به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

فروش خالص ترین عصاره زعفران در ایران

فروش خالص ترین عصاره زعفران در تهران و قاینات

آیا به‌دنبال یافتن مرکز فروش معتبر برای خرید خالص ترین عصاره زعفران هستید؟ ویژگی‌های یک فروشگاه خاص و معتبر کدام است؟ تمامی مشتریان عمده و جزئی تمایل دارند محصول موردنیاز خود را با بالاترین کیفیت ممکن خریداری نمایند. این امر زمانی تحقق می‌یابد که مصرف‌کننده برترین برند را انتخاب کند.

مراکز فروش باید بتوانند با ارائه اجناس باکیفیت رضایت مشتریان را جلب کنند. همچنین فروشنده باید از دانش کافی و فن بیان برخوردار باشد تا اطلاعات کافی را در مورد کالای خود ارائه نماید. قدرت کلمات را در نباید دست کم گرفت. انتخاب کلمات مستحکم و قدرتمند نشانگر اعتمادبه‌نفس بالا و اعتماد به کیفیت کالای خود است. همچنین احترام به مشتری و در واقع رفتار مناسب فروشنده باعث جلب بیشتر وی می‌گردد.

یک مرکز فروش معتبر و موفق در کنار عرضه محصولات باکیفیت از کادر مجرب نیز استفاده می‌کند. چنین مرکزی باید بهترین و آسان‌ترین روش‌های خرید را برای مشتریان خود فراهم آورد. شرکت‌های بازرگانی با امکان خرید آنلاین توانسته‌اند این خدمت را به متقاضیان انجام دهند. عرضه باکیفیت‌ترین نمونه عصاره زعفران از طریق این مراکز صورت می‌گیرد.

ترکیبات مؤثر موجود در گیاه زعفران

زعفران گیاهی ارزشمند بوده که سرشار از ترکیبات مؤثر و مفید می‌باشد. از جمله عناصر تشکیل‌دهنده این گیاه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • کروسین: رنگ طلایی و خیره‌کننده زعفران به‌دلیل وجود کروسین در ترکیب آن می‌باشد.
  • پیکروکروسین: یکی از نشانه‌های زعفران اصل، طعم تلخ آن می‌باشد که پیکروکروسین سبب‌ساز آن است.
  • سافرانال: عامل عطر زعفران می‌باشد.
  • لیکوپن
  • بتاکاروتن‌ها
  • زیگزانتین‌ها

وجود این عناصر زعفران را به‌عنوان یک ماده دارویی معرفی و برند می کند. خالص ترین عصاره زعفران نیز حاوی این ترکیبات بوده و می‌توان با اطمینان آن را مصرف نمود. فرآورده‌های زعفرانی، جایگزین مناسبی برای طلای‌سرخ خالص هستند چراکه از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند. همچنین کیفیت این محصولات بالا بوده و دارای تاييديه وزارت بهداشت هستند.

فروش عصاره زعفران خالص و غلیظ

چگونگی تولید خالص ترین عصاره زعفران در ایران

تولید عصاره زعفران در ایران به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد. در زیر دو نوع مرسوم به‌اختصار توضیح داده می‌شود:

  1. روش پرکولاسیون: کارخانجات این روش را تا سال‌های گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می‌دادند. در این‌جا عصاره‌گیری با استفاده از الکل‌اتانول ۸۰ درجه است. برای این منظور عوامل کار ابتدا دستگاه را ضدعفونی می‌کنند سپس دستگاه را به‌ اندازه مطلوب داغ می‌نمایند. در ادامه پودر زعفران آسیاب شده به حلال که الکل اتانول است اضافه می‌گردد.این عملیات در ظرف بزرگی که دارای خروجی از قسمت پایین است انجام می‌شود. محلول به‌مدت ۴۸ ساعت درون محفظه قرار می‌گیرد تا به‌خوبی رنگدانه‌های آن خارج شوند.
  1. تولید به‌روش سرد: این شیوه در سال‌های اخیر کشف شده که تولید خالص ترین عصاره را به‌دنبال دارد. در این روش کارشناسان عصاره‌گیری را بدون حرارت و با تخریب دیواره سلولی انجام می‌دهند. مواد مغذی موجود در این عصاره بیشتر است و کل عملیات در مدت زمان ۴۵ دقیقه صورت می‌پذیرد. عدم حرارت در شیوه سرد باعث می‌شود تا متابولیت‌های ثانویه از بین نروند و محصول عاری از تغییرات شیمیایی باشد. نمایندگی‌ها از عرضه‌کنندگان خالص ترین عصاره زعفران به‌صورت عمده می‌باشند. این مراکز بدون واسطه محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه