به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروش عصاره و مایع زعفران گلبان

عصاره و مایع زعفران گلبان

عصاره و مایع زعفران گلبان یک محصول جدید در حوزه محصولات زعفرانی است. کارخانه تولیدی آن کالای خود را به سراسر کشور ایران ارسال می کند. اکثر مشتریان این عصاره از کیفیت و میزان رنگدهی آن رضایت دارند.

ساخت داروهای مؤثر از زعفران

بازار زعفران همواره پررونق بوده چراکه برترین محصولات را در خود گنجانده است. داروسازان بر پایه ترکیبات مؤثر موجود در گیاه زعفران، توانسته‌اند از آن داروهای بسیاری تولید نمایند. یکی از شرکت‌های دانش بنیان فعال در ایران با خالص‌سازی کروسین یک داروی مفید کشف کرده است. این دارو برای درمان التهاب بسیار مؤثر، و مورد استقبال بالایی قرار گرفته است.

مطالعات بالینی گسترده‌ای روی قرص کروسینا انجام گرفت. نتایج آن‌ها در جامعه هدف مثبت بوده است. این دارو برای درمان اختلال وسواس و افسردگی بسیار مناسب می‌باشد. از تفاوت‌های بارز این قرص با دیگر داروهای مشابه، می‌توان به قیمت مناسب و درجه خلوص بالای آن اشاره نمود. یکی از تأثیرات مؤثر این دارو، کاهش ضخامت شبکیه چشم در بیماران مبتلا به رتینوپاتی دیابتی است.

هم‌اکنون در بازار شاهد عرضه قطره‌های گیاهی زعفران هستیم که موارد درمانی بسیاری دارند. مصرف مداوم طلای‌سرخ در قالب دارو و یا به‌صورت خوراکی، می‌تواند از بروز خیلی از امراض پیشگیری نماید. عصاره و مایع زعفران گلبان فرآورده‌ای پرکاربرد بوده که عناصر مفید زعفران را با خود به‌همراه دارد. این فرآورده از ترکیب آب و پودر زعفران تشکیل شده است و قدرت رنگدهی بالایی دارد.

آیا محصولات زعفرانی برای کسب‌و‌کار‌های خانگی مناسب هستند

یکی از فرصت‌های شغلی مناسب علی‌الخصوص برای بانوان کسب‌و‌کارهای خانگی می‌باشد. محصولات زعفرانی گزینه‌‌ای پرطرفدار در بین این گروه می‌باشند. یکی از دلایل اصلی این انتخاب، پرمصرف بودن آن است. عصاره و مایع زعفران گلبان توانسته جایگاه ویژه‌ای را در این بازار کسب کند. کارخانه گلبان این محصول را در حجم‌های ۲۵۰ سی‌سی، نیم لیتری و یک لیتری بسته‌بندی می‌نماید. طبعا مراکز پرمصرف برای سفارش حجم بالاتر اقدام می‌نمایند.

حجم ۲۵۰ سی‌سی در کارتن های 36 تایی و حجم یک لیتری در کارتن 12 تایی و حجم نیم لیتری به صورت 24 تایی در بازار موجود است. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این محصول غلظت بالای و مدیریت مصرف آن می‌باشد. در بیشتر موارد نمی‌توان میزان دوز مصرفی زعفران در هنگام آشپزی را مشخص کرد. این موضوع سبب می‌شود همواره مقداری از زعفران مایع اضافه آید و خاصیت خود را از دست دهد. اما با استفاده از عصاره دیگر شاهد بروز این اتفاق نخواهیم بود.

خرید عصاره و مایع زعفران گلبان یک لیتری

عرضه عصاره و مایع زعفران گلبان

عرضه عصاره و مایع زعفران گلبان از طريق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌گیرد. این مراکز باتوجه به نیاز بازار سعی در ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دارند. برندهای تولیدکننده عصاره زعفران در کشور فراوان هستند که مشتری باید بر اساس تحقیقات بهترین را انتخاب نماید. تبلیغات نقش بسیار مؤثری بر میزان شناخته‌شدن یک محصول و فروش آن دارد.

بی‌شک نوع تبلیغ و فضای آن با گذشت زمان تغییر پیدا می‌کند. در دهه‌های گذشته بهترین ابزار برای این موضوع، تلویزیون و روزنامه بود. اما در حال حاضر تلفن همراه به مناسبت‌ترین وسیله تبدیل شده است. شبکه‌های اجتماعی اولین برنامه‌ای هستند که اغلب مردم بعد از باز کردن رمز گوشی خود به سراغ آن‌ها می‌روند. این شبکه‌ها می‌توانند راهنمایی ‌های لازم را در مورد کالای موردنظر در اختیار مشتریان قرار دهند. متقاضی با بررسی شرایط و مقایسه قیمت محصول با دیگر مراکز، می‌تواند در مورد خرید خود تصمیم‌گیری کند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه