به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت زعفران امروز در بازار ایران و جهان

قیمت زعفران امروز در بازار ایران و جهان

قیمت زعفران امروز در بازار ایران و جهان به صورت روزانه در سایت های اطلاع رسانی قرار داده می شود تا به این ترتیب تجار و سرمایه گذاران بتوانند آگاهی لازم را در این زمینه پیدا کنند.

بر طبق آمار و اخبار موجود، قیمت زعفران در طی سالهای اخیر تفاوت چندانی نداشته که این امر ممکن است موجب کاهش رغبت کشاورز برای کاشت شود. چون با وجود هزینه های بالا که کشت کننده متحمل می گردد، تلاش و زحمت در این زمینه برای او سود آور نخواهد بود.

قیمت زعفران امروز نسبت به کالا های دیگر، زیاد متغیر نمی باشد. این در حالی است که صادرات این محصول نسبت به بسیاری از اجناس دیگر مورد بهره برداری، خیلی بیشتر می باشد.

بیشترین و کمترین قیمت زعفران امروز

قیمت زعفران امروز در بازار ایران و جهان

قیمت های مربوط به طلای سرخ در انواع مختلف، به صورت لحظه ای در سایت ها عنوان گردیده است‌. بالاترین نرخ معمولا مربوط به مدل سوپر نگین می باشد، که آن یکی از اشکال متناسب برای صادرات بوده و مورد پسند تاجران است.

تمام قسمت های مفید این گیاه در بازار به فروش می رسد. پایین ترین قیمت در بین آن ها متعلق به پرچم زردش می باشد که این بخش مورد پسند خریدار های داخلی با مصارف بالا است.

مبدأ کشت اصلی این گباه ارزشمند، کشور عزیزمان می باشد. ایرانیان از قدیم برای استقبال از زرگران، طلای سرخ را به آن ها تقدیم می کردند. همچنین از آن برای تزئین نان و معطر کردن خوراکی ها استفاده می کردند. همه این ها نشان دهنده جایگاه ویژه زعفران در کشور ما می باشد.

دلیل گران بودن زعفران در بین دیگر ادویه ها

قیمت زعفران امروز در بازار ایران و جهان

قیمت زعفران امروز در مقایسه با سایر ادویه جات بالاترین نرخ را دارا بوده که دلیل آن ارزشمند بودن این محصول گیاهی می باشد. آن را ادویه آفتاب می نامند چون علاوه بر رنگ طلایی که دارد، در بهبود خلق و خو بسیار تأثیر گذار است.

همچنان که خواص ضد سرطانی دارد و به عنوان داروی ضد تومور و جمع کننده رادیکال های آزاد خون عمل می کند.

قیمت زعفران امروز در بازار ایران و جهان

این چاشنی پر طرفدار، دارای عطر و رنگ بی نظیری است. بوی و رنگ طلایی خاص آن به دلیل وجود ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود می باشد که آن را از دیگر ادویه ها متمایز کرده است.

قیمت زعفران امروز تحت تأثیر نوسانات بازار ممکن است تغییر کند. از این رو قبل از برنامه ریزی برای خرید و حتی داد و ستد های بزرگ، حتما از نرخ های اعلامی جدید آگاهی پیدا کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه