به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش 24 ساعته پودر حاوی زعفران قائنات

فروش 24 ساعته پودر حاوی زعفران قائنات

شرکت فرانیز یکی از بزرگ ترین مجموعه های عرضه و پخش محصولات زعفرانی، اقدام به فروش 24 ساعته پودر حاوی زعفران قائنات کرده است و این کالا را با بهترین قیمت به دست مصرف کنندگان و متقاضیان می رساند.

پودر حاوی زعفران قائنات یکی از محصولات تجاری با کیفیت عالی می باشد که از مرغوب ترین زعفران طبیعی و اصل از منطقه قائنات خراسان تولید می گردد. با این وجود در تجارت زعفران هم مانند بسیاری از خرید و فروش های دیگر، عده ای سود جو وجود دارند که دست به تقلب در زعفران می زنند. بنابراین تشخیص پودر زعفران اصل از نمونه تقلبی مسئله مهمی است که خریداران باید در هنگام خرید پودر حاوی زعفران قائنات به آن توجه داشته باشند.

روش های تشخیص پودر زعفران اصل و تقلبی چیست

فروش 24 ساعته پودر حاوی زعفران قائنات

برای تشخیص اصل و تقلبی بودن پودر حاوی زعفران قائنات روش های زیادی وجود دارد که می توانند تا حد بسیاری کمک کننده باشند. مطابق با به روز ترین آمار سال 99، ایران که بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده بیش از 90 درصد زعفران در جهان است، توجه افراد متقلب را جلب کرده و بیشترین میزان تقلب را نیز در زعفران ایرانی و خصوصا پودر زعفران داریم. به طوری که کشور هایی همانند چین ترجیح می دهند یا خود برای خرید زعفران به ایران بیایند و یا از زعفران کشت خود که کیفیت پایین تری دارد استفاده کنند.

فروش 24 ساعته پودر حاوی زعفران قائنات

اما با دانستن روش های تشخیص اصل بودن این ادویه گران بها می توان با اطمینان خرید کرد. یکی از روش ‌های رایج برای تقلب در پودر حاوی زعفران قائنات، این است که زعفران تقلبی را با مقدار کمی زعفران اصل مخلوط می کنند و سپس آن را به صورت پودر در می آورند و یا به جای استفاده از زرپران کشت شده در منطقه قائنات از گیاهی به نام گلرنگ و یا کلاله سایر گل ها که ظاهری مشابه زعفران دارند استفاده می برند.

فروش 24 ساعته پودر حاوی زعفران قائنات

گیاه گلرنگ به عنوان جایگزین عمده زعفران اصل قائنات شناخته می شود. افراد متقلب این گیاه را که خواستگاه اصلی آن هندوستان می باشد به دلیل ظاهر مشابه ای که با طلای سرخ و گران بها ترین ادویه جهان دارد به جای زعفران در بازار به فروش می رسانند.

گاهی نیز برای طبیعی تر بودن محصول تقلبی، با افزودن عطر زعفران  و یا رنگ مصنوعی خریداران را فریب می دهند. نکته مهم در خرید زعفران و یا پودر آن این است که دقت داشته باشید کلاله های زعفران اصل خراسان، دارای رشته ‌هایی است که انتهای آنها پهن ‌تر می باشد و رنگ حاصل از آن ها قرمز نیست.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه