به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت آب زعفران در تهران

قیمت آب زعفران (زعفران آب شده) در تهران اعلام شد. مایع نشاط یک لیتری و رنگ زعفران گلبان در سه حجم متفاوت، مناسب برای خانه و رستوران.

شهر تهران بزرگترین مرکز فرهنگی، سیاسی و ورزشی را دارد. در تهران بازارهای سنتی و مدرن و مراکز خرید بزرگ به چشم می خورد. تعداد این بازارها و مراکز بسیار زیاد است. فروش فرآورده های زعفرانی در این شهر رونق خوبی دارد. یکی از مشتریان مجموعه فرانیز می گفت: « من در سفرهایم به تهران همیشه مقداری زعفران تهیه کرده و به مراکزی که نیاز دارند می فروشم. این کار برای من درآمد خوبی دارد. به دنبال سایت خرید زعفران با قیمت مناسب هستم.»

البته ایشان مرد بسیار زحمتکشی بودند. تمام مسیر توزیع را پیاده روی کرده تا بتوانند زعفران ها را بفروشد.

مایع زعفران یا همان رنگ زعفرانی

اکثر بزرگان تجارت در اوایل کارشان ثروت چندانی نداشته اند. تاجران با تلاش و همت شبانه روزی، کسب و کار خویش را رونق می دهند. شاید در مدت ۴۸ ساعت فقط میزان ۴ ساعت استراحت داشته اند. امروزه قیمت آب زعفران در سایت های مختلفی اعلام می شود. مشتریان می توانند با خرید و فروش مایع زعفران به درآمد خوبی دست یابند. قیمت محصولات در برهه های زمانی دچار تغییر می شود. بنابراین مشتریان برای استعلام قیمت با کارشناسان شرکت ارتباط می گیرند.

رنگ زعفران در بازار تهران تنوع بی نظیری دارد. هر یک از مشتریان عصاره زعفران برند خاصی را مدنظر دارد. بنابراین سایت هایی مانند فرانیز سعی در تامین حداکثری این محصولات دارند. در اصلاح بازاری رنگ زعفران را با عناوین زیر نیز می شناسند:

  • آب زعفران
  • مایع زعفران
  • عصاره زعفران
  • زعفران مایع
  • زعفران آب شده

شاید در نگاه اول تمامی موارد یکسان باشند. اما با یک بررسی کارشناسانه و دقیق می توان به تفاوت هر یک از آنان پی برد.

قیمت آب زعفران در تهران، بهترین مایع زعفران، انواع رنگ زعفران

قیمت آب زعفران در فروشگاه های اینترنتی

قیمت زعفران به دلیل تنوع زیاد، به صورت تلفنی یا از طریق شبکه های اجتماعی قابل استعلام است. در صفحه فروشگاه محصولات فرانیز، تمامی کالاهای زعفرانی درج می شود. مشتریان عزیز می توانند با ملاحظه اطلاعات محصول، جهت استعلام قیمت آب زعفران و دریافت پیش فاکتور اقدام نمایند.

مشتریان عمده به هنگام سفارش از تخفیف و اشانتیون بهره مند می گردند. با این کار هزینه های ارسال جبران می گردد. بنابراین قیمت تمام شده هر بطری مایع زعفرانی کاهش خواهد یافت. در پایان مقاله دعوت می کنیم تا ما را جهت پیشرفت روز افزون و برطرف سازی نقاط ضعف، از نقطه نظرات خویش بهره مند سازید و در قسمت نظرات سایت پیام بگذارید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه