به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

قیمت شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

برای دریافت لیست قیمت انواع محصولات زعفرانی از جمله شربت زعفران مصطفوی که به صورت 650 گرمی عرضه می شود، به سایت فروشگاهی ما مراجعه نمایید.

قیمت شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

زعفران یکی از ارزشمند‎ترین ادویه‌ها از نظر خواص درمانی بوده و سالیان طولانی است که به دلیل طبع گرم و خشک زعفران، این ادویه شگفت ‌انگیز در بسیاری از نوشیدنی‌ها و غذا‌ها به کار برده می ‌شود. به علت طعم بی نظیر و خواصی که دارد با وجود گران بودن زعفران طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. ایران یکی از بزرگترین مراکز کشت و صادرات زعفران در جهان می باشد و در درجه‌بندی های کیفی این محصول، کیفیت زعفران ایرانی جزو بهترین های جهان است.

قیمت شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

 ایران به طور تقریبی مسئول حدود 90% تولید زعفران در جهان می باشد. زعفران کلمه ای عربی بوده که در زبان انگلیسی به آن سفرون گفته می شود اما خود کلمه ی زعفران از کلمه ی پارسی زرپران گرفته شده که به معنی گل با گلبرگ طلایی است.

زعفران در آشپزی و شیرینی پزی ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده همچنین این ادویه ی فوق ‌العاده در فرهنگ آشپزی کشورهای عربی و هند نیز مصارف زیادی دارد. از کشور های دیگری که به داشتن زعفران با کیفیت خوب معروف هستند می توان به اسپانیا و کشمیر اشاره کرد. همینطور در بعضی از ادیان و سنت‌ها یکی از کابرد‌های زعفران، نوشتن متون مقدس و یا حتی رنگ کردن لباس افراد دارای تقدس بوده است.

قیمت شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

انواع شربت های زعفرانی

به مرور زمان و طی دستیابی مردم به علم کاشت زعفران و تغییر دادن شرایط کاشت این محصول، میزان دسترسی به این ادویه فراگیر تر شد و دستور العمل ‌های متنوعی از نحوه مصرف زعفران به دلیل خواص متعددش رواج یافت. یکی از این کاربرد های متنوع، استفاده از زعفران به عنوان شربت و نوشیدنی است. شربت زعفران با طعم و رنگ زیبای خود هر ذائقه ای را جذب خواهد کرد. شربت زعفران مصطفوی یکی از محبوب‌ ترین و لوکس ‌ترین نوشیدنی‌ های رواج یافته در بین ایرانیان است، که از زعفران کاملا طبیعی و مرغوب تهیه می‌شود.

به دلیل سلایق مختلف، مقدار ترکیبات مشخص و ثابتی از مواد تشکیل دهنده شربت زعفران وجود ندارد و بسته به ذائقه هر فرد مواد مختفلی در شربت ریخته می شود. شربت زعفران مصطفوی با عطر و طعم بی نظیر زعفران و رشته های زعفران درون محلول، به گونه ای است که هر فرد با هر نوع سلیقه ای می تواند به مقدار دلخواه از ترکیبات این شربت استفاده کند و از نوشیدن شربت زعفران مصطفوی، مطابق ذائقه ی شخصی خود لذت ببرد. تهیه ی شربت زعفران، کاری نسبتا مشکل و زمان بر است. به همین علت تهیه ی نمونه های آماده گزینه ای است که بسیاری آن را انتخاب می کنند.

طرز تهیه ی شربت زعفرانی

برای درست کردن شربت زعفران، آب را به میزان لازم، در ظرفی مناسب جوشاندن ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. وقتی آب به جوش آمد، شکر را اضافه کرده و تا قوام آمدن شربت، باید شکر از اطراف ظرف هم بزنیم. تا وقتی که شکر کاملا در آب حل شود به این کار ادامه می دهیم تا به جداره ها نچسبد. بعد از این مرحله مقداری عرق گلاب، زعفران دم کرده که باید ابتدا به صورت پودر درآورده شود و عرق بیدمشک به شربت اضافه می کنیم. به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه شربت به درجه غلظت کافی خواهد رسید و بعد از قوام آمدن، شربت را در دمای محیط قرار می دهیم تا خنک شود.

قیمت شربت زعفران مصطفوی 650 گرمی

اما در زندگی روزمره فرصت طی کردن این مراحل محیا نیست. از طرفی شرکت های مختلف همانند شرکت مصطفوی، با تولید محصولات متنوع از جمله شربت های زعفرانی این مشکل را برطرف کرده اند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه