به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

پودر نوشیدنی فوری زعفران از محصولات پرطرفداری است که در جرم های گوناگونی همانند 200 گرمی به فروش و عرضه می رسید و برای تهیه و سفارش مستقیم آن بهتر است از طریق همین سایت اقدام نمایید.

از ابتدای سال 96 صادرات به صورت فله رونق کمتری گرفت و تبدیل به یک فرصت بسیار عالی شد که افراد به تجارت کالا های بسته بندی شده و مرغوب زعفرانی بپردازند و در این راه به اقتصاد خود و کشور کمک نمایند.

صادرات زعفران و فرآورده های زعفرانی به کشور های متقاضی

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

زعفران از مرغوب ترین و با ارزش ترین محصولات کشاورزی ایران است که در سراسر دنیا شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد. از آن جهت که ویژگی های منحصر به فردی را داراست، مشتریان زیادی به سمت آن جلب شده و خواستار مصرف آن می باشند. در بسیاری از استان های کشور علی الخصوص استان های شرقی ایران، به طور سالانه تولیدات عظیمی از زعفران صورت می گیرد. بخشی از آن به خارج از کشور صادر می شود و در دستان مصرف کننده های خارجی قرار می گیرد. فرآورده های مختلف نیز به سبب حفظ و نگهداری از خواص زعفران در این راه قدم نهاده اند و افراد بسیاری در کار توزیع آن به کشور های متقاضی، در حال فعالیت هستند. محصولاتی چون پودر نوشیدنی فوری زعفران از این قبیل است و تاجرانی که به پخش آن علاقمند هستند بهتر است همین حالا و در همین لحظه با نمایندگان فروش فرانیز ارتباط برقرار نمایند.

کاربرد های زعفران در دنیای امروز

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

مشتریانی از قبیل کسانی که در رستوران ها کترینگ ها، قنادی ها و شیرینی پزی ها، بستنی سازی ها و… کار می کنند، تقاضای زیادی از این گیاه دارند و از آن بهره زیادی می برند. وقتی که افراد طعم و رنگ فوق العاده ای که این ادویه به غذا می بخشد را مشاهده می کنند، در می یابند که ادویه ای از آن بهتر در جهان وجود ندارد و به همین علت واجب می شود که کیفیت محصولات تولیدی خود را بالا ببریم.

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

همچنین تولید کننده هایی که در کارخانه های بسته بندی محصولات زعفرانی مشغول هستند، خوب می دانند که باید فرآورده هایی را به تولید برسانند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و افراد بیشتری را به سمت خرید این زعفران های بسته بندی شده زعفرانی بکشانند. پودر نوشیدنی فوری زعفران یکی از این محصولات است که می تواند مشتریان خارجی را نیز راضی نگه دارد به این سبب که عطر، طعم و رنگ فوق العاده ای را پدید می آورد که برای هرکسی، به یاد ماندنی خواهد بود.

قیمت پودر نوشیدنی فوری زعفران

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

زعفران قیمت بالایی دارد و از این نظر ممکن است افرادی را دچار تردید نماید. اما باید گفت که این محصول از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سبب پدید آمدن ویژگی های مثبتی در غذا می شود که ذائقه هرکسی را به خود جلب می نماید. به همین علت رستوران دار ها بهتر است که از آن به نحو احسن بهره گیری نمایند.

فروش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی یکی از فرآورده هایی است که از زعفران اصل برای ساخت آن بهره گرفته شده و به همین سبب ارزش غذایی زیادی برای بدن ما دارد. از آنجایی که افرادی نگران قیمت بالای زعفران هستند بهتر است به جای زعفران اصلی و خشک شده از فرآورده های آن خریداری کنند که پودر نوشیدنی فوری زعفران نیز مقرون به صرفه بوده و این مزیت را دارد که مشتریان بیشتری را به خود جلب نماید. تاجران و پخش کننده های حوزه زعفران و یا مواد غذایی برای تامین و خرید این محصول بهتر است که با نمایندگان فروش شرکت فرانیز ارتباط حاصل نموده و آن را در اولین فرصت سفارش بدهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه