به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند در حال حاضر توسط این سایت اعلام می شود. تاجران و داروخانه ها برای سفارش آن با پایین ترین قیمت می توانند از طریق نمایندگان فروش فرانیز اقدام نمایند.

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

قطره گیاهی زعفران از نمونه فرآورده های نوین ساخت شرکت دانش بنیان زردبند بوده که در داروخانه های سراسر کشور نیز به فروش می‌ رسد. با توجه به اینکه روز به روز بر محبوبيت استفاده از فرآورده‌ های طبيعی در پيشگيری و درمان انواع بيماری ‌ها در سطح جهانی افزوده می شود، جوامع پیشرفته دسترسی به داروهای گياهی را که بر اساس به روز ترین روش‌ های علمی و تولید شده مبتنی بر معتبر ترین منابع علمی  را از اولویت های خود قرار داده اند.

در این میان شرکت دارويی زردبند از جمله بزرگترين توليد کنندگان داروهای گياهی بوده که از مواد کاملا طبيعی بهره برده و با استفاده از روش‌های علمی عنوان گياه‌ درمان نوين در ايران را به خود اختصاص داده است.

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

بدون شک تولید محصولات استاندارد در وهله اول مدیون استفاده از مواد اولیه مرغوب بوده و شرکت گیاهی دارویی زردبند با توجه به این اصل مزارع اختصاصی خود را دارا است. این شرکت با بهره گیری از مزارع اختصاصی خود به تولید مواد اولیه مورد نیاز شرکت می پردازد. علاوه بر آن محصولات این مجموعه تامین کننده انواع صنایع دارویی و بهداشتی، غذایی، لبنی و غیره نیز می باشد که نشان از مرغوبیت آن ها است.

با توجه به کیفیت بالایی که این محصولات دارند اکثر مراکز تحقیقاتی کشور و حتی خارج از کشور نیز مواد اولیه مصرفی خود را از این شرکت خریداری نموده و تولیدات خود را عرضه بازار می کنند. زعفران و یا Saffron یکی از شناخته شده ترین چاشنی های گیاهی و دارویی بوده که از زمان های گذشته به دلیل خواص آرام بخش و فرح بخش خود که به واسطه کروسین و سافرانال جهت درمان افسرگی دارد، مورد استفاده قرار می گرفته است.

معرفی محصول قطره گیاهی زعفران زردبند

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

زعفران امروزه به دلیل خواص منحصر به فرد و فوق العاده خود و وجود انواع ترکیبات موثره به صورت گسترده در تهیه فرآورده های گوناگون صنایعی همچون آرایشی بهداشتی، عطر سازی، تولید مواد غذایی و خصوصا صنایع دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

قطره گیاهی زعفران زردبند نمونه ای از این محصولات می باشد که تمامی خصوصیات زعفران را به خود اختصاص داده و توسط تیم مجرب و آزموده شرکت سازنده اش با بهترین فناوری ها تهیه گردیده است.

این محصول حاوی 15 میلی لیتر عصاره قوی و غلیظ تهیه شده از رشته های زرپران بوده که به سبب محتوی بودن تمامی ترکیبات آن، معجونی فوق العاده برای درمان بسیاری از بیماری ها به شمار می رود.

کاربرد های قطره گیاهی زعفران زردبند

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

شرکت زردبند قطره گیاهی زعفران خود را به گونه ای تولید کرده که با وجود غلظتی که دارد با افزودن تنها چند قطره به نوشیدنی های خود مانند چای، قهوه و یا انواع شربت ها نه تنها طعمی بی نظیر به آن ها بدهید بلکه از خواص درمانی که دارد نیز بهره ببرید.

علاوه بر آن می توان این محصول را پس از پخت به خورشت ها و پلو ها و یا سالاد موجود در سفره خود نیز بیافزایید. با مصرف این محصول هم سیستم ایمنی خود را تقویت کرده اید و همچنین از بیماری های مخربی همچون پارکینسون و آلزایمر نیز جلوگیری کرده اید.

قیمت قطره گیاهی زعفران زردبند برای داروخانه ها

طریقه مصرف قطره گیاهی زعفران به این شکل است که باید آن را سه مرتبه در روز به نوشیدنی و یا خوراکی مورد نظر خود بیافزایید. که در هر بار مصرف مقدار 3 تا 5 قطره کافی می باشد. با افزودن قطره گیاهی زعفران ترکیبات موجود کاملا حل شده و آماده مصرف می باشد. باید توجه داشته باشید زعفران عضلات صاف رحمی را تحریک می کند و به همین علت مصرف آن در هنگام بارداری خطر سقط جنین را افزایش داده و ممنوع می باشد و همچنین باید دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه