به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش اینترنتی مایع زعفران مرغوب

فروش اینترنتی مایع زعفران همراه با تخفیف های شگفت انگیز. قیمت بهترین انواع عصاره زعفران مرغوب را از شرکت فرانیز استعلام کنید.

فروش اینترنتی مایع زعفران همراه با تخفیف های شگفت انگیز. قیمت بهترین انواع عصاره زعفران مرغوب را از شرکت فرانیز استعلام کنید.

مایع زعفران جزء جدایی ناپذیر آشپزخانه های ایرانیان است. مردم امروزه به رنگ و بوی غذای خود بسیار اهمیت می دهند. زعفران تقریبا در تمامی غذاها استفاده می گردد. قیمت زعفران در حال حاضر برای بسیاری از مراکز گران است. بنابراین مشتریان به ناچار از نرمه زعفرانی و یا مایع زعفران استفاده می کنند.

فروش زعفران مایع مخصوص مصارف خانگی

مصرف عصاره و مایع  زعفران بسیار آسان است. در مصارف خانگی معمولا از خود زعفران استفاده می شود. اما گاهی مردم عادی نیز وقت چندانی برای دم کردن زعفران ندارند. بنابراین آنان از زعفران مایع استفاده می کنند. در شرکت بزرگ فرانیز انواع بهترین محصولات زعفرانی عرضه می گردد. این مجموعه با فروش اینترنتی مایع زعفران، راه را برای مصرف کنندگان آسان نموده است.

این شرکت یک محصول با نام ” زعفران مایع مخصوص” نیز عرضه می کند. برخی از مشتریان ما درخواست کالاهای باکیفیت تری دارند. شرکت های تولیدی معمولا در حجم گسترده با این خواسته مشتریان موافقت می کنند. زعفران مایع مرغوب امروزه بازار خوبی دارد. بسیاری از کسب و کارهای خانگی تمایل زیادی به فروش آن دارند. مگر این محصول چقدر حاشیه سود دارد؟

قیمت رنگ زعفران مایع یک لیتری

در سایت فروش اینترنتی مایع زعفران، محصولات در حجم های یک لیتری، نیم لیتر و ۲۵۰ سی سی عرضه می شوند. قیمت رنگ زعفران یک لیتری با برندهای مختلفی تعیین می شود. برندهای آترینا، سوینچ، زرد طلایی، آریانا، سرخ گل، sisib و گلبان در این زمینه فعالیت دارند. شرکت های تولیدکننده آب زعفرانی رضایت مشتری را ملاک عمل خود قرار می دهند.

قیمت رنگ زعفران در طول سال دچار نوساناتی می شود. قسمتی از آن مربوط به هزینه های اولیه و خرید بطری ها بسته بندی است. بنابراین کارشناسان فرانیز جهت پاسخگویی به مشتریان، راه های ارتباطی بسیاری را فراهم کرده اند. دستگاه های خط تولید مایع زعفران در برخی از ایام نیاز به سرویس کاری ویژه دارند. مانند تمام کارخانه ها و تولیدها در کشور، این خط تولید نیز گاهی دچار مشکل می شود. بنابراین مشتریان می توانند به هنگام سفارش، از موجودی انبار تامین کنندگان مطمئن گردند.

فروش انواع عصاره زعفران، مایع زعفران، رنگ زعفران

فروش اینترنتی مایع زعفران آترینا

مایع زعفران آترینا یکی از برندهای محبوب نزد ایرانیان است. محلول آترینا در واقع از مشتقات زعفران به دست می آید. زعفران آترینا در سه حجم یک لیتری و نیم لیتری و همچنین ۲۵۰ سی سی در بازار کشور توزیع می شود. شرکت های پخش در تهران و سراسر کشور این کالا را به دلیل حاشیه سود مناسب سفارش می دهند. قطعا فروش اینترنتی مایع زعفران آترینا نسبت به شیوه سنتی، مزایایی دارد. رنگ زعفران آترینا کیفیت قابل قبولی دارد. مشتریان می توانند در صورت خرید اینترنتی، از طرح های تخفیفی و اشانتیون استفاده کنند.

شرکت فرانیز معمولا برای خریداران عمده به تناسب سفارش، قیمت خوبی ارائه می دهد.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه