به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت افشره زعفران الیت در بازار

قیمت افشره زعفران الیت

شرکت تولیدی الیت با تولید افشره زعفران ناب و خالص، این محصول را با قیمت مناسبی به بازار عرضه می کند. قیمت افشره زعفران الیت در بازار، توسط نمایندگان و فعالان حوزه ی فروش در سایت های مربوطه برای دسترسی بهتر مصرف کننده قرار می گیرد.

اسپری و افشره زعفران زمان کوتاهی است که وارد بازار شده اند ولی توانسته اند جایگاه ویژه ای در میان آشپزان، هتل داران، رستوران ها و خانم های خانه دار به خود اختصاص دهد.
الیت با به کار بردن مواد مرغوب، کالایی ناب تهیه کرده که باعث شده مصرف کننده ها در خرید خود، آرامش و امنیت داشته باشند.

قیمت افشره زعفران الیت

مشخصات زعفران درجه یک و خوب

معیاری که درجه یک بودن و خوب بودن یک محصول را می رساند، رضایت کامل مشتریان و تاییدیه کنترل کیفی می باشد.
این محصول مانند دیگر محصولات غذایی باید در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شوند.

کاربرد منحصر به فرد افشره زعفران الیت

امروزه خانم های خانه دار نسبت به گذشته بیشتر به طعم و رنگ و بوی غذای خود اهمیت می دهند و این باعث شده رستوران ها و کترینگ ها، برای اینکه بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند به این نکته توجه بیشتری کنند.
چرا که کیفیت غذا در کنار طعم و بوی آن تاثیر زیادی در جلب مشتری دارد. بنابراین نمی توان از افشره زعفران الیت و کاربرد بی نظیر آن در سفره های ایرانیان چشم پوشی نمود.
خواص درمانی زعفران

  • درمان بیماری آلزایمر
  • کاهش ناباروری مردانه
  • درمان بی خوابی
  • درمان افسردگی

و…
این افشره می تواند به عنوان قطره ی دارویی استفاده شود و بنا به دستور پزشک ، روزی سه بار و هر دفعه ۶ تا ۱۰ قطره به صورت خوراکی، مصرف شود و باعث نشاط و شادی بیشتر گردد.

قیمت افشره زعفران الیت

شرایط نگهداری افشره زعفران الیت

نگهداری مواد غذایی تقریبا شرایط مشابهی دارند. این افشره زعفران نیز باید در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگه داری شود.
می توان گفت علت تغییر رنگ این محصول بعد گذشت مدتی همین شرایط نامساعد نگهداری است.

طرز تهیه افشره زعفران الیت

به طور کلی برای تهیه افشره ، از آب تازه گیاهان استفاده می شود. برای تهیه افشره با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری صنعتی گیاه زعفران فشرده شده و عصاره آن استخراج می شود. عصاره مورد نظر بعد از صاف کردن می تواند برای مصارف مختلف بسته بندی و به بازار عرضه شود.

قیمت افشره زعفران الیت

قیمت افشره زعفران الیت در بازار

قیمت افشره زعفران الیت با توجه به برند ها و فروشنده های مختلف، متفاوت می باشد. در واقع برای خرید افشره زعفران الیت با قیمت مناسب باید سایت های فروش را بررسی نمود و بهترین فروشنده را پیدا کرد.
در واقع با خرید مستقیم و حذف واسطه ها می توان خرید باصرفه و ایمن تری داشت.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه