به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش پودر ژله زعفران در ایرلند

فروش پودر ژله زعفران در ایرلند

با فروش پودر ژله زعفران در ایرلند تجارتی جدید منتظر تجار ایرانی می باشد. این یک فرصت ناب و طلایی است که تا روابط تجاری بین دو کشور را گسترش داد و زمینه ارسال دیگر محصولات در این دسته را فراهم کرد.

ایرلند و شرایط کشت زعفران

فروش پودر ژله زعفران در ایرلند

این کشور در محدوده جغرافیایی ای قرار گرفته است که بسیار خوش آب و هوا، دارای خاک حاصل خیز و رود های فراوان می باشد. به طور کلی از اقتصاد خوبی برخوردار بوده و اولین و بیشترین حجم چرخه درآمدی اش بر محور کشاورزی می گردد.

البته به خاطر شرایط اقلیمی ای که دارد به طور کامل مناسب کشت پیاز زعفران نمی باشد. چرا که این گیاه به محیطی با هوای به سمت گرم، نیاز دارد و به آب فراوانی نیز نیازمند نیست. در صورت رسیدن بیش از حد آب به آن دچار خرابی پیاز می شود. به این دلایل شرایط برای کشت آن مهیا نیست و همین یکی از علت هایی است که ایرلند را به یک مصرف کننده و وارد کننده پودر ژله زعفران تبدیل نمود.

با این حال با توجه به تجربیات نا خوشایند موجود در گذشته، اولویت اول در فروش محصولات به جای خام فروشی، عرضه فرآورده های با کیفیت و مفید است. اگر این ها مورد استقبال قرار گیرند راه برای ارائه دیگر موارد نیز هموار کرده و خریداران به خوبی با آن مواجه خواهند شد.

آیا فروش پودر ژله زعفران موفقیت آمیز خواهد بود؟

فروش پودر ژله زعفران در ایرلند

برخی بر این تصور هستند که محصولات جزئی و خاص فروش چندانی را رقم نخواهد زد. اما باید دید که آن را در چه زمان و مکانی ارائه می نمایید. بعضی ها نیازمند این هستند که مثلا در یک فصل خاص معرفی شوند تا بهترین سطح بازخوردی خود را به نمایش بگذارند و دیگری نیز باید در مکانی ویژه مورد بررسی قرار بگیرد.

اما در مورد پودر ژله زعفران، توجه به اینکه پایه این محصول بر ژله بنا شده است به راحتی می تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و مشتریان فراوانی را به این سمت هدایت کند. وجود این دو با یکدیگر تحولی در صنایع ذی ربط به وجود آورد که خریداران شان را غافلگیر نمود.

فروش پودر ژله زعفران در ایرلند

با اهمیت به این موضوع که ژله در همه جای دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد، این کالا زمینه تبدیل گشتن به محصولی تجاری در حیطه صادارت را داشته و به خوبی در این مسیر خواهد درخشید. تجار داخلی و خارجی می توانید از فرصت به وجود آمده نهایت بهره را بگیرد و با برنامه ریزی ذر جهت صادرات پودر ژله زعفران به کشور های اروپایی مانند ایرلند، درهای تجاری جدیدی را به روی خود بگشایید و این مسیر را نیز برای دیگر بازرگانان در زمینه محصولات زعفرانی مرتفع و هموار کنید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه