به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش پودر زعفران ۵۰ گرمی به بازاریان

فروش پودر زعفران 25 و 50 گرمی به تمامی اقشار

فروش پودر زعفران در بسته های ۲۵ و ۵۰ گرمی به صورت عمده انجام می شود. بازاریان و بنکداران می توانند جهت اخذ نمایندگی اقدام نمایند.

تشخیص پودر زعفران اصل

معمولا تاجران قبل از سفارش هر کالایی تحقیق می کنند. آنان فنون بازار و نحوه معاملات را به خوبی می دانند. برخی از فروشندگان نیز معمولا شرایط را برای متقاضیان فراهم می کنند. کارشناسان سایت ها، پودر زعفران اصل را به مشتریان خود معرفی می نمایند. فروش پودر زعفران طی سال های اخیر قوّت یافته است. کارشناسان تغذیه اصل و فرع آن را به خوبی تشخیص می دهند.

پودرهای زعفران اصل رنگ شبیه به خود زعفران را دارند. معمولا این کالا همان عطر و طعم زعفران را دارد. تمام خواص آن در زعفران نیز یافت می شود. پودر زعفران به خاطر ظاهرش خیلی قابلیت تشخیص ندارد. مخاطبین معمولا آن را از مراکز معتبر تهیه می کنند.

تولیدی و فروش پودر زعفران زرین خراسان

پودر زعفران زرین خراسان معمولا در بسته های ۲۵ گرمی روانه بازار می گردد. این کالا مستقیما از تولیدی اصلی آن به دست مشتری می رسد. امروزه انسان ها امکانات زیادی در اختیار دارند. آنان می توانند با یک جست و جوی ساده در اینترنت به تمام آنچه می خواهند دست یابند. این تولیدی و مرکز فروش پودر زعفران مهیای پاسخ به نیاز آنان می باشد.

منطقه خراسان مهد تولید زعفران است. فروش پودر زعفران در این منطقه به دو صورت کلی و جزئی صورت می گیرد. مشتریان مبحث قیمت را به طور جدی دنبال می کنند. قطعا آنان محصولات مورد نظرشان را با تخفیفات ارزنده ای تهیه می می کنند. شرکت پودر زعفران زرین خراسان عموما بسته های خود را به صورت ساده عرضه می کند.

ظرف های بسته بندی معمولا گران قیمت هستند. برای مشتری کیفیت خیلی مهم است. گرچه برخی از مخاطبین، از مجموعه های فروش پودر زعفران درخواست ظروف شکیل و زیبا را دارند. آنان خودشان نیز مشتریانی دارند. سلایق هر مشتری متفاوت است. شرکت فروش پودر زعفران زرین خراسان به تمامی درخواست های مخاطبین پاسخ می دهد.

ترکیبات انواع پودرهای زعفرانی

متقاضیان انواع پودرهای زعفرانی، در تماس های خود با مجموعه فرانیز، ابهامات خود را مطرح می کنند. ترکیبات پودرها یکی از سوالات مهم متقاضیان می باشد. معمولا این پودرها از سفیدی زعفران و گیاهان دارویی تولید می شوند. این محصول برای بدن ضرر ندارد. بلکه برخلاف تصور، خواص زعفران اصل را نیز دارا می باشد.

مردم از زعفران در اکثر غذای خود استفاده می کنند. این گیاه بسیار ارزشمند است. مردم در اقصی نقاط جهان زعفران را به خوبی می شناسند. اما فرآورده های زعفرانی خیلی برای مشتریان ملموس نیست. دلیل آن مشخص است. اکثر مخاطبین از محصولات اصلی سفارش می دهند. بیایید با هم مقایسه ای داشته باشیم. مثل خرید لیمو و تبدیل آن به آبلیموی طبیعی و یا خرید آبلیموی کارخانه ای.

اما محصولات کارخانه ای هم مزیت های خود را دارند. واحدهای تولیدی تمامی سعی خود را در راستای خدمات بهتر به مشتریان انجام می دهند. در بازار فعلی رقابت شدیدی پابرجاست.

آیا بازار فروش پودر زعفران سود دهی دارد؟ چرا؟

ادویه طلای سرخ بسیار گران بها و ارزشمند می باشد. این فرآورده خواص درمانی فوق العاده ای دارد. بنابرین اکثر کشورها آن را سفارش می دهند. پودر زعفران از آسیاب شدن کلاله های قرمز رنگ آن به دست می آید که آن را در بسته بندی های شیک و مختلف عرضه می کنند. نکته مهم این است مخاطبان به دنبال زعفران اصل و با کیفیت هستند پس برای تهیه این محصول فوق العاده به سراغ برند های معروف می روند.

تاجران با توجه به نیاز مردم کالایی را انتخاب و روی آن سرمایه گذاری می کنند. علم اقتصاد می گوید اگر به دنبال تجارت هستید و می خواهید سود زیادی از آن کسب کنید به نیاز مردم بیندیشید. بررسی کنید که مخاطبِ چه کالایی زیاد است و سپس وارد تجارت آن محصول بشوید. فروش پودر زعفران سود زیادی دارد و به همین علت بسیاری از تاجران به سراغ آن می روند.

بهترین سایت فروش پودر و عصاره زعفرانی

خواص پودر زعفران صادراتی

همانطور که در بالا ذکر شد طلای سرخ فواید بسیاری در درمان و بهبود مریضی ها را دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

  • عملکرد سالم اعصاب: این کالا به دلیل ویتامین B، B۶ سیستم عصبی مغز را تقویت کرده و سبب بهبود عملکرد آن می شود و این ویژگی ما را در برابر بیماری‌ هایی که ناشی از عملکرد ضعیف عصبی هستند حفظ می کند.
  • بهبود گردش خون: آهن یک ماده معدنی مهم برای حفظ عملکرد سالم و طبیعی گلبول ‌های قرمز خون است و زعفران مقداری آهن را برای بدن فراهم می سازد. این ادویه گردش خون راحت تر می کند و به اندامک های قلب می فرستد.
  • بهبود افسردگی: این فراورده به علت وجود کروسین و کائمپرفرول اثر ضد افسردگی را به بدن هدیه می‌ کند.
  • بهبود حافظه: این ماده حافظه بلند مدت را بهبود می بخشد و به فرآیند یادگیری کمک کند.
  • درمان زخم معده: اثر ضد گاستریک در زعفران می‌تواند به طور قابل توجه ی بیماری زخم معده را درمان کند.

به سبب تمامی این علت ها بسیاری از مردم سعی بر خرید و تهیه محصولات زعفرانی دارند و از آن در وعده های گوناگون بهره می برند. به دلیل نیاز زیاد بازار، فروش زعفران پودری نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

پودر زعفران؛ تغییری کاملا طبیعی برای غذاها

اگر به‌دنبال یک تغییر کاملا طبیعی و متفاوت در پخت غذا هستید، پیشنهاد ما به شما پودر زعفران است. با این محصول می‌توانید تجربه یک آشپزی لذیذ و دلچسب را کسب کنید. رقابت در بین سرآشپزان برای پخت خوراکی خوشمزه‌تر، همواره وجود داشته است. هر کدام از این عزیزان به‌دنبال جلب رضایت مصرف‌کنندگان هستند.

طبعا آشپزی در این بین موفق خواهد بود که سلامت مصرف‌کننده را در وهله اول قرار دهد. این امر زمانی محقق خواهد شد که از مواداولیه سالم و ارگانیک استفاده شود. زعفران ادویه‌ای ارزشمند بوده که دارای سه شاخصه عطر، رنگ و طعم است. در واقع ملاک انتخاب این محصول، تمام این موارد می‌باشد.

رنگ طلایی و درخشنده زعفران آن را به یک کالای لوکس و مجلل تبدیل نموده است. با نگاهی به سفره‌های مهمانی ایرانی می‌توان از جایگاه ارزشمند طلای‌سرخ آگاه شد. نمایندگی‌های فروش پودر زعفران در سراسر کشور به عرضه این محصول می‌پردازند. مشتریان می‌توانند برای خرید در اوزان و بسته‌بندی‌های مختلف اقدام نمایند. پودر زعفران دارای درجه‌های کیفی متفاوتی بوده که سبب اختلاف قیمت نیز شده است. طبعا محصولات با قیمت بالاتر از مرغوبیت بیشتری برخوردار هستند.

فروش پودر زعفران؛ جادویی برای هر خانه

یکی از ویژگی‌های بارز گیاه زعفران القای حس سرزندگی به مصرف‌کننده می‌باشد. مراکز فروش پودر زعفران با عرضه این محصول سبب ایجاد جادو در هر خانه می‌شوند. بیماری افسردگی یکی از امراض شایع در عصر کنونی می‌باشد که دلیل آن را می‌توان مشغله و کار زیاد دانست. این بیماری بر روی روان انسان تأثیر گذاشته و در درازمدت سبب نقص سیستم ایمنی بدن می‌شود.

متاسفانه بیشتر داروهایی که برای درمان افسردگی تجویز می‌شوند دارای عوارض جانبی از جمله چاقی مفرط می‌باشند. به‌همین دلیل خیلی از افراد از خوردن این داروها امتناع می‌کنند. مصرف داروهای گیاهی از جمله زعفران می‌تواند در روند درمان چنین امراضی کمک کند. یکی از حسن‌های زعفران، امکان مصرف آن در قالب‌های مختلف از جمله دمنوش، شربت و آشپزی است.

زعفران حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی بوده که به دفع راديکال‌های آزاد در بدن کمک می‌کنند. این راديکال‌ها بر اثر آلودگی‌ هوا و یا در پی مصرف غذاهای دارای مواد افزودنی بوجود می‌آیند. تجمع این مواد در بدن در درازمدت باعث بروز بیماری‌های مزمن مانند سرطان می‌شود.

بازاریان، مشتریان اصلی پودر زعفران ۵۰ گرمی

بازار فروش پودر زعفران ۵۰ گرمی برای بازاریان پررونق می‌باشد. این اصناف می‌توانند برای خرید این محصول با تخفیفات ویژه اقدام نمایند. کارخانجات باتوجه به نیاز مشتری، فرآورده‌ها را در اوزان مختلف بسته‌بندی می‌کنند. این مراکز از ظروف مختلفی از جمله؛ پلی کریستال، شیشه، مشما و خاتم استفاده می‌کنند.

نوع ظرف تأثیر زیادی بر میزان ماندگاری محصول دارد. یکی از رازهای نگهداری طولانی‌مدت زعفران و پودر آن، عدم ورود هوا و رطوبت به داخل ظرف است. بازاریان باتوجه به میزان فروش فرآورده‌های زعفرانی، به این نتیجه رسیده‌اند که این محصولات جزء کالا‌های پرمصرف می‌باشند. در واقع عرضه یک کالا تحت تاثیر میزان تقاضا برای ارسال آن به بازار است.

زعفران جزء اجناس صادراتی بوده و تجار آن را به خیلی از نقاط جهان صادر می‌کنند. در طی سال‌های گذشته شاهد گسترش سطح زیر کشت این محصول در استان‌های مختلف بوده‌ایم که نشان از اقلیم سازگار کشور است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه