به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران خراسان برای پخش کنندگان خانگی

قیمت زعفران خراسان برای پخش کنندگان خانگی

اگر به دنبال نمایندگی معتبر فروش زعفران هستید پیشنهاد ما به شما سایت بازرگانی فرانیز می باشد که در این سایت قیمت زعفران خراسان برای پخش کنندگان خانگی و تاجران با هدف جلب رضایت مشتری بسیار مناسب می باشد.

خراسان دارای مناسب ترین آب و هوا برای کشت زعفران

قیمت زعفران خراسان برای پخش کنندگان خانگی

با توجه به آب و هوای مناسب کشور ایران و علی الخصوص استان های خراسان رضوی و جنوبی بیشترین زعفران جهان در ایران کشت می شود. شهر قاینات واقع در خراسان جنوبی و شهر های گناباد و تربت حیدریه در استان خراسان رضوی دارای بهترین زعفران در دنیا می باشند.

به دلیل کیفیت بالای زعفران این شهر ها قیمت زعفران خراسان نسبت به سایر استان ها گران تر می باشد. سالانه مقادیر بالایی از زعفران این استان به کشور های متقاضی صادر می شود.

قیمت پخش زعفران خراسان با توجه به انواع آن متفاوت می باشد. قیمت نگین سوپر تاپ اتویی نسبت به بقیه بیشتر می باشد. دسته بندی زعفران معمولا براساس کیفیت، شکل ظاهری ، درجه رنگدهی، شهر محل کشت، نوع کشت و درصد خلوص انجام می گیرد.

قیمت زعفران خراسان برای پخش کنندگان خانگی

قیمت زعفران خراسان در نوع بسته بندی و فله ای آن متفاوت می باشد. به گونه ای که در نوع بسته بندی به دلیل صرف هزینه ای که برای بسته بندی صورت می گیرد باید بهای بیشتری را پرداخت نمود به همین دلیل جاهایی که مصرف زیاد دارند خرید به۱۱۱ صورت فله ای انجام می شود.

سایت های فروش زعفران و محصولات غذایی، اطلاع رسانی قیمت روز زعفران را انجام می دهند به این ترتیب خریدار قبل از خرید می تواند برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

در بیشتر استان های کشور، در سطح زیر کشت کم زعفران پرورش داده می شود که معمولا پس از برداشت در بسته بندی های گرمی به فروش می رسد. در خراسان زعفران بعد از برداشت اکثراً توسط شرکت های تولید و بسته بندی خریداری می شود تا در قالب بسته بندی به مردم عرضه شود.

نمایندگی های فروش راهی مناسب برای خرید زعفران

قیمت زعفران خراسان برای پخش کنندگان خانگی

زعفران خراسان در خیلی از استان ها نمایندگی فروش دارد به این طریق برای خرید دیگر لزومی به سفر به این استان ها نیست و این کار را می توان از طریق نمایندگی های فروش انجام داد.

سایت پیش روی شما عزیزان، یعنی فرانیز یکی از بزرگترین نمایندگی های فروش زعفران می باشد که فروش خود را به صورت عمده برای پخش های خانگی یا صادرات با قیمت درب کارخانه انجام می دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه