به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت چاشنی زعفران گلبان

بهترین چاشنی زعفران گلبان

چاشنی زعفران گلبان، یک لیتری با قیمت ۲۲ هزار تومان، نیم لیتری ۱۴۵۰۰ تومان و ۲۵۰ سی سی ۱۰۵۰۰ تومان. فرانیز، سایت عرضه انواع مایع و رنگ زعفران.

چاشنی های زعفرانی یکی از محصولات محبوب در آشپزخانه های ایرانیان به شمار می روند. مردم معمولا از زعفران در تمام غذاها و مراسمات و جشن ها استفاده می کنند. چاشنی زعفران امروزه با برندهای مختلف روانه بازار ایران می گردد. هر کدام از این برندها ظرف مخصوص به خود را دارند.

چاشنی زعفران گلبان یک فرصت طلایی

محصولات شرکت گلبان در سه حجم تولید می گردد. در متن بالا نیز به آن اشاره کردیم. تعداد در کارتن این محصول به شرح زیر است:

  • یک لیتری: ۱۲ عدد
  • نیم لیتری: ۲۴ عدد
  • ۲۵۰ سی سی : ۳۶ عدد

البته در قسمت فروشگاه محصولات فرانیز تصاویر مربوط به هر کدام درج شده است. شما با مراجعه به این بخش، می توانید تصاویر، تعداد در کارتن، وزن ها را مشاهده نمایید. حتی در این بخش امکان مقایسه محصولات نیز وجود دارد. شرکت های پخش و توزیع یکی از متقاضیان اصلی مایع زعفرانی هستند. آنان به همراه محصولات خود از این چاشنی ها برای مشتریان به عنوان هدیه ارسال می کنند.

طی هفته گذشته یکی از بزرگان زعفران با مجموعه فرانیز ارتباط گرفت. ایشان تعریف چاشنی زعفران گلبان را شنیده بود. مشتریان ایشان، درخواست مایع زعفرانی داشتند. قیمت بالای زعفران، سبب گرایش مردم به استفاده از این کالاها شده است.

فروش رنگ و مایع زعفران گلبان

آمار فروش رنگ زعفران طی سال های اخیر حیرت آور است. شرکت تولیدی مایع زعفران گلبان از بزرگان این حوزه به شمار می رود. کارکنان این شرکت، با تلاش شبانه روزی سعی در رساندن محصولات باکیفیت بر سر سفره های مردم عزیز ایران دارند. اکثر کالاهای زعفرانی به صورت اینترنتی و در سایت های مختلف به فروش می رسند.

چاشنی زعفران گلبان نیم لیتری و 250 سی سی - قیمت رنگ زعفرانی

یکی از مزایای این روش، امکان مقایسه برای مشتری است. مخاطب گرامی به راحتی می تواند چندین محصول را در خانه و محل کار مورد بررسی قرار دهد. چاشنی زعفران گلبان به غذاها طعم و رنگ بی نظیری هدیه می دهد. این چاشنی کیفیت فوق العاده ای داشته و به راحتی در به هر غذایی اضافه می شود.

شرکت گلبان پس از تحویل سفارش مشتری به باربری، برای وی تصویر بارنامه را ارسال می کند. مشتری با یک تماس به مرکز اصلی، وضعیت سفارش را پیگیری می کند. برخی از مخاطبین ما از نحوه کار باربری ها گلایه مند هستند. بر اساس گزارشات واصله برخی از باربری ها به تعهدات خود جامه عمل نمی پوشانند. عدم مسئولیت پذیری آنان نارضایتی مشتریان ما را در پی داشته است. با اینکه تمامی سفارشات بیمه می شوند اما در زمان تحویل، مشتری با کارتن های ناقص مواجه می شود. این مسئله همیشگی نیست. به ندرت اتفاق می افتد. مشتری برای کسب درآمد خود زحمت می کشد. وی بار خود را سالم می خواهد.

در پایان از شما مخاطب گرامی بابت مطالعه این مقاله کمال تشکر را داریم. امیدواریم با بیان نظرات خود در قسمت دیدگاه ها، ما را در کاهش نقطه ضعف هایمان یاری کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه