به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

لیست تولیدکنندگان زعفران با کیفیت مرغوب در ایران

تولیدکنندگان زعفران در بسیاری از شهرهای کشورمان، محصولی باکیفیت و مرغوب را کاشته و برداشت می کنند. زعفران، این گیاه با ارزش به طلای سرخ شهرت بسیار زیادی دارد. به دلیل طرفداران بسیار این گیاه در کشور، افراد زیادی اقدام به پرورش این گیاه پرخاصیت کرده اند. 

لیست تولیدکنندگان زعفران با کیفیت مرغوب در ایران

عرضه بهترین کیفیت زعفران در بازار

عرضه بهترین کیفیت زعفران در بازارعرضه بهترین زعفران باکیفیت در بازارهای کشور و اتحادیه زعفران تهران و دیگر شهرها صورت می گیرد. 

گیاه زعفران دارای پیازی است که به وسیله ی آن رشد می کند. دور پیاز زعفران با پوشالی به رنگ قهوه ای پوشانده شده که از پیاز محافظت می کند. کشاورزان زیادی به کاشت این گیاه پرداخته اند، آنها ابتدا پیازهای زعفران را خریداری می کنند و آنها را در فواصل منظم در زمین می کارند، بعد از مدتی این پیازها رشد می کنند و ساقه ای به همراه گل ایجاد می شود، در داخل گل های بنفش رنگ زعفران، سه کلاله قرمز مشاهده می شود که همان زعفران های خوش طعم و خوش رنگ می باشند.

زعفران برخلاف سایر ادویه‌ها انواع مختلفی دارد که در هر نوع آن، رشته‌های زعفران شبیه هم نیستند و این تفاوت بستگی به نوع برداشت، جدا سازی(پر کردن) گل زعفران، آب و هوای منطقه و درنهایت کیفیت آن دارد.

با گیاه زعفران می توانید زندگی شاد تری داشته باشید و افسردگی خثد را درمان کنید، با خوردن این گیاه فرد افسرده زودتر درمان می شود زیرا زعفران هورمون های اعصاب او را کنترل می کند. برای افزایش هوش و قدرت حافظه حتما گیاه زعفران را در برنامه غذایی خود قرار بدهید، زیرا در داخل زعفران ترکیباتی و مواد معدنی مفیدی برای تقویت حافظه و افزایش هوش وجود دارد. از جمله عناصر ضروری و مهم موجود در گیاه زعفران عبارت اند از: منگنز، مس، آهن، سلنیوم، روی، منیزیم

برای تنظیم کردن ساعت بدن خود و داشتن خوابی آرام و سبک، زعفران میل کنید، با خوردن این گیاه بدن شما آرام می شود و سبب ایجاد خوابی خوب و عالی خواهد شد. درمان ریزش مو با گیاه زعفران امکان پذیر شده است. برای درمان مشکلات تنفسی و سرفه‌های خشک و مزمن، زعفران بهترین درمان می باشد، بسیاری از افراد این محصول را برای رفع التهابات ریوی وتنفسی مصرف می کنند. برای داشتن پوست درخشان و بدون کک و مک، دمنوش زعفران را میل کنید، با خوردن این گیاه پوست شاداب و شفافی خواهید داشت. 

 خوردن زعفران، مشکلات جنسی آقایان را رفع خواهد کرد. اگر دچار سردردهای شدید هستید این محصول را خریداری کنید و هر هفته آن را به صورت دمنوش بخورید. زعفران درمانگر دردهای شکم  هم می باشد به طور کلی باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می شود. 

سفارش عمده زعفران در بازار ایران

سفارش عمده زعفران در بازار ایرانکشاورزان زیادی در لیست تجار زعفران  قرار گرفته اند، ارزانترین زعفران را می توان از کشاورزها خریداری کرد. زعفران بعد از بسته بندی شدن، وارد بازار های ایران شده و به مشتری عرضه می شود. افراد می توانند سفارشات عمده زعفران خود را از بازار های داخلی ایران خریداری کنند. 

زعفران خواص و فواید بیشماری برای بدن انسان دارد که عبارت اند از: درمان درد‌های عضلات، کم کردن سکته‌های قلبی و مغزی، جلوگیری از انواع  سرطان ها، درمان بیماری آلزایمر، درمان کردن بیماری‌های گوارشی، درمان پیرچشمی و تقویت سیستم بینایی با زعفران

برای درمان فشار خون و قند خون حتما زعفران میل کنید، بسیار موثر می باشد. بسیاری از خانم ها از نامرتب بودن زمان قاعدگی ماهانه خود ناراضی هستند، با زعفران مشکل آنها رفع می شود. افرادی که قند خون دارند برای کنترل قند خود از این گیاه بهره می برند. گیاه زعفران طبعی گرم به بدن می بخشد پس خوردن آن برای افراد سرد مزاج عالی است. 


قیمت زعفران در نمایندگی فروش

قیمت زعفران در نمایندگی فروشقیمت زعفران در نمایندگی های فروش بستگی به کیفیت و وزن بسته بندی های آن دارد، قیمت اتحادیه زعفران همیشه ثابت نیست و دچار نوساناتی خواهد شد. آمار صادرات زعفران در کشور ایران در حال افزایش است، به دلیل اینکه زعفران ایران بسیاز باکیفیت و خوش عطر است، طرفداران زیادی در میان افراد خارجی و کشور های اروپایی دارد.

بازرگانان و تاجران زیادی در زمینه ی خرید و فروش انواع زعفران فعالیت می کنند، این افراد این محصولات را با قیمت صادراتی به مردم کشور های همسایه و کشور های اروپایی می فروشند، سود بسیار زیادی هم کسب خواهند کرد. 

اولین تولید کننده زعفران

اولین تولید کننده زعفرانتولید کننده زعفران محصولات خود را به شرکت زعفران می فروشد، شرکت های معتبر زیادی در زمینه ی فروش این محصولات تلاش می کنند و بهترین زعفران ها را برای مشتریان آماده کرده اند. 

خواص زعفران بسیار با ارزش و مفید است، زیرا بسیاری از بیماری های ناعلاج  و مشکلات بدن و درد ها را درمان خواهد کرد، این بیماری ها و اختلالات بدنی شامل: افسردگی، دردهای مختلف، ریزش مو، اختلالات تنفسی، مشکلات قلبی، مشکلات روانی، اختلالات پوستی و گوارشی، کم هوشی  می باشند، مصرف منظم زعفران در برنامه غذایی سبب رفع شدن این بیماری ها و درمان مشکلات بدن خواهد شد، زعفران سلامتی دستگاه های بدن را تضمین می کند.

صادرات زعفران درجه یک

صادرات زعفران درجه یککارخانه زعفران مشهد، بهترین و باکیفیت ترین زعفران های خوش طعم را تولید و به کشور های دیگر صادر می کند، صادرات زعفران درجه یک از کارخانه های کشورمان به سایر کشور ها، سود بسیار خوب و قابل توجهی خواهد داشت. 

گیاه زعفران در انواع مختلفی ‌وارد بازار های داخلی و خارجی می شود و به مشتریان عرضه می شود، هرکدام از این نوع زعفران ها خاصیت های متفاوتی با یکدیگر دارند و کیفیت آنها نیز باهم فرق می کند که این کیفیت بر اساس نوع جداکردن گل ها و آب و هوای محل کاشت مشخص می شود. انواع زعفران ها عبارت است از: زعفران سوپرنگین، زعفران شبه نگین، زعفران نگینی، سرگل، زعفران پوشالی، دسته، 

کارخانه زعفران در مشهد

کارخانه زعفران در مشهدمشتریان می توانند برای خرید زعفران هایی مرغوب و خوب به سایت زعفران ایران و تعاونی زعفران، مراجعه کنند. 

در گیاه زعفران مواد با ارزشی وجود دارد که این گیاه را از سایرگیاهان متفاوت کرده است. میزان ترکیبات زعفران در آزمایشگاه ها اندازه گیری می شود هرچه قدر ترکیبات با ارزش بیشتر، قیمت بیشتری هم دارد.ترکیب مواد داخل زعفران عبارت اند از: ماده ای به نام کروسین که سبب ایجاد رنگ می شود، پیکروسین  که باعث خوش طعمی این گیاه می شود، سافرانال ماده ای دیگر که سبب عطر و بو در زعفران می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه