به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

چای سیاه زعفران از محبوب ترین نوشیدنی های تولیدی در ایران است که با چاشنی زعفران خوش طعم تر نیز می گردد و به فروش می رسد. برای سفارش انواع مرغوب آن به فرانیز سر بزنید.

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

این محصول ترکیبی از دو گیاه اعجاب انگیز چای سیاه و زعفران است که وجود این دو در کنار هم باعث پدید آمدن نوشیدنی انرژی زا برای رفع خستگی روزانه شده و از آن به عنوان معجونی از خواص دارویی یاد می شود.

چای سیاه زعفران مرغوب

چای سیاه زعفران یک چای استثنائی است که با استفاده از گل زعفران تهیه می شود و مزایای زیادی برای سلامتی دارد. این چای توسط مصریان باستان، رومی ها و یونانی ها در طب و آشپزی مورد استفاده قرار می گرفت و سال های متمادی برای خواص شفا دهنده ای که داشت از آن بهره گیری می شد.

 در پایان یک روز کاری، نوشیدن یک فنجان چای سیاه زعفران خیلی می‌چسبد. این نوشیدنی گرم بدلیل اینکه آرامش‌ بخش است و خستگی را از تن بیرون می‌ کند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. همینطور مصرف این نوشیدنی به تعدیل دمای بدن به خصوص در روز های گرم تابستان کمک می کند.

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

لذت نوشیدن چای سیاه زعفران وقتی بیشتر می‌شود که بدانید این نوشیدنی سالم و پرطرفدار خواص درمانی هم دارد. این دمنوش از بسیاری بیماری ‌ها پیشگیری می‌کند و برای سلامت مفید است. چای اگر در حد طبیعی مصرف شود کاملا مقوی بوده و مورد توصیه قرار می گیرد. ولی باید بدانید که استفاده از هر نوع ماده غذایی حدی دارد و اگر این حد را رعایت نکنید برای شما مضر واقع خواهد شد. البته گاهی تصورات نادرستی درباره این نوشیدنی مطرح می‌ شود به طور مثال اینکه چای به دندان ‌ها آسیب می‌ رساند، برای قلب ضرر دارد یا اینکه چای مفید نیست و بهتر است مصرف آن را ترک کرد. اما نتایج بررسی‌ ها و تحقیقات محققان و متخصصان مواد غذایی آن ها را تایید نمی‌کند.

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

تاثیر چای سیاه زعفران بر دندان

چای برای سلامت دهان و دندان مفید است. بررسی‌های اخیر پژوهشگران نشان داده است پلی فنل موجود در چای سیاه با غیر فعال کردن آنزیم ‌های باکتری ‌های دهانی، موجب عدم فعالیت آنها شده و در نتیجه پلاک‌ های دندانی غیر فعال می گردد. در نتیجه از پوسیدگی دندان ‌ها پیشگیری می ‌شود. البته در این بررسی چای سیاه به صورت یک دهان شویه استفاده شده است اما نوشیدن چای به علت داشتن مقدار قابل ملاحظه ‌ای تانن و فلوئوراید، از فساد، پوسیدگی و ایجاد حفره در دندان‌ها جلوگیری می‌کند.

شاید علت این تصور غلط مواد قندی و شیرین کننده‌ هایی است که همراه چای مصرف می‌شود و موجب پوسیدگی دندان ‌ها می‌شود. بهتر است چای را بدون قند بنوشید و بجای آن از شیرینی های طبیعی چون خرما، توت خشک و کشمش استفاده نمایید.

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

تاثیر چای سیاه زعفران بر قلب

نوشیدن چای به بیماران قلبی توصیه می‌شود زیرا چای از ایجاد لخته‌ های خطرناک خون که به حملات قلبی و سکته منجر می‌ شود، پیشگیری می نماید. مطالعات نشان می ‌دهد که سطح چربی خون و فشار خون بعضی مصرف‌ کنندگان چای پایین ‌تر از دیگران بوده و همین نشان دهنده تاثیر مثبت این نوشیدنی گرم است.

فروش انواع چای سیاه زعفران مرغوب

برخی از دیگر خواص چای سیاه زعفران

چای سیاه زعفران خاصیت اشتها آور داشته و خصوصا می تواند به بچه هایی که نسبت به خوردن غذا بی رغبت هستند تحولی نو ببخشد. همچنین در بهبود عملکرد دستگاه گوارش تاثیر دارد و به هضم غذا نیز کمک می کند. چای سیاه زعفران برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند آسم، سرفه، خشکی پوست، حمله عصبی، گاز معده، سوزش سردل، بی خوابی و همچنین اضطراب و استرس مفید است.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه