به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای یکی از فاکتور های مهمی است که سبب می شود یک مشتری آن را انتخاب کند و شرکت های مختلف با ارائه تخفیفات متعدد سعی در جذب افرادی دارند که به خرید آن متمایل هستند.

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

زعفران، یک طعم دهنده، رنگ دهنده قوی و بسیار خوشبو و معطر است که به دلیل این وِیژگی های خاص و بی نظیرش در شیرینی پزی و تهیه ی انواع غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود. همچنین در طب سنتی، زعفران با دارا بودن خواص درمانی و به علت پیشگیری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن، همواره از قدیم در تهیه ی دمنوش ها کاربرد داشته است. البته حتی به طور مستقیم نیز از این گیاه برای درمان انواع امراض از آن استفاده می کرده اند.

از زعفران در برخی از کشورهای جهان مانند ایتالیا، سوئیس و فرانسه و… نیز به عنوان طعم دهنده و رنگ دهنده طبیعی و سالم برای پخت انواع غذاها استفاده می کنند و استفاده از این چاشنی منحصر به ایران نیست. روز به روز هم به تعداد مصرف کنندگان آن افزوده می شود و افراد بیشتری پی به خواص و ویژگی های آن می برند.

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

نیوشا به عنوان ارائه دهنده محصولات دمنوش های گیاهی و نوشیدنی های ضامن سلامت فعالیت می کند که محصولاتش را به صورت ویژه در زمینه دمنوش گیاهی، انواع چای های سبز، سیاه و خالص و همچنین قهوه و شکلات فوری عرضه می نماید. دمنوش زعفران نیوشا که از نمونه پک های کمک درمان نیوشا نیز هست، به صورت کیسه ای با بسته بندی مناسب جهت حفظ خواص و ترکیبات موجود در زعفران وارد بازار شده است. قیمت دمنوش زعفران نیوشا بسیار مناسب و به صرفه بوده و به طور تقریبی می توان گفت قشر زیادی از جامعه توانایی خرید آن را دارند و جایگزینی بسیار مناسب برای چای نیز هست.

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

بسته بندی دمنوش زعفران نیوشا چگونه است

برای اینکه زعفران رنگ و عطر خود را حفظ کند، باید در محیطی خشک، تاریک، خنک و دور از نور و رطوبت نگه داری شود چرا که قرار گرفتن زعفران در مقابل نور باعث از بین رفتن رنگ آن و از بین رفتن کیفیت و مرغوبیت آن می شود و موجب می گردد که زعفران در هنگام استفاده طعم و رنگ جالبی نداشته باشد. جعبه هایی که کیسه های محتوی دمنوش زعفران نیوشا در آن قرار دارند، با جلوگیری از عبور نور و ایجاد محیط مناسب جهت نگه داری زعفران سبب شده اند تا احتمال از بین رفتن خواص، عطر و بوی به صفر برسد. همینطور با بسته بندی بدون نفوذ بهترین کیفیت و بهترین قیمت دمنوش زعفران نیوشا گیاهان و مواد محتوی بسته ها به هیچ عنوان با آلودگی های محیط تماس ندارد چراکه جذب این آلودگی ها از خاصیت زعفران می کاهد.

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

از موارد دیگر که در بسته بندی این فرآورده زعفرانی مورد توجه قرار گرفته جنس و نوع بسته بندی می‌باشد. از آنجایی که خواص زعفران در ظروف پلاستیکی به سرعت از بین می روند هیچ یک از محصولات این شرکت سلامت محور در این ظروف بسته بندی نمی شوند. با دقت به همه ی این موارد در خواهید یافت که قیمت دمنوش زعفران نیوشا بسیار به صرفه و مقرون است.

قیمت دمنوش زعفران نیوشا کیسه ای

روش دم کردن دمنوش زعفران نیوشا مقداری آب جوش بر روی آن بریزید و چند دقیقه منتظر بمانید تا دمنوش زعفران به خوبی پخش شود. می توانید برای دم کردن دمنوش زعفران نیوشا از شیر نیز استفاده کنید بدین صورت که شیر را به جوش آورید و کیسه ی دمنوش زعفران نیوشا را در آن قرار دهید تا مخلوط شوند و از طعم خوش آن لذت ببرید. این ترکیب برای سلامت دهان و دندان و همچنین جلوگیری از پوکی استخوان ها مفید می باشد و در حفظ استحکام آن ها تاثیر بسزایی دارد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه