به سایت شرکت بازرگانی فرانیز خوش آمدید.
پشتیبانی 24 ساعته: 09155335814

وبلاگ

فروشگاه پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

فروشگاه پودر زعفران بهرامن 1/5 گرمی

پودر زعفران بهرامن با وزن خالص 1/5 گرم در فروشگاه اینترنتی این برند موجود شد. آیا برند بهرامن این محصول را به قیمت خوبی روانه بازار کرده است؟ برای خرید آن از چه طریقی می توان اقدام نمود؟

ادویه زعفران با قدمتی بیش از چند هزار سال جایگاه ویژه خود را در بین ایرانیان و جهانیان حفظ کرده است. زعفران ایرانی بهترین نوع زعفران در جهان می باشد و هر ساله هزار تن از آن به کشور های متقاضی صادر می شود. کشاورزان در استان های خراسان جنوبی و شمالی مشغول به کشت زعفران می باشند و عمده زعفران مصرفی در سطح کشور نیز از طریق این این دو استان تامین خواهد شد.

خرید زعفران

همانطور که می دانید زعفران به دو روش فله ای و بسته بندی خریداری می شود. در روش فله ای زعفران بسته بندی نشده است و این روش ویژگی های خاص خود را دارد. اگر قصد خرید زعفران به صورت فله ای دارید، می توانید به شرکت های پخش زعفران مراجعه کرده و یا می توانید زعفران را به طور مستقیم از کشاورزان تهیه نمایید.

 این روش به دلیل زمان بر بودن مورد استقبال خریدارن نمی باشد. در واقع برای خرید مستقیم از کشاورزان علاوه بر اینکه شما باید به استان های کشت عفران سفر کنید بلکه باید کشاورز خوش اوازه ای را نیز بیایید تا بتوانید خریدی مطمئن انجام دهید.

قیمت زعفران در بازار ایران با توجه به نوع آن متفاوت است. زعفران سرگل که به زعفران کشت شده از قسمت بالایی گیاه گفته می شود به عنوان زعفران ممتاز تلقی می شود و قیمت آن از دیگر انواع زعفران بیشتر است. برند بهرامن با بهره گیر از زعفران سرگل اقدام به تولید محصولی کاربردی از زعفران کرده است.

زعفران فله ای یا بسته بندی؟

اکثر خریداران محترم ترجیح می دهند زعفران مورد نیاز خود را از برند های معتبری که در بازار ایران مشغول به کار هستند تهیه کنند، چرا که می دانند در این کارخانه ها  زعفران از فیلتر های مختلفی عبور کرده تا به مرحله بسته بندی و پخش برسد.

برند های بزرگ پخش محصولات زعفرانی خود نیز باید از فیلتر های وزارت بهداشت و سازمان استاندارد عبور کنند و این مسئله تا حدی نگرانی های مبنی بر رعایت بهداشت و مرغوب بودن زعفران را می کاهد. از دیگر دلایل خرید زعفران بسته بندی می توان به نگهداری بهتر آن در مدت زمان طولانی اشاره کرد. بسته بندی استاندارد زعفران می تواند از آن در برابر الودگی های محیطی و تغییرات دما محافظت کند.

معرفی پودر زعفران بهرامن

برند زعفران بهرامن که از برند های موفق و معتبر فعال در بازار ایران و جهان می باشد و محصولات زعفرانی را با بسته بندی ها مناسب در طیف وزنی متنوع ارائه می دهد. این طیف وزنی که با نیاز و سلیقه خریداران متناسب است باعث می شود که انتخاب برای خریدارن عزیز راحت شده و به راحتی محصول مورد نظر خود تهیه کنند.

نمایندگی پودر زعفران بهرامن

پودر زعفران بهرامن با بسته بندی جذاب و کاربردی در وزن خالص 1/5 گرم در فروشگاه های پودر زعفران به فروش می رسد. اما آیا قیمت این محصول در فروشگاه ها مناسب است؟ همانطور که گفته شده زعفران استفاده شده در این محصول، نوع سرگل می باشد. علاوه بر زحمت بالایی که کشت این نوع از زعفران دارد، رنگ دهی و طعم زعفران سرگل نیز از دیگر انواع بهتر است.

همچنین پودر زعفران بهرامن نسبت به زعفران به صورت رشته ای، به صرفه تر می باشد. زیرا می دانید که اگر رشته های زعفران به خوبی ساییده نشود حتی پس از دم کردن نیز رنگ خوبی حاصل نمیشود. پودر زعفران به راحتی این مشکل را حل کرده و زعفران ممتاز را به صورت پودر در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. برای اطمینان از قیمت پودر زعفران بهرامن در فروشگاه ها بهتر است خرید خود را از نمایندگی های معتبر بهرامن انجام دهید.

مطالب بیشتر

سبد خرید
خانه
فروشگاه