به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

قیمت رنگ غذای زعفرانی با بسته بندی نیم کیلویی اعلام شد. این پودر زعفران 100 درصد طبیعی را می توانید از عرضه کنندگان اینترنتی فرانیز بخواهید.

بهترین قیمت رنگ غذای زعفرانی در ایران

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

در کشور ایران شرکت های زیادی در زمینه فرآورده های زعفرانی مشغول به فعالیت می باشند. از طرفی مشتریان و متقاضیان این کالا به دنبال بهترین کیفیت هستند و قیمت رنگ غذای زعفرانی را بنا به این مقوله انتظار دارند.

البته مقوله قیمت بنا به کیفیت محصول درجه گذاری می گردد. پس یک تافته ی جدابافته به حساب می آید.

همان طور که می دانید دنیای امروز دنیای ارتباطات هست و رعایت آداب تجارت می تواند یکی از اصول مهم در زمینه مشتری مداری باشد. مشتریان رنگ غذای زعفرانی همچنان به وجود تغییرات در این حوزه و پویایی آن پای بند بوده و از تحولات پیش آمده استقبال می کنند.

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

پاسخ دهی صحیح مجموعه فرانیز در خصوص ارائه قیمت رنگ غذای زعفرانی به مشتریان، از دیگر مسائلی است که سبب شد تا ارتباط با مشتریان قبلی بیش از پیش حفظ گردد. در ادامه می خواهیم کمی در مورد انواع مختلف این رنگ ها صحبت به میان آوریم.

انواع رنگ غذای زعفرانی در بازار

در بازار ایران می توانید مدل های مختلفی از این محصول را مشاهده کنید. اما سوال این است آیا تمامی این رنگ های غذای زعفرانی خوب هستند؟ چطور میشه این مورد را تشخیص داد؟

برخی از مشتریان تنها به دنبال ارزان ترین قیمت رنگ غذای زعفرانی هستند. یعنی اصلا برایشان مهم نیست که چه کیفیتی داشته باشد.

این دسته از متقاضیان تمام دغدغه هایشان بر سر قیمت محصول می باشد و برای همین کار وقت زیادی را در تعیین قیمت نهایی صرف می کنند و به سایت های مختلفی سر می زنند.

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

در مقابل افراد زیادی با یک تحقیق ساده سریع به نتیجه رسیده و بهترین کیفیت رنگ غذای زعفرانی را انتخاب می کنند.

اما می خواهیم در زیر انواع رنگ غذای زعفرانی را نام ببریم:

  • رنگ غذای زعفرانی پودری
  • رنگ غذای زعفرانی مایع

در تشریح نوع پودری بایستی گفت که برخی از شرکت ها مانند شرکت زعفران سی سیب مدل های مختلفی مثل پودر 40 گرمی صد در صد طبیعی و 80 گرمی لیبل زرد و لیبل قرمز را در سبد محصولات خود دارند.

این شرکت همچنین مدل های نیم کیلویی و یک کیلویی را تولید نموده تا مشتریانی که قصد خرید عمده را دارند بتوانند این رنگ را با قیمت بهتری خریداری کنند.

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

اما در مورد نوع مایع می توان این گونه اظهار داشت که این شرکت سه مدل مایع زعفران تولید می کند که نام های آن به ترتیب 200 سی سی و 1000 سی سی معمولی و 200 سی سی صد در صد طبیعی می باشد.

بسته بندی نیم کیلویی بهتره یا 80 گرمی

امروزه عصاره زعفران از طریق شرکت های پخش در شهرهای مختلفی توزیع شده و تبلیغات دهان به دهان سبب فروش بیشتر آن گردیده است. هنگام مراوده با اشخاص، برخی از بازاریابان با شکیبائی و صبر کار خویش را پیش می برند و همین عامل سبب شده تا معاملات خوبی در حوزه زعفران به همت عرضه کنندگان آن انجام شود.

طبق آماری که از منابع خبری اخذ شده است می توان گفت که صادرات در سال گذشته به مرز 85 میلیون دلار رسیده و رشد 13 درصدی را نسبت به سال 97 تجربه کرده است.

قیمت رنگ غذای زعفرانی نیم کیلویی طبیعی

به صادرات برای آن اشاره کردیم که در طی سال های اخیر محصولات و فرآورده های غیر نفتی نیز به خارج کشور زیاد ارسال شده اند. رنگ های زعفرانی نیز یکی از محصولاتی بوده اند که بر روی صادرات آن توسط شرکت ها کار شده است. بسته بندی نیم کیلو و یک کیلویی رنگ های زعفرانی از لحاظ قیمتی خیلی بهتر و به صرفه تر از بسته بندی های 80 گرمی و 40 گرمی بوده و برای مشتریانی که به دنبال خرید عمده می باشند این نوع محصول توصیه می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه