به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده

قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده

قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده در بازار ایران اعلام شد. برای خرید این کالا به صورت تضمینی و به قیمت درب کارخانه همین حالا می توانید اقدام کنید.

قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده

شایعات بسیاری در خصوص مصرف چای در بین مردم رواج یافته است که با توجه به قیمت چای زعفرانی بسیاری از مصرف کنندگان را شاید کمی گیج کرده باشد. در این پست سعی خواهیم داشت علاوه بر تجاری بودن موضوع، کمی در مورد خواص آن نیز صحبت کنیم.

قیمت انواع چای زعفرانی درایران

بد نیست در اینجا به انواع چای در کشور ایران اشاره کنیم:

  • چای سبز
  • چای سفید
  • چای هل
  • چای بابونه
  • چای لیمو زنجبیل
  • چای سیاه
قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده

البته دسته بندی فوق را نمی توان به عنوان یک مرجع در نظر داشت ولی می توان آن را نوعی دسته بندی از انواع چای تلقی کرد. بنابراین قیمت های متفاوت و متنوعی را نیز می توان از انواع چای انتظار داشت به طوری که قیمت چای زعفرانی هم اکنون در بازار ایران بین 25 تا 35 هزار تومان گزارش شده است.

خواص چای زعفران

با توجه به اینکه نوع زعفرانی این محصول، خواص بیشتری نسبت نوع ساده آن دارد قیمت چای زعفرانی نیز بیشتر و بالاتر از نوع ساده می باشد. خواص چای زعفران بسیار است و ما در این جا به برخی از مهم ترین آن اشاره می کنیم:

قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده
  • تاثیر شگرف بر دندان: جالب است که چای به دلیل داشتن خاصیت فلوئوراید از پوسیدگی و فساد دندان ها محافظت می کند. یک باور غلط که در این باره وجود دارد شاید به علت استفاده افراد از قند زیاد به هنگام استفاده چای است. وگرنه چای به خودی خود به هیچ عنوان سبب پوسیدگی دندان نمی گردد.
  • چای و آرامشی قلبی: برای جلوگیری از لخته شدن خون و حملات قلبی که ممکن است برای انسان اتفاق بیفتد.
  • چای و اعصاب: در واقع مصرف یک لیوان چای می تواند در طی یک روز، باعث ایجاد نشاط و رفع خستگی در انسان شود طوری که فرد دقیقا حس آرامش بیشتری می کند.
  • خاصیت ضد سرطانی چای: طی تحقیقاتی که در کشور ژاپن انجام شده است، استفاده از چای آدمی را از خطر ابتلاء به 15 نوع سرطان محافظت می کند.
  • خاصیت ضد میکروبی چای: تحقیقات گسترده در آمریکا نشان می دهد که طی انجام آزمایش دقیق، گیاه چای تعداد بسیاری از ویروس ها را غیر فعال می کند.
قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده

چگونه با چای تجارت کنیم؟

بسیاری از مشتریانی که با مجموعه فرانیز تماس می گیرند، مغازه دارها و شرکت های پخش مویرگی می باشند و در گام ابتدایی مکالمه می خواهند از حاشیه سود این حوزه بدانند. خب این مسئله بدان بستگی دارد که فرد متقاضی چه حجم از مشتریان یا به اصطلاح چه بازار هدفی را برای خود در نظر گرفته باشد.

تجارت با چای کار خیلی سختی نیست اما بایستی با تمامی برندها و قیمت های آن و البته مناطق فروشش در کشور آشنا باشیم. برخی از مناطق کشور همانند غرب کشور بیشتر از محصولات شرکت بهرامن و زعفران آن بهره می برند. پس می توان نتیجه گرفت که چای زعفران بهرامن در این خطه فروش راحتی خواهد داشت.

قیمت چای زعفرانی نپتون به صورت عمده

طرح سوال: آیا در کنار چای زعفرانی، این سایت محصولات دیگری هم دارد؟

گروه شرکت های فرانیز در سایت های تجاری خویش، انواع فرآورده های زعفرانی همچون عصاره مایع زعفران، انواع پودر زعفران مرغوب، اسپری زعفران و چای زعفران را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می دارد و رسالت آن رساندن اجناس باکیفیت و درجه یک به دست مشتریان است.

حجم عمده مشتریان مجموعه فرانیز، خریداران عمده یا بنکدران می باشند که در پارت های مختلف، خرید ریالی بالایی را از مجموعه صورت می دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه