به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت اسپری زعفران زرافشان در مشهد

قیمت اسپری زعفران زرافشان در مشهد با عنایت بر عوامل مختلفی تعیین می ‌شود. قاعدتاً یک سری از عوامل توسط شرکت تولید کننده زرافشان باید به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار گیرند و یکسری از هزینه ها به طور دقیق محاسبه شوند. در نهایت پس از این سناریو، مبلغی برای اسپری زعفران تعیین خواهد شد که اگر این ارقام به تایید اداره اصناف برسد، پس از آن مبلغ تعیین شده به بازار اعلام می گردد.

قیمت اسپری زعفران زرافشان در مشهد

مشخصات اسپری زعفران زرافشان

مشخصات اسپری زعفران زرافشان اسپری زعفران از یکسری مشخصه برخوردار است که با توجه به این مشخصات می ‌توان نسبت به تهیه این محصولات اقدام کرد. معمولاً وزن خالص این اسپری ها در حدود ۱۰۰ گرم بوده و وزن آنها بسته بندی حدود ۱۸۰ گرم است.

ابعاد بسته بندی اسپری زعفران زرافشان 5 در 20 سانتیمتر بوده و شکل اسپری آن نیز بسیار راحت می باشد. این اسپری ها از مجوز لازم در زمینه تولید برخوردار هستند و دارای سیب سلامت و بارکد اصالت کالا نیز می باشند.

با استفاده از این محصول می توانید با پرداخت هزینه خیلی معقول همان کاربرد زعفران را دریافت نمایید و برای درست کردن غذاهای خود با هیچ مشکل خاصی مواجه نباشید.

برند زرافشان با چندین سال سابقه درخشان در زمینه تولید و توزیع این اسپری ها خیال همگان را از بابت کیفیت این محصول راحت کرده است و حتی امروزه شاهد وجود تناژ بالای این محصول در سطح بین الملل نیز می باشیم و از طریق صادرات آن سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور ما تزریق می شود.

خرید اسپری زعفران زرافشان صادراتی

خرید اسپری زعفران زرافشان صادراتی خرید اسپری زعفران زرافشان صادراتی اگر از طریق فروشگاه های معتبر و با توجه به مشخصات نوع با کیفیت این محصول انجام شود، قطعاً مزایای متعددی را برای خریداران به ارمغان خواهد آورد.

کیفیت زعفران زرافشان از هر بابت تضمین شده است و حجم بالای خرید اسپری زعفران نیز تاییدی بر همین موضوع می باشد. ولی خب به هر حال خریداران در شرایط فعلی جامعه به دنبال راهکاری هستند که با استفاده از آن بتوانند خرید مایحتاج مورد نیاز خود را با پرداخت مبالغ مناسب ‌تری انجام دهند.

در جهت تحقق این امر و با عنایت بر پرمصرف بودن اسپری زعفران صادراتی پیشنهاد می شود که در هر پارت از خرید چند عدد از این اسپری ها را تهیه کنید. در این حالت شما با صرفه جویی خیلی خوبی در هزینه های خود مواجه خواهید شد و تا مدت طولانی از خرید مجدد اسپری زعفران بی ‌نیاز می‌ شوید و از موج بعدی افزایش نرخ این اجناس در امان می مانید. این مورد خود یک صرفه اقتصادی بسیار ایده آل برای شما لحاظ می شود.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه