به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش تضمینی پودر زعفران در کرج

فروش تضمینی پودر زعفران در كرج

فروش پودر زعفران کرج به صورت تضمینی آغاز شد. این کالا با بهترین شرایط قیمتی روانه بازار کشور شده است. مخاطبین عزیز می توانند این محصولات را با بهترین قیمت و شرایط ویژه خریداری نمایند.

شرکت بزرگ زرین خراسان

نام زرین خراسان در دنیای تجارت محصولات زعفرانی کاملا آشناست. این کالا در درجه بندی های مختلف روانه بازار می گردد. پودر زعفران زرین خراسان یکی از کالاهای مورد تقاضای ایرانیان است. این محصول همانند زعفران کاربردهای فراوانی دارد. رستوران ها و هتل ها معمولا از پودرهای زعفران استفاده می کنند. در شهر کرج و تقریبا تمام شهرهای ایران، این کالا ها به چشم می خورند.

مشتریان شرکت فرانیز دغدغه های خود را در تماس های تلفنی مطرح می کنند. آنان تمایل دارند این کالا را با قیمت بسیار خوبی تهیه نمایند. قطعا مشتریان می خواهند حاشیه سود خوبی را برای خویش فراهم سازند. قطعا در این اثنا رعایت حال مصرف کننده نیز مهم است. کارشناسان در زمان قیمت گذاری به این مهم دقت نظر دارند. 

تفاوت گرده زعفران با پودر زعفرانی

برخی از مردم بین این دو تفاوتی نمی بینند. اما یک تفاوت محسوس بین گرده زعفران و پودر آن وجود دارد. گرده زعفران از ته مانده بارهای جامانده در ظرف تهیه می شود. گرده معمولا زرد رنگ است. پودر زعفران از خرده های زعفران تهیه می شود و کیفیت بهتری نیز دارد. بنابراین می توان به جرات گفت پودرهای زعفرانی عطر و طعم بهتری دارند. اما گرده زعفران مشتریان خاص خود را دارد. این کالا ها در بازار کشور رونق خوبی دارند. همه مشتریان توان خرید خود زعفران را ندارند. آنان از این محصولات جانبی استفاده می کنند.

 

فروشندگان و بنکداران پودر زعفران

همان طور که در بالا اشاره شد، انواع عصاره زعفران و پودر آن با قیمت های مختلف توسط عرضه کنندگان در بازار ایران ارائه می گردد. علت این تفاوت قیمت نوع برند و همچنین کیفیت های مختلف عنوان شده است.

قیمت فروش پودر زعفران کرج

منطقه کرج یکی از بهترین مصرف کنندگان انواع زعفران را در خود دارد. این آمار با توجه به میزان تماس با مجموعه فرانیز سنجیده می شود. مردم این منطقه حتی گرایش خاصی به استفاده از عصاره مایع زعفران و زعفران پودری نیز دارند.

فروش پودر زعفران کرج در سایت های اینترنتی می توان پیگیری کرد که مشاوران آن به صورت رایگان اطلاعات زمینه های و پایه را در اختیار شرکت های پخش و بازاریابان قرار خواهند داد.

خرید فرآورده های زعفرانی

قیمت این پودر های ارزان به صورت مثقالی در نظر گرفته شده است که معمولا رستوران دار ها نیز از آن سفارش دارند. ولی چنانچه به دنبال یک معامله سودآور از محل فروش پودر زعفران کرج می باشید، ما به شما خرید محصولات شرکت زعفران سی سیب را توصیه می کنیم.

انواع پودر زعفران سی سیب

شرکت بزرگ سی سیب در زمینه تولید انواع رنگ های خوراکی سنتتیک و صد در صد طبیعی فعالیت دارد. از جمله کالاهای مشهور این تولیدی، انواع پودرهای زعفرانی و عصاره مایع زعفران می باشد.

فروش تضمینی پودر زعفران در کرج

متقاضیان عمده به طور قطع از انواع پودرهای زعفرانی نیم کیلویی و یک کیلویی سفارش می دهند. پودر زعفران سی سیب با قیمت های عالی به صورت عمده روانه بازار می شود. شما می توانید برای خرید جزئی آن به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه نمایید.

تجار برای تهیه عمده این محصول به دفاتر اصلی شرکت مراجعه می کنند. صاحبان برندهای معتبر معمولا از ظرفیت خالی این شرکت ها استفاده می کنند. آنان معمولا با برند خودشان این پودرها را عرضه می کنند.

فروش تضمینی پودر زعفران در کرج

پودرهای زعفران فله ای شرکت سی سیب بیشتر با نام های زیر شناخته شده اند:

  • پودر زعفران نیم کیلویی صد در صد طبیعی
  • یک کیلویی لیبل قرمز
  • یک کلویی لیبل زرد

این موارد بر اساس کیفیت و مرغوبیت تقسیم بندی می شوند. بنابراین پودر زعفران صد در صد طبیعی بهترین کیفیت را دارد. گرچه مشتریان با توجه به نیاز خودشان حق انتخاب دارند. کارشناسان فرانیز به خوبی آنان را راهنمای می کنند.

آیا می شود برای نمایندگی این برند اقدام کرد؟

در واقع این شرکت و همچنین مجموعه فروش پودر زعفران کرج، برای واگذاری نمایندگی به شهرستان ها شرایط خیلی سختی را در پیش ندارد. متقاضیان نمایندگی بایستی توان خود را ثابت نمایند. آنان شرایط کف خرید اعلامی را رعایت می کنند.

در واقع به بیان ساده تر سنجش و تمرکز شرکت بیشتر روی میزان خرید نماینده می باشد. حال اگر قراردادی فی ما بین شرکت و نماینده بسته شد آیا امکان فسخ آن وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت که فقط در صورتی که نماینده نتواند به تعهدات خود عمل کند و سقفی که شرکت برایش تعیین کرده را رعایت نکند، قرارداد به صورت یکطرفه از جانب شرکت فسخ شده و افراد دیگری جایگزین وی خواهند گردید.

پس بهتر آن است که قبل از بستن هر نوع قراردادی در این باره به صورت اساسی تحقیق شود. فرد متقاضی یا مجموعه مورد نظر مذاکرات خود را پیگیری می کند. شرکت ها نیز شرایط خود را به صورت شفاف بیان می کند. مشتری پس از بررسی شرایط و قبول آن، برای امضای تفاهم اقدام می کند.

فروش زعفران پودری چقدر سود دارد؟

معمولا مشتریان عمده در تماس های خود به دنبال کسب سود از فروش خود می باشند. آنان از چندین مرکز معتبر قیمت ها را جویا می شوند. شرکت های پخش معمولا هزینه های باربری را مد نظر می گیرند. انبارها و سردخانه ها قطعا هزینه بر هستند. نیروهای شرکت پخش یا همان بازاریابان از شرکت پورسانت می گیرند. مدیر عامل شرکت تمامی این هزینه ها را با واحد مالی برآورد می کنند.

کسب و کار های موفق در این راه صبر زیادی به خرج می دهند. صاحبان آن به خوبی فراز و نشیب های تجارت را درک می کنند. فروش پودر زعفران کرج یکی از راه های کسب درآمد برای آنان است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه