به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت قطره زعفران صادراتی در عراق

کسانی که می خواهند از قیمت قطره زعفران باخبر شوند و از آن در جهت امور صادراتی بهره گرفته و به کشور هایی چون عراق بفرستند، همین حالا می توانند از طریق سایت های فرانیز به این امر دست یابند.

عراق همسایه غربی ایران است و ما طولانی ترین مرز را با این کشور داریم. این کشور از لحاظ آب و هوایی گرم و خشک است و محصولات آن به مواردی ختم می‌ شود که در هوای گرم و خشک پدید می آیند. بخشی از تاجرانی که در این کشور وجود داشته و مشغول فعالیت هستند، به خرید محصولات ایرانی می پردازند و در صدد آن هستند که مقادیری از نیاز های جامعه شان را برطرف نموده و در این زمینه درآمد کسب کنند‌.

قیمت قطره زعفران صادراتی در عراق

یکی از محصولاتی که از ایران به عراق صادر می شود، زعفران است. متاسفانه به طور معمول از مواد اولیه و خام محصولات را به کشور های متقاضی کالایمان عرضه می کنیم و این مشکل مشمول حال زعفران نیز شده است. راه درست آن است که تجار دست از صادرات زعفران فله ای برداشته و به محصولاتی فرآوری شده مثل عصاره زعفران، اسپری زعفران و‌… روی بیاورند‌.

این محصولات تولید شده توسط شرکت های مختلف، مزایای زیادی دارند و پرکاربرد تر هم تلقی می شوند. برای مثال اگر قیمت قطره زعفران را در نظر بگیرید، می بینید که از زعفران اصلی و خشک شده، بوی بهتری دارد و مزه و ویژگی های زعفران را به خوبی در خود حفظ نموده است. به این ترتیب می توان گفت که سفارش محصولات فرآوری شده زعفرانی از خرید خود زعفران اصلی و خشک شده، بهتر جواب می دهد.

قیمت قطره زعفران صادراتی در عراق

کسانی هم که به فروشگاه شما، نماینده پخش عزیز، سر می زنند تا قیمت قطره زعفران را مشاهده نموده و در صورت نیاز آن را تهیه کنند هم بیشتر به سمت فرآورده های زعفرانی می روند. چرا که برای مثال هم قیمت قطره زعفران بهتر است و هم در زمینه استفاده و بهره وری از زعفران مثبت تر عمل می کند.

کاربرد قطره زعفران قیمت مناسب

قیمت قطره زعفران صادراتی در عراق

کسانی که در زمینه صادرات کالا فعالیت دارند، باید اطلاعات کافی را در حیطه محصولات و برند های مختلف داشته باشند، در غیر این صورت دچار مشکل خواهند شد‌. چرا که معمولا هر محصول در محل خاصی عملکرد بهتری از خود نشان می دهد. اگر فرد به دنبال به دست آوردن محصولی باشد که برای تزئین روی برنج مورد استفاده قرار گیرد، بهتر است که به او اسپری زعفران را پیشنهاد کنند. قیمت قطره زعفران نیز مناسب بوده و در بسیاری از موارد پاسخگوی نیاز مشتری می باشد. همچنین بهتر است که برای رنگ دهی به انواع دسر ها و شیرینی ها استفاده کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.

قیمت قطره زعفران صادراتی در عراق

تاجران باید سوالات متقاضیان را به خوبی جواب دهند و اگر خودشان سوال یا ابهامی در این زمینه، در ذهنشان موجود است بهتر است که همین حالا از طریق راه های ارتباطی فرانیز اقدام نمایند. قیمت قطره زعفران به مشتریان این امکان را می دهد که حجم بیشتری را خریداری نمایند و بهترین بهره وری را نیز داشته باشند. این محصول برای قنادی ها و شیرینی پزی ها نیز پرکاربرد است و اگر کسی بخواهد با استفاده از آن کیک های خوشمزه ای را پدید آورد، بهتر است که در خرید خود شکی نداشته باشد.

خواص قطره زعفران

قیمت قطره زعفران صادراتی در عراق

با وجود اینکه قیمت قطره زعفران بالا نیست اما ویژگی های بسیار خوبی دارد و خواص آن به طور کامل حفظ شده است. ترکیبات موجود در زعفران به بدن این قابلیت را می دهد که از شر درد های معده خلاص شده و مشکلات گوارشی اش را حل نماید. بزرگترین فایده و خاصیت زعفران هم ضد سرطان بودنش است و اجازه تشکیل تومور ها را به بدن نمی دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه