به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت چای زعفرانی برای صادرات به ترکیه

قیمت چای زعفرانی

لیست قیمت چای زعفرانی را می توان از طریق نمایندگان فروش فرانیز دریافت نمود و جهت صادرات آن به ترکیه از برند دلخواه بهترین قیمت و کیفیت را دریافت نمایید.

در کشور ترکیه مردم ذائقه هایی مشابه مردم ایران را دارند و غذا ها و نوشیدنی هایی را مصرف می کنند که معمولا ما نیز به آن علاقه مند هستیم. چای یکی از عصرانه های ثابت آن هاست و همانند ما از آن برای رفع خستگی و کسب انرژی مصرف می نمایند. چای تا حد زیادی برای آن ها اهمیت دارد و از آن برای پذیرایی از مهمان ها و یا اجرای مراسمات مختلف استفاده می کنند. همچنین در مصارف خانگی و معمولی در وعده های مختلف آن را می نوشند. برای خوش طعم کردن و شیرین تر کردن آن از مواد دیگری نظیر عسل، نبات و… بهره می گیرند.

قیمت چای زعفرانی

زعفران یکی از ادویه هایی است که به طور سالانه توسط تاجران مختلف به کشور ترکیه ارسال می شود و آنان نیز به وسیله این ادویه خوشمزه و مقوی، غذا های مختلفی را تدارک می بینند. کاربرد های زعفران در ترکیه نیز همانند ایران کاملا گسترده بوده و در صعنت آشپزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

قیمت چای زعفرانی جهت صادرات

قیمت چای زعفرانی

این دو گیاهی که در بالاتر از آن سخن گفته شد، در برخی کارخانه ها جهت ترکیب سازی آماده می شوند و در مراحل استانداردی آن ها را در هم مخلوط می نمایند. به این محصول نهایی چای زعفرانی که یکی از زیرمجموعه های فرآورده های زعفرانی بوده و مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد. قیمت چای زعفرانی کاملا به صرفه است و مشتریان به علت همین قیمت مناسب نیز، خرید خود را قطعی می نمایند. کیفیت آن نیز تا حد زیادی بالا می باشد و این به خاطر شرایطی است که به هنگام تولید برای آن فراهم آورده اند.

قیمت چای زعفرانی

قیمت چای زعفرانی جهت صادرات هم برای تاجران کاملا به صرفه است و به راحتی می توانند آن را به دیگر کشور ها ارسال نمایند. کشور هایی نظیر ترکیه تا حد زیادی برای این محصول از خود اشتیاق نشان می دهد چرا که هم طعم خوبی داشته و هم عطر دلپذیری را در محیط پخش می نماید. به این ترتیب این کالا را می توان، یکی از انتخاب های درست جهت امور صادراتی تلقی کرد. تاجران کافیست جهت دریافت لیست قیمت از طریق نمایندگان فروش فرانیز اقدام نموده و از خدمات آن ها که به صورت 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار می گیرد، استفاده نمایند.

قیمت چای زعفرانی در بازار های ایران

قیمت چای زعفرانی

زعفران گیاهی گران قیمت است و این به سبب ویژگی هاییست که دارا می باشد. ویژگی هایی همچون رنگ دهی قوی و چشمگیر و طعم دهی فوق العاده ای که در خود دارد. ولی در مبحث قیمت، این مسئله شامل حال محصولات زیرمجموعه زعفرانی نمی شود. منظور این است که قیمت آن ها در رده های پایین تری قرار می گیرد و به صرفه تر هستند. اما برای مثال تفاوت قیمت چای زعفرانی با زعفران اصلی نشان دهنده پایین بودن کیفیت آن نیست، بلکه به علت وجود ترکیبی دیگر همچون چای درون آن است و زعفران به طور خالص و تنها وجود ندارد.

قیمت چای زعفرانی

در بازار های ایران از این محصول به میزان زیادی یافت می شود و مردم نیز به سمت خرید آن روی می آورند و از قیمت آن راضی هستند. در واقع گران تر از چای های معمولی نیست و در همان رده ها قرار می گیرد به همین علت مشتریان بیشتری ترغیب می شوند که علاوه بر چای طعم گیاهی دیگر همچون زعفران را بچشند و به این ترتیب از لحاظ اقتصادی سود کرده باشند و سلامت بدن آن ها نیز تضمین شده باشد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه