به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت 1 کیلو زعفران تولید گناباد

قیمت 1 کیلو زعفران تولید گناباد

با توجه به نوسانات بازار و تغییرات قیمت تمامی اجناس، قیمت زعفران نیز مدام در حال تغییر می باشد.‌ برای آگاهی از آخرین قیمت 1 کیلو زعفران تولید گناباد از طریق همین سایت پیش رو اقدام نمائید.

گناباد یکی از شهر های مطرح و موفق در زمینه کشت زعفران می باشد که زعفران آن با ثبت شدن در سازمان جهانی فائو به عنوان یکی از بهترین زعفران های جهان از لحاظ سلامت انتخاب شده است که دلیل آن، کشت و آبیاری به روش سنتی یعنی استفاده از قنات می باشد.

معیار قیمت گذاری زعفران

قیمت 1 کیلو زعفران تولید گناباد

قیمت زعفران بر طبق میزان خالص بودن، شکل ظاهری و البته کیفیت و رنگ دهی آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال؛ قیمت 1 کیلو زعفران نگین نسبت به انواع دیگر گران تر می باشد که دلیل آن خالص بودن آن یعنی کلاله کامل می باشد، بعد از نگین سرگل مقام دوم را دارد که از ترکیب ۷۰ درصد کلاله و ۳۰ درصد ریشه قرمز تهیه شده است.

قیمت زعفران از شرکت تولیدی تا زمانی که به دست مصرف کننده می رسد متفاوت است که دلیل آن وجود واسطه ها می باشد. اما امروزه بدون مراجعه حضوری به شرکت های تولیدی و بدون نیاز به واسطه می توان از طریق نمایندگی های فروش زعفران، هر مقدار زعفران را به همان قیمت کارخانه خریداری نمود.

زعفران در بسته بندی با وزن های گرمی به فروش می رسد که اگر مقدار خریداری شده کمتر از یک کیلو باشد خرید جزئی محسوب می شود، اما اگر این مقدار بیشتر از یک کیلو باشد خرید عمده به حساب می آید.

آخرین قیمت 1 کیلو زعفران

قیمت 1 کیلو زعفران تولید گناباد

در اینجا قیمت 1 کیلو زعفران معادل با ۲۱۷.۵ مثقال، را در چند نمونه پر فروش عنوان می کنیم. قیمت 1 کیلو زعفران سوپر نگین قلمدار که هم از لحاظ ظاهری و هم کیفیت بهترین محسوب می شود معادل با ۱۶ میلیون تومان می باشد. که بعد از آن به ترتیب زعفران های نگین، سرگل و ریشه زعفران به قیمت های ۱۲.۵۰۰، ۱۰.۶۰۰ و ۱.۲۰۰ میلیون در رده های بعدی می باشند.

برای خرید عمده زعفران بهتر است که از طریق نمایندگی های فروش زعفران به صورت حضوری و اینترنتی اقدام فرمایید تا مبادا با خرید جنس نا مرغوب متحمل ضرر شوید.

قیمت 1 کیلو زعفران تولید گناباد

یکی از نمایندگی های فروش زعفران گناباد و تمامی برند ها سایت معتبر فرانیز می باشد که با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت زعفران در خدمت خریداران محترم می باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه