به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

جهت خرید مستقیم از کارخانه های تولیدی در مشهد و دریافت لیست قیمت اسپری زعفرانی در جرم های مختلفی چون 110 گرمی، همین حالا از طریق نمایندگان فروش فرانیز اقدام نمایید.

مشهد شهر بزرگی است که از لحاظ جمعیت سومین شهر پر جمعیت ایران به حساب می آید. این شهر پایتخت معنوی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است که در این منطقه، حرم متبرک حضرت امام رضا علی السلام قرار دارد.

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

در این شهر، بازار های بزرگی وجود دارند که هرکدام در حوزه ای مشغول به کار است برای مثال بازار های بزرگ کیف و کفش همواره در این شهر شاهد حضور تعداد زیادی از مشتریان است و فروش خوبی هم دارند. مشهد در مرکز استانی قرار دارد که خاک آن مستعد کشت و پرورش گیاهانی چون زعفران می باشد و به همین علت کارخانه های بزرگی تاسیس شده اند که این زعفران گران بها را به فرآورده هایی بهتر و پرکاربرد تر تبدیل نمایند.

زعفران چیست

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

همان طور که می دانید، گیاهی خوراکی و دارویی می باشد که سال های سال است از آن برای تهیه و تدارک غذا های گوناگون استفاده می کنند. به این ترتیب از کلاله های قرمز رنگ و خوش عطر این گیاه، ادویه ای به دست می آید که به عنوان یک چاشنی فوق العاده خوشمزه و مقوی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسپری زعفرانی از محصولاتی است که توسط شرکت های تولیدی، ساخته شده و در صنایع گوناگون از آن بهره می گیرند. با وجود پایین بودن و به صرفه بودن قیمت اسپری زعفرانی، افراد از آن برای استفاده و مصارف خانگی و صنعتی بهره گرفته و در بهترین حالت ممکن نتیجه مطلوب را به مصرف کنندگان می دهد.

چرا قیمت اسپری زعفرانی کمتر است

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

افرادی به دنبال کشف تقلب در محصولات و فرآورده های زعفرانی هستند تا بتوانند ثابت کنند که این محصولات، از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و به همین علت است که قیمت پایین تری نسبت به زعفران خشک شده دارند.

قیمت اسپری زعفران کاملا به صرفه بوده و این ربطی به مرغوبیت و کیفیت محتوای درون آن ندارد بلکه بخاطر درصد خلوصی است که زعفران در ترکیب آب و زعفران نسبت به زعفران خشک شده دارد. همچنین به سبب جذب مشتریان بیشتر هزینه های آن را در حد کم در نظر می گیرند.

اسپری زعفران چه ترکیباتی دارد

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

درون بدنه اسپری زعفران، کیسه آلومینیومی وجود دارد که مسئول نگهداری از محلول و مایع آب و زعفران می باشد. این کیسه سبب می شود تا مواد درونش با محیط بیرون و گاز درون قوطی تماسی نداشته و دچار فساد نگردد.

البته گاز دور آن که در فضای بین کیسه و قوطی محبوس شده است، گاز نیتروژن می باشد و این به آن معناست که عوامل تجزیه کننده در این بستر وجود ندارند. به همین علت است که ماندگاری این محصول بدون استفاده از هیچگونه ماده نگهدارنده ای تا این حد زیاد می باشد. اگر قرار بود محلول زعفران در هوای آزاد قرار بگیرد، تنها 24 ساعت دوام می آورد.

قیمت اسپری زعفران پایین می باشد اما این به معنی بی کیفیت بودن آن نیست بلکه حتی عاملی است که به مصرف کننده و آشپز این امکان را می دهد که در سریع ترین حالت ممکن، زعفران را برای غذای خود تدارک ببیند.

قیمت اسپری زعفرانی چند است

قیمت اسپری زعفرانی 110 گرمی در مشهد

برای پرسش به این پاسخ نیازمند چندین صفحه برای درج خبر داریم چرا که برند های تولید کننده افشانه زعفران بسیار متعدد بوده و در این متن نمی توان همه آن ها را نام برد. تاجران برای دریافت لیست قیمت اسپری زعفرانی و انواع پودر زعفران از هر برندی که می خواهند، می توانند به سایت های فروشگاهی فرانیز مراجعه کرده و از مشاوره رایگان آن بهره ببرند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه