به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت اسپری زعفران 110 میلی لیتری با بسته بندی جدید

قیمت اسپری زعفران 110 میلی لیتری با بسته بندی جدید

قیمت اسپری زعفران بنا بر اندازه و کیفیت آن متفاوت است. این محصول در اندازه های متفاوتی من جمله 110 میلی لیتری و 200 میلی لیتری و با بسته بندی های متنوع و جدیدی به بازار عرضه می شود.

قیمت اسپری زعفران 110 میلی لیتری با بسته بندی جدید

در اسپری زعفران اصل فقط از آب و زعفران استفاده می شود و در فرآیند آماده سازی آن بهترین تکنولوژی ها به کار گیری می شوند که سبب تولید محصولی مرغوب می گردد. ولی بنا بر نوع و میزان زعفران استفاده شده، نحوه تولید این محصول، و نوع بسته بندی  قیمت اسپری زعفران متغیر می شود. لازم به ذکر است که بزرگترین کارخانه تولید اسپری زعفران در ایران وجود دارد که سهم بسزایی در اشتغال زایی ایفا می کند.

زعفران به علت قدمت مصرف آن در میان ایرانیان طرفداران بسیار و موارد مصرف فراوانی دارد. چرا که این محصول در انواع غذاها، شیرینی ها و دسر ها استفاده می شود به طوری که بسیاری از آنها پسوند زعفرانی را یدک می کشند یعنی چاشنی اصلی آنها زعفران است. علاوه بر آنها در روغن نیز از زعفران استفاده می شود و سوغاتی بسیاری از شهرها همچون سوهان و پولکی زعفران در آنها به کار رفته است.

قیمت اسپری زعفران ارزان با کاربرد های فراوان

قیمت اسپری زعفران 110 میلی لیتری با بسته بندی جدید

خود زعفران که به دلیل قیمت بالای آن به طلای سرخ نیز معروف است برای هر کسی قابل استفاده  نیست به همین دلیل از این محصول فرآورده های زیادی تولید می شود. که هم قیمت آنها مناسب است و هم استفاده آسان تری دارند. برای نمونه قیمت اسپری زعفران نسبت به خود زعفران پایین تر است.

اما اگر طالب خرید اسپری زعفران به صورت عمده برای استفاده در تولید مواد غذایی و یا برای فروش هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از مجموعه فرانیز انجام دهید. چرا که این مجموعه به دلیل ارتباط با تولید کننده های اصلی زعفران و ارتباط با آنها محصولی متناسب با نیاز شما را ارائه می دهند . علاوه بر آن هر چه میزان خرید شما بیشتر باشد از تخفیف بیشتری برخوردار می شوید.

قیمت اسپری زعفران 110 میلی لیتری با بسته بندی جدید

همچنین اگر شما قصد صادرات این محصول را داشته باشید نیاز دارید که قیمت اسپری زعفران از تمام برند ها و کیفیت آنها را بشناسید تا محصولی را انتخاب کنید که مناسب صادرات و مورد پسند کشور مقصد باشد که کسب این اطلاعات نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد اما تجربه کارشناسان این مجموعه و شناخت آنها از قیمت اسپری زعفران از اکثر برند ها و کیفیت آنان باعث می شود که انتخاب درستی داشته باشید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه