به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروش مایع زعفران دکتر بیز به صورت مستقیم

مایع زعفران دکتر بیز

مایع زعفران دکتر بیز ، یک محصول بی همتا و کم نظیر است که از ترکیب آب و زعفران درجه یک بدست می آید. برای تولید این محصول از تکنولوژی های نوین استفاده می شود.
ایران ۸۵ درصد از تولید گیاه ارزشمند و گران بهای زعفران را در دنیا به خود اختصاص داده است. شرایط مساعد کشت و برداشت زعفران در استان خراسان رضوی، زمینه را برای تولید و عرضه انواع عصاره مایع زعفران، پودر زعفران و هم چنین زعفران بسته بندی شده به بازارهای سراسر کشور فراهم کرده است.

مایع زعفران دکتر بیز

فروش عمده مایع زعفران دکتر بیز

مایع زعفران جدید دکتر بیز با ترکیبات جدید و کیفیت بی نظیر در کارخانجات ایران در حال تولید است. این محصول از ترکیب زعفران درجه یک با آب با کمک فن آوری نانو تولید می شود.
مایع زعفران دکتر بیز، بدون هیچ گونه ماده نگهدارنده تولید می گردد و در کیسه های آلومینیومی پر می شود.
هتل ها، رستوران ها، آشپزخانه ها و قنادی ها و هم چنین تمامی مکان هایی که مصرف زعفران در آنها بالا است، این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.

مایع زعفران دکتر بیز

انواع مایع زعفران دکتر بیز

این محصول غذایی دارای شاخص استاندارد ملی می باشد و واحد های تولیدی زعفران مایع و اسپری زعفران، این محصول ارزشمند را تولید می کنند.
مایع زعفران دکتر بیز، از بهترین نوع زعفران به صورت پاستوریزه و هموژنیزه تهیه می شود و میتوان تا ۴۵ روز آن را در یخچال نگهداری کرد.
تهیه مایع زعفران دکتر بیز، بر اساس حداکثر بهره برداری از رنگدانه و ترکیبات عطری و آروماتیک و هم چنین طعم زعفران انجام می گیرد.
با استفاده از مایع زعفران، دیگر نیازی به آسیاب کردن و دم کردن زعفران وجود ندارد، چرا که مراحل آماده سازی نظیر ساییدن و دم کردن، در کارخانه انجام می گیرد.
مایع زعفران دکتر بیز، جایگزین بسیار مناسب تری نسبت به رنگ های غذایی محسوب می شود. این محصول ۱۰۰ درصد طبیعی بوده و دارای عطر و بوی زعفران است.
مایع زعفران دکتر بیز در انواع زیر به فروش می رسد:

  • مایع زعفران ۱۰۰ میلی لیتری
  • مایع زعفران ۱۵۰ میلی لیتری
  • مایع زعفران ۲۰۰ میلی لیتری

مایع زعفران دکتر بیز

خرید اینترنتی مایع زعفران دکتر بیز

فروشگاه های اینترنتی در جهت تسهیل امر خرید مایع زعفران و دیگر محصولات صنایع غذایی، اقدام به طراحی سایت های متنوع کرده اند.
با مراجعه به سایت های مواد غذایی، انواع عصاره مایع زعفران، زعفران و پود زعفران قابل دسترسی است.
در حال حاضر، شرایط مساعد برای کشت و زرع این گیاه ارزشمند در استان خراسان باعث تولید بیش از پیش این محصول شده است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه