به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

پودر زعفران نوین زعفران فوری در سراسر کشور در فروشگاه های معتبر و بزرگ عرضه می گردد و در این میان فروش حجم عمده آن با کاهش قابل توجه قیمت این محصول، از جذب مشتری زیادی برخوردار است.

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

ایران کشوری وسیع با وضعیت آب و هوایی فراوان می باشد که در هر یک از این مناطق و نواحی، گیاهان، محصولات کشاورزی و باغداری متنوعی کشت می شود. در ناحیه مرکزی ایران با توجه به دارا بودن آب و هوای گرم و خشک و نیمه خشک، محصولات گرمسیر رشد و نمو پیدا می کنند. یکی از گیاهان معروف و پرطرفدار تولید شده در این ناحیه، زعفران می باشد.

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

شرکت پودر زعفران نوین زعفران

همانطور که گفته شد این گیاه همه ساله در کشور عزیزمان ایران کشت شده و کشاورزی زمین های زعفرانی امری است که به سال های بسیار دور و تاریخ کهن ایران باز می گردد. مردم از همان آغاز که کشف کردند می توان از این گونه پیاز -که منظورمان همان پیاز زعفران می باشد-گیاهی به این ارزشمندی عمل آورد، تولید انبوه آن را آغاز نموده و طریقه های مختلف استفاده از آن را امتحان می کردند. از این گیاه، ادویه زعفران به دست می آید که برای تهیه آن باید کلاله قرمز رنگ آن را در شرایطی نگهداری و سپس خشک نمود.

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

در ایران شرکت های مختلفی دست به تولید فرآورده های مختلف از زعفران می زنند و محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کنند. یکی از این محصولات، پودر زعفران نوین زعفران می باشد. برند نوین زعفران طی سال ها تلاش و کسب تجربه، با این فرآورده زعفرانی در میان مشتریان این حوزه محبوب گشت و میان رقیبان خود سرآمد گشت. برای معرفی دیگر برند هایی که در این حوزه و تولید پودر زعفران فعالیت دارند می توانیم به لیست زیر اشاره کنیم. شما نیز با دیدن این نام ها در نهایت تصمیم درستی برای خرید خود خواهید گرفت.

  • پودر زعفران الیت
  • قائنات
  • سحرخیز
  • نوین زعفران
  • سالار
  • بهرامن
  • سی سیب
  • مصطفوی
  • متین خراسان
  • جهان

در این مرحله بهتر است به شما بگوییم که اگر با همه این برند ها و کیفیت هایشان آشنا نیستید،  بهتر است که از مشاورین مربوط به این حوزه کمک بخواهید. آن ها با بازار زعفران کاملا آَشنا بوده و با فهمیدن نیاز شما، خواهند توانست به شما پیشنهاد هایی بدهند که در خرید بهتر یاریتان نماید.

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

فرانیز یکی از فروشگاه های بزرگ در حوزه زعفران است که پودر زعفران نوین زعفران را نیز به شما عرضه خواهد نمود. همچنین با استفاده از راه های ارتباطی که در سایت های فروشگاهی آن موجود است می توانید از مشاوره تمام وقت و کاملا رایگان آن بهره برده و خریدی مطمئن تر داشته باشید.

نحوه استفاده از پودر زعفران نوین زعفران

برای بهره گیری از این محصول، مرحله ساییدن و خورد نمودن آن را انجام نخواهید داد چرا که خود به همان شکل پودری به شما عرضه می گردد. برای عصاره گیری و استفاده از رنگ آن می توانید از دو روش کمک بگیرید که از قدیم الایام نیز مورد استقبال قرار می گرفته است.

فروشگاه پودر زعفران نوین زعفران فوری

اولین روش آن استفاده از یخ می باشد که باید پودر زعفران نوین زعفران را به یخ آغشته کرده و به آن زمان بدهید تا کاملا بافت و تار و پود زعفران در آب و یخ حل گردد. حال شما می توانید از آن برای تزئین برنج، خوش رنگ نمودن خورشت ها و… استفاده نمایید. روش دیگر عصاره گیری که طبق گفته استفاده کنندگان تاثیر نسبتا کمتری دارد، بهره گیری از آب جوش است. زعفران را به میزان مورد نیاز در آب جوش حل نموده و به آن نیز زمان می دهیم تا محلول آب و زعفران به دست آید. حال عطر، طعم و رنگ زعفران خالص را می توانید به وفور مشاهده نمایید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه