زعفران اعلا

قیمت ۲ گرم زعفران به صورت فله ای که معمولا توسط کشاورز به صورت جزیی به فروش می رسد؛ نسبت به نوع بسته بندی که در کارخانه برای آن هزینه صرف شده است پایین تر می باشد.

اما باید به این نکته توجه نمود محصولی که بسته بندی می شود در معرض رطوبت و نور قرار ندارد. توجه به همین مسئله، باعث حفظ کیفیت و ماندگاری بالای آن خواهد شد. اگر زعفران را به صورت فله خریداری نمودید حتما آن را در بسته بندی مناسب که معمولا ظروف کریستال بهتر است نگهداری کنید.

قیمت ۲ گرم زعفران ویژه به نسبت دیگر ادویه ها موجود در جهان با کارکرد مشابه، گران تر است. به همین دلیل شاید رغبت افراد به خرید کمتر باشد. اما خوشبختانه تولید فرآورده های بسیار زعفرانی به خصوص رنگ ها و دمنوش ها که با نرخی پایین تر عرضه می شوند؛ باعث بالا رفتن میزان خرید و رونق گرفتن داد و ستد های داخلی و خارجی در این بخش شده است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه