به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

برای سفارش و دریافت مناسب ترین قیمت اسپری زعفران بیز با بهترین کیفیت ممکن می توان از طریق سایت های فروشگاهی فرانیز اقدام نمود و حتی از آن جهت صادرات آن به ترکیه نیز استفاده برد.

زعفران، این طلای سرخ، ادویه ای ارزشمند است که در همه جای دنیا قیمت آن در مقایسه با دیگر ادویه ها بالاتر است و گران ترین نوع آن می باشد. این قیمت بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد که به طور کلی به نحوه ی کشت این گیاه ارزشمند مربوط می شود چرا که زحمت فراوانی برای پرورش آن نیاز است.

قیمت اسپری زعفران بیز نسبت به خود زعفران بسیار مناسب و به صرفه تر می باشد و علاوه بر آن، استفاده از افشانه زعفران راحت تر و بی دردسر می باشد.

صادرات اسپری زعفران بیز به ترکیه

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

از آنجایی که متاسفانه ارزش پول ایرانی با افت شدیدی رو به رو شده، افراد بیشتری در مقایسه با سال های دور تصمیم به صادرات زعفران گرفته اند. یکی از مقصدهای مناسب برای تجارت ایرانیان، ترکیه است.

طبق امار رسمی ترکیه یکی از بزرگترین خریداران زعفران ایرانی است. اما دلیل آن چیست؟ اول اینکه ترکیه همسایه ایران بوده و فاصله کمی با کشور ما دارد. دلیل دوم این است که ایرانی ها می توانند بدون ویزا به ترکیه سفر کنند و علاوه بر آن ترکیه از لحاظ فرهنگی شباهت های بالایی به ما دارد و این امر سبب شده تا ایران و ترکیه از روابط تجاری، اقتصادی و سیاسی خوبی برخوردار شوند. به همین سبب با وجود مناسب بودن قیمت اسپری زعفران بیز و عالی بودن کیفیت آن، مشتریانی را در ترکیه پیدا نموده است.

چرا اسپری زعفران بیز

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

از سوالاتی که بسیار مطرح می شوند و ذهن افراد را به خود مشغول می کند درباره مشتری ها و محل خرید و فروش زعفران در استانبول و دیگر شهر های برجسته ی ترکیه و قیمت اسپری زعفران دکتر بیز است.

واقعیت این است که خود مردم ترکیه با زعفران آشنایی زیادی ندارند ولی مصرف زعفران و اسپری های زعفران بیز در رستوران های ترکی، عربی، هندی و ایرانی در ترکیه بالاست. در واقع مشاغل و مصارف توریستی زعفران با توجه به قیمت اسپری زعفران بیز در این کشور سبب این حجم از صادرات و خرید و فروش زعفران و محصولات آن به آنجا شده است.

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

توریست های حاشیه خلیج فارس در ترکیه به شدت به زعفران ایرانی علاقه مند هستند و از جمله گروه هایی می باشند که طبق گفته ادویه فروش های ترکیه، با بهترین قیمت اسپری زعفران بیز ایرانی را خرید می کنند. تمام این دلایل باعث می شود تا ایرانیان، حتی آن کسانی که قصد سفر تفریحی به ترکیه را دارند، به این فکر بیفتند تا بتوانند زعفران و محصولات دیگر تولیدی کشور خودمان را با خودشان به ترکیه برده و سعی کنند تا آن را در ترکیه به فروش برسانند که موجب نوسانات جزئی این محصولات در آن جا گردد و همینطور این قضیه باعث شده تا قیمت خرید زعفران در استانبول، وان، آنکارا و شهرهای دیگر کمتر از سالهای قبل شود.

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

از بین انواع زعفران زعفران سرگل و نگین ایرانی طرفدار بیشتری دارد و صادر می شود و همچنین شهر تربت حیدریه در ایران بهترین محل برای خریداری زعفران است. همچنین همانگونه که گفته شد با وجود پایین بودن قیمت اسپری زعفران بیز نسبت به زعفران خشک شده، این محصول یکی از پر طرفداران در این کشور می باشد.

قیمت اسپری زعفران بیز در ترکیه

قیمتی که ترک ها زعفران و اسپری های زعفران و سایر محصولات زعفران را با آن به مشریانشان می فروشند با قیمتی که زعفران را از ایرانی ها می خرند‌ مخصوصا از مسافر های ایرانی و خرده فروش ها بسیار متفاوت است؛ برای مثال قیمت اسپری زعفران بیز. این تفاوت آنقدر زیاد بوده که باعث شده تا تجارت چمدانی محصولات زعفران به ترکیه عملا سودی نداشته و بیهوده باشد اما در مقدار بالای زعفران شرایط متفاوت است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه