به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش اینترنتی عصاره زعفران در ایران

فروشنده انواع مایع زعفران

فروش اینترنتی عصاره زعفران با فرصت محدود، ظرف همین هفته از تخفیفات ارزنده بهره مند شوید. قیمت انواع مایع زعفران در ایران را از ما بخواهید.

کشور ایران منابع سرشاری دارد. گونه های گیاهی در ایران متنوع هستند. گیاهان دارویی خواص بی شماری دارند. خواص گیاه زعفران بر همگان محرز است. امروزه زعفران به شکل های مختلفی به بازار عرضه می شود. در زیر به چند مورد از فرآورده های زعفرانی اشاره می گردد:

  • اسپری زعفران
  • عصاره زعفران
  • شربت زعفران
  • قطره زعفران
  • پودر زعفران
  • رنگ زعفران

فروش اینترنتی عصاره زعفران در این روزها رونق خوبی دارد. این مایع ها خیلی سریع استفاده می شوند. مردم ایران به همین خاطر از این فرآورده ها خریداری می کنند.

فروش اینترنتی عصاره زعفران در ایران

فروش اینترنتی عصاره زعفران یک فرصت عالی

تعدادی از مشتریان مجموعه فرانیز به صورت خانگی فعالیت خود را از سال ها پیش آغاز کرده اند. آنان با فعالیت در شبکه های مجازی به خوبی در امر فروش اینترنتی عصاره زعفران موفق بوده اند. امروزه برخی از خانم های خانه دار نیز به این حرفه مشغول هستند. توزیع مستقیم انواع رنگ های زعفرانی سبب پایین آمدن قیمت آن شده است. فعالیت در حوزه زعفران یک فرصت عالی است.

برخی بر این باورند که این حوزه رقابت زیادی دارد و یا به اصطلاح بازار آن اشباع شده است. آمارهای فروش اینترنتی عصاره زعفران نشان از راه پر طول و دراز دارد. شاید امروزه زعفران در هر شهری به وفور یافت گردد. ولی آیا فروش آن به صورت اینترنتی تعطیل شده است؟

میزان حاشیه سود انواع عصاره زعفرانی

شرکت های تولید کننده انواع عصاره زعفران ایرانی، معمولا در شروع معامله مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کنند. این کار به دلیل عدم اعتماد نیست. بلکه تراکنش های این حوزه بسیار بالاست. گاهی اوقات نمی شود به صورت اعتباری کار کرد. اما در شرایطی، چک نیز قابل قبول است.

فروش رنگ زعفران باکیفیت بالا

تاجران و تامین کننده عصاره زعفرانی میزان حاشیه سود این محصول را به میزان ۳۰ تا ۳۵ درصد عنوان کرده اند. این درصد ها بستگی زیادی به حجم معامله دارد. فروش اینترنتی عصاره زعفران هیچ گونه محدودیتی را برای متقاضیان ایجاد نمی کند. بلکه این روش، شرایط خوبی را طی سال های اخیر فراهم کرده است. فروشگاه عصاره زعفران فرانیز یکی از بزرگترین درگاه های اینترنتی حال حاضر کشور می باشد. در این فروشگاه انواع فرآورده های زعفران عرضه می شود. اکثر مشتریان ما از عطر این محصول می پرسند. معمولا کارهای معمولی بیشتر جنبه رنگی دارند. اما میزان کمی عطر زعفران هم استشمام می شود. البته قطره های زعفرانی نیز موجود است. این محصول عطر خالص زعفران است و کیفیت فوق العاده ای دارد.

 

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه