به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروش عصاره زعفران با قیمت ارزان در تبریز

فروش عصاره زعفران با قیمت ارزان در کشورمان رایج شده است، بسیاری از محصولات زعفران در مراکز و فروشگاه های کشور در حال فروش می باشد. نمایندگی های زیادی درزمینه خرید و فروش زعفران و عصاره آن فعالیت می کنند. 

فروش عصاره زعفران با قیمت ارزان در تبریز

بزرگترین فروشنده عصاره زعفران در کشور

بزرگترین فروشنده عصاره زعفران در کشوربزرگ ترین فروشنده انواع پودر زعفران، تلاش می کند بهترین عصاره ها و پودرهای زعفران را برای فروش آماده کند. 

زعفران یکی ازگرانترین ادویه ها در جهان می باشد، انواع مختلف زعفران در کشور ما و در جهان وجود دارد اما زعفران ما زعفران نگین درجه 1 است. این زعفران به دلیل داشتن رشته های قرمز ضخیم تر و تیره تر، طرفداران زیادی پیدا کرده است،این زعفران های ایرانی بسیار ارزشمند هستند و برای آشپزی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از بین انواع و اقسام زعفران (یونانی ، اسپانیایی ، اتریشی) ،  زعفران های تولید شده در ایران بیشترین ارزش را برای خواص رنگ آمیزی (کورسین) و طعم دهنده (Safranal) در سراسر جهان دارند.

زعفران در بسیاری از غذاهای معروف مانند Paella اسپانیایی ، Bouillabaisse فرانسوی (غذای دریایی) و risotto ایتالیایی به کار رفته است.  حتی در آب نباتهای ژله ای و سنگی ازعصاره زعفران نیز استفاده شده است، که در خاورمیانه و اروپا یافت می شود. هنگام خرید زعفران از تمامی فروشگاه ها با اطمینان خریداری کنید، به کیفیت و رنگ و اصل بودن عصاره زعفران و خود آن توجه زیادی بکنید.

بهترین زعفران های جهان زعفران هایی هستند که رشته های قرمز یا نارنجی عمیق دارند. بهترین زعفران مرغوب باید دارای عطر و بوی گرم و با رایحه ای لطیف ، عسلی مانند  باشد.برخی از افراد ممکن است بیشتر از عطر زعفران لذت ببرند ، در این گیاه ناحیه استیگا، معطر و یا معطر کننده عطر و ماده شیمیایی مسئول رایحه می باشد ، قسمت این گیاه سفید می باشد و استیم نام دارد، این قسمت از زعفران بسیار ارزان تر از عصاره آن می باشد، که معمولاً با زعفران تجاری تر همراه است. اصطلاح (Safranal )به معنی این است که زعفران را با بو و رایحه خاص خود به ارمغان می آورد و عبارت(Crocin) یعنی اینکه رنگ نارنجی شدید را به شما منتقل می کند.

خریدار بدون واسطه عصاره زعفران

خریدار بدون واسطه عصاره زعفرانسایت زعفران ارزان ، تمام محصولات خود را با قیمتی مناسب به فروش می رساند، خریدار عصاره زعفران می تواند به سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی سر بزند و محصول موردنیاز خود را سفارش بدهد. 


عصاره زعفران می تواند، بلوغ دیر رس در دختران را درمان کند و باعث قاعدگی منظم بشود، در دختران گیاه زعفران دارای یک اثر تحریک کننده می باشد، یک مشت زعفران خرد شده را در یک قاشق غذاخوری شیر حل کنید، برای تحریک هورمون ها و ایجاد اثر بسیار مفید می باشد. 

بسیاری از خانم ها با کمک زعفران، انواع کیک ها، شیرینی ها، دسرها را درست می کنند. شربت زعفران بسیار خوش طعم و خوش عطر می باشد. زعفران در شله زردهای خانگی بسیار استفاده می شود و باعث طعم بی نظیری در این دسر ها می شود. خوردن منظم زعفران در خانم ها باعث شادابی و نشاط در پوست آنها خواهد شد. 

راهنمای خرید زعفران با کیفیت مرغوب در کشور

راهنمای خرید زعفران با کیفیت مرغوب در کشوردر مرکز عصاره زعفران بهرامن، انواع زعفران های باکیفیت و مرغوب به مشتریان عرضه می شوند. 

یکی از مزیت های عصاره زعفران این است که، در برابر انواع سرطان بدن شما را محافظت می کند. زعفران حاوی یک کاروتن محلول در آب  به نام کروسین است که مسئولیت بخش عمده ای از رنگ طلایی زعفران است. کروسین در بسیاری از انواع مختلف سلولهای سرطانی انسان ، لوسمی ، سرطان تخمدان ، آدنوکارسینوم روده بزرگ و سارکوم بافت نرم باعث مرگ و ازبین رفتن این سلول های سرطانی می شود. محققانی که در مکزیک  در حال مطالعه بر روی عصاره زعفران هستند ، کشف کرده اند که زعفران و اجزای فعال آن توانایی مهار سلول های بدخیم انسان را دارند. این محصول نه تنها سلولهای سرطانی را مهار می کند، بلکه از به وجود آمدن انواع سلول های سرطانی هم جلوگیری می کند و نمی گذارد که شما به سرطان های مختلف مبتلا شوید. 


بازار فروش عصاره زعفران اصل

بازار فروش عصاره زعفران اصلدر فروشگاه زعفران اصل، زعفران بسته بندی و فله ای با قیمت های متنوع برای فروش آماده شده است. 


برای استفاده از زعفران، رشته های زعفران را خیس کنید، این کار موثرترین روش برای بیرون آوردن طعم و رنگ از زعفران می باشدو غوطه وری آنها در یک مایع داغ  سبب بیرون آمدن عطر و طعم آنها می شود، در اکثر موارد ، 10 تا 20 دقیقه در آبجوش ولرم بخیسانید، همچنین این کار را می توانید از شب قبل انجام دهید تا طعم زعفران بیشتر شود. 

عصاره زعفران خاصیت های دارویی و درمانی بی شماری برای انسان ها دارد، به همین دلیل تولید این ماده خوراکی در کارخانه های ایران افزایش یافته است.  فواید و خواص دارویی این ادویه بسیار پر ارزش ، آن را به یک ماده غذایی ارزشمند برای آشپزی در سراسر جهان تبدیل می کند.


لیست قیمت عصاره زعفران با بسته بندی جدید

لیست قیمت عصاره زعفران با بسته بندی جدیدقیمت هر گرم زعفران ، بستگی به بسته بندی محصول و کیفیت آن دارد، امروزه صادرات عصاره زعفران در کشورمان رونق یافته و پیشرفت زیادی کرده است. 


عطر و طعم زعفران از Picrocrocin نشأت می گیرد و طعم تلخی دارد و این ماده شیمیایی مهمترین قسمت  زعفران است. زعفران ادویه ای است که از گل Crocus sativus یا crocus پاییزه به دست می آید. این گل چند ساله پاییزی چهار گل است که هر کدام حاوی سه گل قرمز روشن است. برای تولید یک کیلو زعفران  باید تا 75000 شکوفه از آن استفاده شود، دلایل گرانی بودن زعفران به خاطر هزینه های زیاد در رشد ، برداشت و فرآوری گیاه است. كشت زعفران با دست انجام می شود و برای رشد زعفران آب و هوای بی نظیری از خاک های قابل شستشو ، سست ، کم چگالی ، آبرسان و خاک های آهک خاکی خوب و دارای زهکشی با محتوای ارگانیک بالا تهیه می شود.


مرکز صادرات عصاره زعفران در تبریز

مرکز صادرات عصاره زعفران در تبریزشرکت تولیدی عصاره زعفران، از راه تجارت عصاره زعفران درآمد خوب و قابل توجهی را کسب می کند. مرکز صادرات عصاره زعفران در بسیاری از شهر های کشورمان وجود دارد. 


  تقویت یادگیری و حفظ حافظه با عصاره زعفران امکان پذیر شده است، مطالعات اخیر همچنین نشان داده اند که عصاره زعفران ، به طور خاص کروسین آن ، در درمان اختلالات روانی مرتبط با سن مفید است. در ژاپن با استفاده از زعفران بیماری پارکینسون ، آلزایمر و التهاب ها درمان و معالجه شده است. 


مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه