به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت عصاره زعفران مایع سراج رستورانی

هزینه گمرکی صادرات رنگ زعفران سی سیب به کویت

قیمت عصاره زعفران مایع با برندهای مشهور مانند سراج، آترینا، سرخ گل، زرد طلایی و sisib اعلام گردید. محصولات رستورانی با برترین کیفیت روانه بازار می شوند.

نحوه ارسال آب زعفران به سراسر کشور

کشور ایران خاک گران بهایی دارد. به همین دلیل ایران مهد تولید بسیاری از گیاهان دارویی به حساب می آید. زعفران و فرآورده های آن یکی از ارزشمندترین محصولات در سراسر دنیا به حساب می آید. مردم به دلیل خواص فراوان آن، زعفران مرغوب را تهیه می کنند. انواع آب زعفران باکیفیت معمولا از طریق باربری ها به دست مشتری می رسد. این محصول مایع است. بنابراین بهترین گزینه برای ارسالش همین باربری ها هستند.

برخی از مشتریان ما می خواهند این کار از طریق شرکت هایی مانند تیپاکس و اداره پست ارسال شود. شرکت های اینترنتی گاهی با درخواست این مشتریان موافقت می کنند. اما قاعدتا قیمت و هزینه ارسال بالاتر خواهد رفت. در انتهای این مطلب، قیمت انواع عصاره زعفران آمده است.

قیمت عصاره زعفران مایع در شرکت های ایرانی

چرا مردم مایع یا عصاره زعفران می خرند؟ طبیعتا جواب این سوال بسیار ساده است. قیمت زعفران به تدریج طی این سال ها افزایش می یابد. این مسئله سبب کاهش قدرت خرید مردم گردیده و باعث می شود نتوانند همانند قبل خرید کنند.

قیمت عصاره زعفران مایع در شرکت های ایرانی خیلی متفاوت نیست.  پس نمی شود گفت اختلاف چندانی بین آن ها وجود دارد.

بسته بندی عصاره زعفران سراج

عصاره زعفران سراج در حال حاضر در بسته بندی های یک لیتری و با کیفیت خوب تولید می گردد.

در کنار آن برندهای مختلفی در بازار ایران در حال فعالیت می باشند. شرکت هایی مانند گل سرخ قاینات و سی سیب.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]قیمت عصاره زعفران مایع بنا به حجم سفارش مشتری متغییر می باشد. گفتنی است محصولات جدیدی نیز همانند عصاره زعفران دیموندا و آترینا توسط عرضه کنندگان اصلی آن و با همکاری سایت عصاره زعفران ایران در سراسر ایران پخش و توزیع می گردد.[/highlight-red]

فروشنده اصلی عصاره زعفران گل سرخ
خرید مایع زعفران باکیفیت

 قیمت عصاره زعفران مایع سراج

عصاره زعفران سراج یکی از برترین برندهای موجود در بازار و از جمله پرکاربردترین چاشنی  غذایی است. قیمت عصاره زعفران مایع بنا به درخواست مشتری در سیستم فروشنده ثبت گردیده و چنانچه مشتری در طرح های ویژه تخفیف شرکت نماید، معمولا از درصد قابل توجهی تخفیف به هنگام خرید بهره مند خواهد گردید.

هزینه گمرکی صادرات رنگ زعفران سی سیب به کویت
بهترین عصاره زعفران

محصولات مورد نیاز رستوران ها

شرکت های تولیدی محصولات خود را به صورت مایع روانه بازار می کنند. گرچه برخی از برندهای موجود در بازار عصاره زعفران ایران، انواع محصولات پودری نیز دارند. رستوران ها و کترینگ ها به طور قطع به دنبال چاشنی و اسانسی هستند که علاوه بر خوش رنگ و خوش طعم نمودن غذا، خیلی راحت در آن حل شود.

عصاره زعفران سراج با بهترین کیفیت این نیاز مشتریان را به راحتی برطرف نموده است. حتی کارگاه های تولید بستنی و  شربت نیز برای خوشمزه نمودن تولیدات خود می توانند از این عصاره مایع زعفران به صورت مداوم استفاده نمایند.

قیمت عصاره زعفران مایع برای پخش

بهترین قیمت عصاره زعفران مایع سراج

 

شرکت های پخش در تمامی شهرهای ایران می توانند برای اخذ نمایندگی انواع عصاره مایع زعفران اقدام نمایند. معمولا شرکت های تولیدی شرایط پیچیده ای را برای اخذ نمایندگی در نظر نمی گیرند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]طبیعتا با گران شدن زعفران، خیلی از مردم روی به فرآورده های جانبی این ادویه ی گران بها آورده و طی این روزها شاهد افزایش روز افزون این تیپ از محصولات زعفرانی هستیم.[/highlight-dash]

بازار عصاره زعفران

عصاره زعفران مایع باکیفیت

 

بازار خرید و فروش انواع عصاره زعفران به صورت پودری و مایع نسبت به گذشته رونق بیشتری یافته است. پخش کنندگان این محصول در حال حاضر در شهرهای مختلف کشور ایران مشغول به فعالیت هستند و برندهای متنوع و فعال در این حوزه، نشان از اهمیت آن دارد.

رقابت در بازار عصاره زعفران شدیدتری شده است. اما اکنون کیفیت و نوع خدمات دهی به مشتریان حرف اول را می زند. در بازار فرانیز، انواع محصولات و فرآورده های زعفرانی به صورت مستقیم عرضه می گردد. متقاضیان می توانند با کارشناسان مربوطه به طور مستقیم ارتباط بگیرند.

هزینه گمرکی صادرات رنگ زعفران سی سیب به کویت
آب زعفران گلبان

تفاوت قیمت کارتنی و جزئی مایع های زعفرانی

مشتریان ما در بسیاری از تماس های خود به دنبال خرید جزئی و به اصطلاح تکی مایع های زعفرانی می باشند. در این طور مواقع کارشناسان فرانیز شماره تماس شرکت های پخش یا افرادی که قبلا به صورت عمده از مجموعه خریداری نموده اند را در اختیار مشتری قرار می دهند.

اما صحبت تفاوت قیمت شد. قطعا مایع های زعفرانی همانند بسیاری از کالاها ازنظر توزیع و فروش بستگی زیادی به حجم سفارش از جانب مشتریان دارند.

طبیعتا این عامل در قیمت اعلامی از سوی کارشناسان تاثیر گذار است و گاهی با خرید و سفارش بیشتر از جانب مشتری، قیمت عصاره زعفران مایع بسیار به صرفه تر می شود.

فروشگاه اینترنتی پودر ژله زعفران 100 گرمی        
خرید پودر زعفرانی صادراتی

کیفیت کدام آب زعفران از همه بهتر است؟

در زمان ارسال کاتالوگ های مربوطه برای مشتریان آب زعفرانی، سوالاتی از قبیل کیفیت، قیمت و حاشیه سود فروش حاصل از فرآورده های زعفرانی مطرح می گردد.

قطعا قیمت بالای یک محصول زعفرانی نشان از کیفیت بالای آن نیست. ظروف بسته بندی در برخی از کالاها گران تر است. همچنین می توان گفت شرکت تولید کننده هزینه های جاری بالایی داشته که باعث گردیده قیمت نهایی محصول گران تر باشد.

اما برای پاسخ به این سوال که کیفیت کدام محصول واقعا بهتر است می توان گفت نظر کارشناسان فرانیز بر این بوده که مخاطب گرامی این کالا را برای چه استفاده ای می خواهد تهیه کند.

قطع به یقین مایع زعفرانی یا همان عصاره زعفران مورد نیاز رستوران ها و کترینگ ها، با محصول مورد نیاز شرکت های داروسازی متفاوت می باشد.

لیست قیمت زعفران بسته بندی شده بدون ماده افزودنی
بهترین مایع زعفرانی

تولید عصاره زعفرانی با برند مشتری

برخی از مخاطبین شرکت بزرگ فرانیز شرکت های توزیع و پخش کننده هستند و یا صاحب برندهای معتبر می باشند. آنان می خواهند که تولید عصاره زعفرانی با برند مورد خودشان انجام شود.

برخی از شرکت های تولیدی عصاره زعفرانی، به تقاضای مخاطب واکنش مثبت دارند. در صورتی که برند مورد نظر مشتری زیر شاخه ای از زعفران را در کارنامه ثبتی خود به دنبال داشته باشد.

تولید عصاره زعفران به این نحو مزایای فراوانی برای این دسته از مشتریان دارد:

۱- شهرت بیشتر شرکت های پخش کننده

۲- اعتماد بیشتر مشتری

۳- در دسترس بودن محصول به صورت همیشگی در مناطق خاص

۴- ایجاد و تنظیم یک معامله دو سر سود

۵- رونق تولید و استفاده از ظرفیت خالی

خرید زعفران مایع گل سرخ یک لیتری
فروش مایع زعفرانی

ظرفیت خالی شرکت های زعفرانی

این سایت جنبه های مختلف عصاره زعفران را تا به الان مطرح نمود. در ادامه در خصوص ظرفیت خالی شرکت های زعفرانی چگونگی انجام آن صحبت می شود. تولیدهای زیادی در کشور ایران مشغول به فعالیت می باشند. عموم این کارگاه ها با درخواست ظرفیت خالی از جانب مشتریان موافقت می کنند.

ظرفیت خالی شرکت های زعفرانی

در زمینه فرآورده های زعفرانی مانند اسپری زعفران خیلی از آنان این امر را برون سپاری می کنند. می دانید که خط تولید زعفران، انسان محور است. بر عکس آن نیز وجود دارد. خط تولید اسپری زعفران دستگاه محور بوده و هزینه راه اندازی آن بسیار بالا می باشد. معمولا شرکت های زعفرانی به این موضوع اهمیت زیادی می دهند. چرا که واگذاری خط تولید شرکت برای ظرفیت خالی، برای آنان نیز سودمند است.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”justify;” ]شرکت های نوپا نیز از این مسئله بهره کافی را می برند. چرا که در ابتدای کارشان سرمایه چندانی رو درگیر این پروژه نمی کنند. آنان در ابتدای کار فقط هزینه طراحی و بسته بندی محصول را پرداخت می کنند. در حالی که بهترین محصولا زعفرانی را دریافت می کنند.[/highlight-paper]

شرایط ویژه ظرفیت خالی برای مشتریان زعفران

شرایط ویژه ظرفیت خالی برای مشتریان زعفران

عوامل زیادی در تعیین قیمت عصاره زعفران مایع دخیل هستند. یکی از عوامل مهم در این رابطه، وجود برندهای متعدد در زمینه انواع عصاره های زعفرانی است. خیلی از مشتریان این تصور را دارند که تولید و توزیع عصاره زعفرانی کار بسیار راحتی است و می توانند در عرض چند ماه به سود قابل ملاحظه برسند.

یکی از بزرگوارانی که به شغل شریف راننده تاکسی مشغول بود این گونه تعریف می کرد: «شنیده ام تجارت عصاره سود زیادی دارد. اکثر عاملان آن خودروهای شاسی بلند سوار می شوند. لطفا راهنمایی کنید چطور و از کجا باید شروع کنم»

خب به قول معروف آواز دهل از دور خوش است. تولیدکنندگان عصاره در بسیاری از مواقع همانند سایر تجار ایرانی فراز و نشیب های زیادی را در این راه گذرانده اند. مبحث تولید مراحل مختلفی دارد و همه مردم نمی توانند به آن ورود پیدا کنند. قطعا در ابتدای کار سرمایه بالایی را می طلبد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”justify” ]برخی از شرکت های زعفرانی خیلی روی شرایط سخت ظرفیت خالی اصرار نمی ورزند. آنان می خواهند علاوه بر فروش بیشتر، به تاجران جدید نیز کمک کنند. در واقع این یک معامله دو سر سود است! فقط این کار زمانی محقق می شود که حجم سفارش از جانب مشتری بالا و مقرون به صرفه باشد.[/hwgold-dash]

آیا رستوران ها نیز می توانند مستقیما عصاره بخرند؟

آیا رستوران ها نیز می توانند مستقیما عصاره بخرند؟

رستوران ها و هتل ها از جمله مشتریان اصلی عصاره زعفران به حساب می آیند. این اماکن به دلیل طبخ غذاهای متنوع و آن هم در حجم زیاد، نیاز شدیدی به زعفران دارند. البته اکثر آنان دم کردن زعفران را امری زمانبر قلمداد می کنند.

صاحبان رستوران ها همیشه به دنبال محصولات و ادویه هایی بوده اند که بتوانند در اسرع وقت غذای خوشمزه ای را برای مشتریان خود رقم بزنند. از آنجا که دم کردن زعفران کمی زمان آنان را می گیرد، بهترین گزینه و جایگزین آن، رنگ های زعفرانی است.

فرآورده های زعفرانی امروزه در بازار به وفور یافت می شوند. این فرآورده ها به صورت اسپری زعفران، شربت زعفران و مایع زعفران به چشم می خورند. هر کدام از محصولات خود کاربردهای مخصوصی دارد. مثلا از اسپری زعفران برای پاشیدن زعفران روی برنج بیشتر استفاده می شود. شربت زعفرانی نیز در گرمای تابستان طرفدران زیادی دارد.

هر چند که توصیه پزشکان برای برخی از بیماری های خاص، استفاده از همین فرآورده و حتی قطره های زعفرانی است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”justify” ]تمامی رستوران ها و هتل ها در صورت سفارش عمده می توانند مستقیما از شرکت های تولیدی این محصولات را تهیه کنند. در غیر این صورت کارشناسان سایت های اینترنتی همه روزه پاسخگوی آنان بوده و سفارش آنان را به ثبت می رسانند.[/highlight-red]

مجوز و پروانه بهداشت و سیب سلامت انواع عصاره زعفران

مجوز و پروانه بهداشت و سیب سلامت انواع عصاره زعفران

در حال حاضر پروانه بهداشت یک مقوله ضروری در مورد مواد غذایی حساب می آید. طبق قانون افرادی که این مجوزات را دارند بایستی طبق مشخصات تعیین شده، محصولات را روانه بازار نمایند. انواع مختلفی از عصاره های زعفرانی در بازار کشور توزیع می گردد.

تعدادی از مشتریان ما این مسئله بسیار برایشان مهم است. مسئله ای بنام داشتن سیب سلامت. در بازار عصاره زعفران تولید کنندگان زیادی مشغول به فعالیت می باشند. برخی از آنان به صورت شرکتی و با مجوز رسمی کار می کنند. قاعدتا این افراد محصولاتشان نیز دارای استاندارد می باشد.

در کنار آن تعدادی از تولیدکنندگان به صورت کارگاهی به کار خود ادامه می دهند. شاید کیفیت محصول تولیدی آنان هم خوب باشد. اما مجوزهای لازمه را ندارند. طبیعتا این موضوع تا آنجا مهم است که بر روی قیمت عصاره زعفران مایع تاثیر مستقیم دارد.

بدان معنا که قیمت محصولات شرکتی بالاتر از قیمت محصولات کارگاهی می باشد.

شاید ذکر مثال زیر خالی از لطف نباشد. محصولاتی مانند رب گوجه فرنگی خانگی یا آب لیموی طبیعی در بیشتر اوقات به صورت کارگاهی تولید می شوند. این کالاها به صورت شرکتی نیز روانه بازار می شوند. در حالی که شاید رب تولید شده به صورت خانگی کیفیت بسیار بهتری هم داشته باشد. پس ملاک تعیین کیفیت را نمی توان فقط صرفا داشتن یک شرکت تولیدی بزرگ دانست.

نوسانات قیمت عصاره زعفران

نوسانات قیمت عصاره زعفران

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]برخی از مشتریان این گونه سوال می کنند. چرا با وجود اینکه طی روزهای گذشته زعفران افزایش قیمت نداشته اما عصاره ها گران تر شده اند. می توان گفت قیمت عصاره زعفران مایع تحت تاثیر چند عامل است. گاهی افزایش قیمت بطری های بسته بندی در آن دخیل است و گاهی افزایش قیمت مواد اولیه.[/highlight-red]

به همین دلیل مرجع انواع رنگ های زعفرانی برای تعیین قیمت آن بهترین گزینه به حساب می آید. زمانی که یک محصول شرکتی باشد، محدودیت هایی نیز به همراه خواهد داشت. مثلا در باب ظرفیت خالی که پیش از این نیز در مورد آن صحبت شد، تعدادی از مشتریان درخواست تغییر مندرجات لیبل محصول را دارند. آنان می خواهند که اطلاعات این لیبل ها دستخوش تغییر گردد.

قیمت آب زعفرانی - قیمت مایع زعفرانی

در حالی که این امر به راحتی امکان پذیر نمی باشد. بلکه مراحل خاص خود را دارد. برای این امر مراحل اداری و اخذ تاییدیه لازم است که باز هم معمولا مواردی همچون شماره تلفن شرکت اصلی به هیچ وجه امکان ویرایش ندارد. به این خاطر در بازار کشور، بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل محدودیت های موجود به سمت اخذ مجوز نمی روند.

کارشناسان این شرکت با در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوطه به انواع عصاره های زعفرانی، راهنمای خوبی برای مشتریان و مخاطبین این محصول می باشند. آنان در اکثر مواقع وقت زیادی را برای مشتریان عصاره می گذارند. در واقع نقش آنان بیشتر فروش است تا مشاوره. اما تا ابهامات موجود بر طرف نشود، کارشناسان در کنار مخاطبین عزیز هستند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه